Які передові транспортні технології демонстрували на виставці IAA 2022 у Гановері
ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-09-28 19:35:45 (8122 разів прочитано)
Окрім вантажних автомобілів на виставці IAA у Гановері завжди демонструється багато новацій у транспортних технологіях. Не стала винятком і цьогорічна виставка. AUTO-Consulting відібрав цікаві новинки, які можуть мати попит і на українському ринку.
Як ми вже повідомляли, у 2022 році майже єдиний сегмент, де відбувається значне зростання - це напівпричепи. І у Гановері було багато новинок. Наприклад, Kassbohrer, який посилює свої позиції на українському ринку, представив найбільш затребувану модель напівпричепа-зерновоза ємністю 55 м3. Новинка, має назву K. SKA AG/55-12/27б виконана з алюмінію, що дало змогу витримати власну вагу у 6,4 т, та збільшивши корисну вагу вантажу. Kassbohrer має великі плани на цю нову модель і обіцяє на неї дуже конкурентну ціну.
Також Kassbohrer запропонував на виставці сучасний трал для перевезення важких та негабаритних вантажів, який має дві рухомі секції і може досягати загальної довжини 30 м. Ще одна прем'єра - це паливна цистерна Kassbohrer ємністю 34 м3 для перевезення світлих нафтопродуктів - сама затребувана позиція на нашому ринку у цьому році.
Зазначимо, що на IAA 2022 дебютував у сегменті цистерн і Schmitz-Cargobull. Поки що це спільне виробництво з партнером із ПАР, але Шмітци будуть пропонувати цистерни і на європейському ринку.
Також на виставці Schmitz-Cargobull представив оновлений інтерфейс своєї телематики, яка дозволяє дозувати інформацію для замовника про переміщення вантажів рівно у тій кількості, яка не шкодить самому перевізнику. Також Шматци продовжують експерименти з аєродінамікою напівпричепа і демонстрували модель з невеликим кутом нахиду даху. Таке рішення додало одразу у економічності автопоїзда без суттєвих змін для корисного об'єму напіпричепа.
Цифрові технології продовжують розвивати і виробники маніпуляторів HIAB та Palfinger. Тепер у них є вже власні симулятори для навчання операторів, а незабаром виконувати навантаження можна буде і дистанційно.
Також значний прорив демонструють виробники і у сфері автономного керування. Більш подробно про новації виставки у Гановері, і як це все працює - дивіться у цьому сюжеті.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.