Jeep Avenger ділить платформу CMP з кросоверами Peugeot 2008, DS 3 і Opel Mokka, і базовий силовий агрегат теж запозичений у них. Це трициліндровий турбомотор 1.2 сімейства PureTech, який видає 100 л. та 205 Нм. У парі з ним – лише шестиступінчаста «механіка», а привід – лише передній. Динамічні характеристики такого Jeep поки що не оприлюднені, але споріднені паркетники можуть розігнатися до сотні за 10,6—10,9 с. Зовні бензиновий Avenger відрізняється від електричного лише шильдиками та наявністю вихлопної труби.
Топ-модифікацією Avenger буде саме електрична версія. У ній Jeep оснащений електричною силовою установкою нового покоління, яка поєднує в собі новий електродвигун і новий акумулятор. Нова електрична силова установка поєднує в собі унікальний 400-вольтовий електродвигун потужністю 115 кіловат і обертовим моментом 260 Нм та новий акумулятор на 54 кВт-год. Завдяки даним характеристикам новинка має запас ходу 400 км (відповідно до WLTP)
За допомогою кабелю на 100 кВт на постійному струмі, підключеного до швидкої громадської зарядки, трьох хвилин зарядки достатньо, щоб забезпечити запас ходу на відстань 30 км. Крім того, 24 хвилини достатньо, щоб зарядити акумулятори від 20 до 80% заряду. |