Томас Шефер, генеральний директор Volkswagen Passenger Cars: «Ми переслідуємо чітку мету для бренду Volkswagen — стати провідним світовим виробником з точки зору технологій до 2030 року. Зараз, у середині нашої фази наздоганяння, ми отримуємо визнаного експерта з серйозним досвідом у стратегіях бренду та досвіді клієнтів. Крістін Вольбург і її команда розроблять послідовний, відповідний досвід бренду в усіх точках взаємодії, від роботи в автомобілі до продажів у дилерських центрах і до рекламної кампанії. Я хотів би подякувати Сюзанні Франц за її наполегливу роботу та побажати їй успіхів у новій ролі».
Крістін Вольбург має великий досвід і багаторічний досвід як в автомобільній промисловості, так і в розробці та впровадженні перспективних стратегій розвитку бренду. Вона та її команда накреслять шлях розвитку цілісної стратегії досвіду бренду Volkswagen і виступатимуть центральним інтерфейсом для таких ключових областей, як дизайн, стратегія транспортних засобів, цифровий бізнес і комунікації. Вона також керуватиме запровадженням і розгортанням комплексного управління брендом у всіх регіонах з метою створення узгодженого досвіду бренду в усьому світі.
Крістін Вольбург вивчала бізнес-адміністрування в Ашаффенбурзі, Німеччина, за спеціальністю маркетинг. Отримавши диплом у 2004 році, вона розпочала свою кар’єру в Mercedes-Benz, працюючи в управлінні продуктами для бренду Smart і накопичивши великий досвід у продажах і маркетингу в групі. Починаючи з 2016 року, Вольбург протягом майже п’яти років керував комунікацією продуктів Mercedes-Benz Passenger Cars і Smart у Німеччині. Вона приєдналася до Berliner Verkehrsbetriebe у 2021 році як керівник відділу продажів і маркетингу.
Volkswagen розширить модельний ряд за рахунок повнопривідних версій
|