Як вдалося дізнатися Історичному автоклубу в ті роки досить поширеними в Україні були американські та британські мотоцикли.
Наприклад, у 1924 році у Харкові влаштовували пробіг до Чугуєва, в якому приймали участь десятки місцевих мотоциклістів.
А у літку 1926 року київський автоклуб (так, виявляється він існував і після 1917 року) влаштував перегони Київ-Житомир- Київ, в якому брали участь 25 мотоциклістів. Було запрошено і команду з Харкова, яка виступала на новеньких Harley-Davidson зразка 1925 року. В решті, саме харків‘янин Вечінкін і переміг за підсумками двох днів змагань.
А от киянин Муравський на британському мотоциклі Sunbeam 500 cc приїхав до Києва першим, але його час за два дня змагань відповідав другому результату. Третім був теж киянин.
Отже, як бачимо, мотоцикли у ті часи в Києві були доволі сучасні, відомих фірм. Sunbeam взагалі відома в ті часи фірма, завдяки авто та мотоперегонам.
Мотоцикли в Україні любили завжди. І ці факти і історії тепер не зникнуть, а зберігаються в Виставковій залі української мототехніки.
А от вітчизняної мототехніки у той час ще не існувало. Перша спроба створити саме український мотоцикл відбулася вже пізніше. Про це розповідається у книзі #76 «Історія появи виробництв мото- та велотехніки на теріторії України».
Переглянути всі дослідження Історичного Автоклубу
|