Число дилерських центрів у Росії може різко скоротитися. На думку президента СРО «Регіональна асоціація оцінювачів» Кирила Кулакова, до кінця нинішнього року на плаву залишаться лише дві третини автосалонів, що працюють на сьогоднішній день. Причина — у скороченні кількості автомобілів, причому як нових, так і тих, що добре збереглися. Ситуацію затьмарює також дефіцит запчастин, що наростає, для ремонту іномарок. |
Зараз у Росії працює близько 3200 дилерських центрів, повідомив Кулаков "Известиям". Ця кількість вже невелика, якщо порівнювати з іншими країнами. Наприклад, у Франції відкрито 15 тисяч автосалонів, у США – понад 16 тисяч. І воно скорочується: з початку року в Росії закрилися 160 точок продажів, причому швидше за інших згортали бізнес продавці американських і французьких марок - Cadillac, Renault, Peugeot, Jaguar і Land Rover.
Ряд дилерів зайнялися продажем вживаних автомобілів, однак і це не врятує галузь, вважає Кулаков. Через припинення стабільних поставок до кінця року кількість машин очікувано зменшиться, що негативно позначиться на доходах продавців. Олії у вогонь підливають проблеми на ринку запчастин, якому експерти також дають невтішні прогнози.
За словами Кулакова, можливість продовжити роботу залишиться у великих дилерських мереж, а також у салонів, які продають автомобілі кількох брендів відразу. До речі, на такий шлях офіційно дозволено вступити дилерам АвтоВАЗу: виробник дозволив їм продавати китайські машини, але тимчасово і «не на шкоду бренду Lada».
В росії в салонах Lada дозволили продавати китайські автомобілі
Росіяни пересідають на "китайців"
|