Деякі результати несподівані – багато бестселерів востаннє продавалися дуже давно. Ми розташували їх від найменш продаваного автомобіля до найпопулярнішого:
Скільки авто було продано в Незалежній Україні
Статистика українського авторинку за 100 років
1) Bugatti – Type 57, 1934-39 роки випуску. Тираж: 685
Один з найменших загальних обсягів продажів, який можна знайти для однієї моделі, але Bugatti Type 57 надзвичайно різноплановий завдяки різноманітності кузовів, побудованих на його шасі.
Від стрімких туристичних купе і родстерів до легкого, натхненного літаками кузову Atlantic, кожна модель Type 57 надавала набагато більше гламуру, ніж її сучасні нащадки Veyron і Chiron могли б сподіватися коли-небудь. Якщо вам цікаво, виробництво Veyron склало 450 автомобілів.
2) TVR – Chimaera, 1993-2003: 6500
TVR – британський виробник спортивних автомобілів, і, за його власними словами, Chimaera мала шалений успіх і допомогла профінансувати розробку наступних моделей, таких як Cerbera і Tuscan.
Всі Chimaera оснащувалися двигуном Rover V8 від Buick, який використовувався в різних варіантах об'єму та потужності. Показником популярності Chimaera стало те, що за 12 років свого існування вона продалася більшою кількістю, ніж TVR за попередні 25 років з усіма своїми моделями.
3) Aston Martin – DB7, 1994-2004: 6640
DB7, який часто називають автомобілем, що врятував Aston Martin, зараз може виглядати застарілим, але він відіграв важливу роль у підтримці життя британської компанії, а не лише в підтримці її життєдіяльності. 3,2-літровий шестициліндровий двигун з наддувом дав поштовх розвитку, але більшу частину продажів приніс 6,0-літровий V12 від Ford, який використовувався в моделях Vantage.
4) De Tomaso – Pantera, 1971-1991: 7260
Як для автомобіля з такою екзотичною назвою, зовнішнім виглядом і характеристиками, Pantera мала пристойні показники продажів.
Частково це було пов'язано з тим, що продажі тривали 20 років, а також з тим, що вона розумно використовувала міцний двигун Ford V8. Це зробило його популярною альтернативою іншим європейським суперкарам у США, де він залишається популярним класичним вибором
5) Morgan – 4/4, 1936 – теперішній час: 10,500
Загальна кількість проданих на сьогоднішній день Morgan 4/4 може бути відносно невеликою, але цей британський спортивний автомобіль може претендувати на найдовшу кар’єру в історії автомобілебудування.
Його продажі перевищують продажі будь-якого іншого продукту фірми, але він також є найпопулярнішим вибором серед покупців завдяки поєднанню зовнішнього вигляду, характеристикам та надійності у використанні.
6) Alpine – A310, 1971-1984: 11 616
Грубий зовнішній вигляд не був перешкодою для продажів Alpine A310 після успіху його витонченого попередника. Спочатку з чотирициліндровими двигунами, модель A310 досягла зрілості в 1976 році, коли отримала двигун Douvrin V6 від материнської компанії Renault, який допоміг цій моделі досягти подальших успіхів у продажах і перемог в ралі.
7) Lamborghini – Gallardo, 2004-2013: 14,022
З точки зору Lamborghini, Gallardo був первістком модельного ряду, а більш доступна ціна приваблювала покупців з великим відривом. За дев'ять років понад 14 000 екземплярів знайшли свої домівки завдяки моделям купе і Spider, а також різноманітним спеціальним версіям. Найкращою з них була Balboni, названа на честь відомого водія-випробувача Lamborghini, яка мала злегка налаштований двигун, але замість повного приводу передавала потужність лише на задні колеса.
8) Ferrari – 430, 2004-2009: 17,499
Ексклюзивний, рідкісний і важкодоступний: саме таким має бути Ferrari. Проте, було продано лише трохи менше 17 500 430-х, більшість з яких були купе, але близько третини припадає на Spider і рідкісні версії, такі як Scuderia і 16M. Це, можливо, найпоширеніший Ferrari, але за своїми характеристиками він все ще не поступається найбільш екзальтованим суперкарам, тому легко зрозуміти, чому він був і залишається таким затребуваним.
9) Lotus – Elise, 1996 – дотепер: 20 000
У перекличці значущих моделей Lotus, Elise більше, ніж будь-яка інша, заслуговує на своє місце на вершині списку. Вона не лише не дала фірмі прогнутися у фінансовому плані, але й познайомила ціле нове покоління з принадами володіння легким та маневреним спортивним автомобілем.
Elise втілює в собі те, що Lotus завжди робив найкраще, і він продовжує вражати своїх власників завдяки керованості та швидкості. Він продавався в США в 2005-11 роках.
10) Rolls-Royce – Silver Shadow, 1965-1980: 29 030
Як для автомобіля, призначеного для кого завгодно, але тільки не для пересічних водіїв, було побудовано досить багато Silver Shadows протягом 15-річного періоду, коли він був основною моделлю Rolls-Royce. Поява в 1960-х роках, коли відбувалася культурна революція, могла б стати катастрофою для цього найповажнішого з істеблішмент-брендів, але Shadow миттєво завоював прихильність лідерів стилю того періоду. Так тривало до кінця, що сприяло зростанню його популярності та продажів навіть під час двох паливних криз.
11) Maserati – Biturbo, 1981-1994: 36 373
Над Biturbo часто насміхаються, називаючи його дешевою версією Maserati, але ця модель поширювалася протягом 1980-х років і втримала значок Тризуба від зникнення протягом цього десятиліття. Дводверні моделі є найкрасивішими, а кабріолети зараз користуються попитом, але не відкидайте чотиридверний седан, оскільки він був виготовлений у значній кількості і в 430-й версії все ще пропонує непогані характеристики.
12) Bentley – Continental GT, 2003-: 66,000
За рік до випуску Continental GT компанія Bentley випустила лише близько 800 автомобілів, тож її зненацька застав шалений успіх витонченого купе. У 2006 році для подальшого збільшення продажів до модельного ряду приєднався кабріолет, і з тих пір Bentley ніколи не озирається назад. Свідченням того, наскільки хорошим був і залишається цей автомобіль, є його незмінна популярність серед покупців вживаних автомобілів. Абсолютно нова модель з'явилася в автосалонах у 2018 році.
13) Rover – 800, 1986-1999: 317 126
Rover відчайдушно потребував хіта продажів, коли випустив модель 800. Попередній SD1 мав розумний дизайн, але був затьмарений проблемами з якістю, тому створення моделі 800 на базі Honda Legend було правильним рішенням. Можливо, йому не вистачало авангардної привабливості попередника, але британським менеджерам середньої ланки він сподобався настільки, що з автосалонів розійшлося понад 300 000 екземплярів.
У США модель отримала марку Sterling, але мала набагато менший успіх на цьому ринку, а купе, розроблене для Америки, але так туди і не потрапило, було досить привабливим дивацтвом. Сьогодні Coupe є справжнім єдинорогом; дані свідчать, що на дорогах Великобританії залишилось лише 17 екземплярів.
14) Triumph – Herald, 1959-1970: 464 238
Випущений в тому ж році, що й інноваційний Mini, Triumph Herald був набагато більш традиційною машиною з окремим шасі і двигуном, отриманим від стандартного агрегату. Однак, його гострий дизайн припав до душі покупцям, і він був доступний в кузові купе, універсал і кабріолет, а також фургон. Найчисленнішим у модельному ряду був седан 1200, який склав 201 142 екземпляри. Свій останній автомобіль Triumph виготовив у 1984 році; торгова марка (для автомобілів) сьогодні належить BMW, яка приберегла її після продажу Rover у 2000 році.
15) MG – MGB, 1962-1980: 513 272
Бренд MG, можливо, і занепав останнім часом, але в часи розквіту британських спортивних автомобілів він був одним з найбільших гравців. Про це свідчить кількість проданих MGB, як купе, так і родстерів. З більш ніж півмільйоном проданих автомобілів, він був найбільш продаваним спортивним автомобілем протягом багатьох років і користувався особливою популярністю в Америці. Його люблять і сьогодні, велика кількість екземплярів виживає і процвітає.
MGB помер разом зі своїм заводом в Оксфордширі в 1980 році, але він заклав основу для Mazda, щоб удосконалити концепцію недорогого веселого родстера з його всепереможним MX-5 / Miata, випущеним в 1989 році.
16) Tesla – Модель 3, 2018-: 1,4 мільйона
Протягом тривалого часу Model S була найбільшим бестселером Tesla, продавши близько 300 000 екземплярів. Але поява меншої та доступнішої моделі у вигляді Model 3 змінила все; вона вже перевищила 1 000 000 екземплярів, продавши 440 000 тільки в дуже неспокійному 2020 році.
17) Jaguar – XJ, 1968-2019: 1 мільйон
Модель XJ була незмінною в модельному ряді Jaguar з того часу, як вона вперше була випущена на ринок з величезним успіхом у 1968 році. Тоді він вважався найкращим седаном у світі, що було підкріплено встановленням 5,3-літрового двигуна V12 який з'явився у 1972 році. Незважаючи на злети і падіння власників Jaguar, XJ продовжував продаватися, і навіть недовговічна модель X300 за три роки продалася в кількості 86 909 екземплярів.
XJ, яким ми його знаємо, на жаль, закінчився, його виробництво було припинено в липні 2019 року. На зміну йому мала прийти повністю електрична модель, але її таємничим чином відклали в останній момент на початку 2021 року після того, як на її розробку було витрачено 300 мільйонів фунтів стерлінгів.
18) Alfa Romeo – Alfasud, 1972-1989: 1,02 мільйона
Перлина передньопривідного хетча, який на кожному дюймі був конкурентом Volkswagen Golf, хоча підозріла якість збірки та погана антикорозійна обробка підірвали довіру споживачів.
Більше потужності з'явилося з 95-сильним Veloce, а чудове Sprint Coupe можна було придбати з 117-сильною 1,7-літровою версією мотора з пласкою четвіркою.
19) Porsche – 911, 1963 – дотепер: 1.1 мільйон
Ірландський зелений Porsche 911 991-го покоління знаменує собою дуже важливий момент в історії 911: це мільйонний екземпляр цього спортивного автомобіля у стилі Пітера Пена. Довговічність допомогла 911-му досягти цієї позначки на початку 2017 року, і щороку до цієї цифри додається ще близько 30 000 екземплярів, але його незмінна привабливість полягає в тому, що це машина зі швидкістю суперкара, на якій можна їздити цілий день, щодня. Нове покоління моделі, відоме всередині компанії як серія 992, з'явилося у продажу в 2019 році.
20) Saab – 900, 1978-1998: 1,2 мільйона
Saab добре відомий своїми унікальними дизайнерськими рішеннями, які зробили його власників палко відданими до кінця життя. Це було очевидно як ніколи, коли мова йшла про модельний ряд 900, який був запущений в 1978 році і розійшовся тиражем понад 900 000 екземплярів першої моделі і 273 568 екземплярів версії нового покоління 1993 року. У той час як безпека, простір і комфорт були основними перевагами, продуктивність була ще однією спеціалізацією Saab, і майже чверть продажів 900 припала на моделі Turbo.
21) Lancia – Ypsilon, 1996 – дотепер: 1,7 мільйона
Lancia – це ім'я, яке зникло з більшості ринків по всьому світу, проте Ypsilon продовжує нести прапор цієї колись шанованої компанії. На жаль, геніальний дизайн і першокласна інженерія поступилися місцем незграбному маленькому хетчу, який також був позначений як Chrysler.
Перші два покоління пропонували певний стиль, але він давно зник у версії, що збереглася. Ypsilon скоро помре, і ми боїмося, що марка, яка належить Fiat Chrysler Automobiles, піде разом з ним.
22) Chrysler – Newport, 1961-81: 1,9 мільйона
Можливо, Newport – не перша модель, яка спадає на думку, коли ви думаєте про старий каталог Chrysler, але це бестселер американської компанії. Просуваючись на ринку як доступний седан або універсал, він вже 20 років користується популярністю серед клієнтів з передмістя. З точки зору стилю, найкраще він виглядав у чітко окресленому вигляді середини 1960-х, тоді як версії 1980-х були округлим, і це відобразилося на швидкому падінні продажів.
23) Smart – Fortwo, 1998 – дотепер: 2 мільйони
Як і багато інших революційних автомобілів, Smart Fortwo пройшов складний шлях до виробничої реальності. Спочатку Volkswagen відмовився від угоди, а потім були суперечки вищого керівництва щодо використання електричної та гібридної енергії.
Зрештою, він з'явився з трициліндровим бензиновим двигуном 599c і здатністю паркуватися впритул до звичайного простору завдяки своїй 2,5-метровій габаритній довжині. Невеликі габарити не завадили Fortwo зібрати понад 2 мільйони продажів для марки Mercedes.
24) Land Rover – Defender, 1948-2016: 2.06 млн.
Land Rover Defender зазнав значних змін за 67 років свого існування, але його суть залишалася незмінною. Це був простий, надійний і багатофункціональний позашляховик, здатний долати умови, які мало кому під силу.
На цьому шляху Land Rover запропонував широкий вибір двигунів та опцій, але все повертається до основної передумови – бути здатним поїхати куди завгодно. Виробництво закінчилося в січні 2016 року, але абсолютно новий Defender був представлений у 2019 році. Він був добре прийнятий, і Land Rover наразі продає їх так швидко, як тільки може виробляти.
25) Saturn – S-Series, 1991-2002: 2,21 млн.
Частина сімейства General Motors, Saturn S-Series вирізнявся подовженою передньою частиною, чим натякав на спортивні якості. З 1,9-літровим двигуном, який використовувався в першому поколінні, це було малоймовірно, але він виділявся пластиковими кузовними панелями, підвішеними до шасі.
У 1999 р. Saturn також випустив 450 праворульних версій спеціально для Поштової служби США, щоб водій міг виїжджати на узбіччя для доставки пошти. Saturn був закритий у 2010 році під час реструктуризації GM після фінансової кризи.
26) Lincoln – Town Car, 1981-2011: 2,45 млн.
Наміри материнської компанії Ford щодо цього Lincoln були зрозумілі, коли вона вирішила назвати його Town Car. Lincoln відповідав своїй назві завдяки щедрим пропорціям і нафаршированому інтер'єру. Деякі ранні моделі навіть включали цифрову панель приладів і систему введення даних з клавіатури, хоча пізніші моделі стали більш консервативними в дизайні. Він також породив безліч справжніх лімузинів, які так полюбляють туристи та школярі на випускних вечорах.
27) Holden – Commodore, 1978-2018: 2,5 мільйона
Holden – австралійський автовиробник, який донедавна виробляв свої автомобілі на власній території. Commodore завжди базувався на великих автомобільних платформах General Motor, але Holden йшов власним шляхом. Це призвело до появи дуже потужних моделей з V8, і Commodore став основою для гоночної серії V8 поряд зі своїм головним конкурентом, Ford Falcon. Після того, як внутрішнє виробництво закінчилося в 2017 році, п'яте покоління Commodore з'явилося в 2018 році і являє собою меншу передньопривідну модель, яка значною мірою базується на Opel Insignia і виробляється в Німеччині.
Реакція на нову модель була, м'яко кажучи, неоднозначною, і виробництво було зупинено в жовтні 2018 року. Ім'я Holden офіційно припиняє своє існування у 2021 році, хоча GM імпортуватиме вантажівку Chevrolet Silverado та спортивний автомобіль Corvette C8.
28) Dodge – Coronet, 1949-1976: 2,5 мільйона
Dodge Coronet завжди відрізнявся виразним дизайном, особливо у своєму четвертому поколінні з 1957 по 1959 рік, яке мало рельєфні кришки над фарами. Ця повнорозмірна лінійка седанів, купе та кабріолетів знайшла 2,5 мільйона охочих покупців за 27 років свого існування.
29) Volvo – 200, 1974-1993: 2,86 мільйона
Якщо коли-небудь автовиробника можна було б визначити за одним автомобілем, то це має бути Volvo та її 200 модельний ряд седанів і, особливо, універсалів.
Стилізований під квадрат, він не завадив їм продати понад 2,8 мільйона автомобілів за 19 років. Якщо ви хотіли чогось більш яскравого, було купе 262C з вініловим дахом і двигуном V6, яке розійшлося тиражем у 5622 екземпляри.
30) Lexus – RX, 1998 – дотепер: 2,9 мільйона
RX існує набагато довше, ніж багато його великих конкурентів-позашляховиків, що сприяло збільшенню обсягів виробництва. Цьому також сприяє гібридна модель, на яку припадає близько третини всіх бензино-електричних моделей Lexus, що продаються щороку, причому ця модель особливо популярна в США, де щороку продається понад 100 000 екземплярів.
31) Mercury – Grand Marquis. 1975-2011: 2,96 млн.
Grand Marquis був спробою Ford протистояти Buick Le Sabre, використовуючи бренд Mercury. Пропонований в кузовах седан і купе, Grand Marquis протягом усього свого життя оснащувався двигунами V8. На жаль, до моменту своєї загибелі у 2011 році дизайн зів'яв, перетворившись на аморфну округлу форму седана. Разом з ним померла і марка Mercury.
32) Jeep – Wrangler, 1987 – дотепер: 3,2 мільйони
Wrangler, який майже наздогнав свого побратима Cherokee за кількістю продажів, просто завоював почесне перше місце, продовжуючи збирати рекордні показники. Прийшовши на зміну CJ у 1987 році, Wrangler користується стабільними продажами протягом усього свого життя завдяки відданим шанувальникам, які люблять його за універсальність та кузов з відкритим верхом. Нова модель надійшла у продаж у 2018 році, надав поштовх продажам.
33) Plymouth – Fury, 1956-1978: 3,68 мільйона
Fury розпочав своє життя як похідна моделі Belvedere, але незабаром набув власної ідентичності завдяки плавникам та хромованій екстравагантності кінця 1950-х років. Продажі злетіли завдяки вибору моделей седана, універсала, купе і кабріолета, і цей успіх продовжився в 1960-х роках. В останньому сьомому поколінні Plymouth зменшив Fury до середньорозмірного автомобіля, і це означало кінець шляху для цієї популярної моделі. Сама марка, що належала Chrysler, померла в 2001 році.
34) Citroën – 2CV, 1948-1990: 3,9 мільйона
Задуманий ще до Другої світової війни, проект був прихований від німецьких окупантів Франції під час війни, а потім запущений в 1948 році.
Британська автомобільна преса в той час була прохолодною, але це не завадило Citroën побудувати завод в Слау, на захід від Лондона. Однак, там було вироблено лише 672 автомобілі. Більшість з 2CV були побудовані у Франції, перш ніж виробництво перенесли до Португалії на останні кілька років.
35) Cadillac – de Ville, 1959-2005: 3,9 мільйона
Починаючись як варіант комплектації, de Ville став самостійною моделлю в 1959 році з величезними плавниками і найкращим з усього, що було в ті часи. Хоча його розміри можуть натякати на протилежне, він завжди був задуманий як міський автомобіль.
Cadillac de Ville знайшов 3,9 мільйона покупців, майже всі з них у США.
36) Hindustan – Ambassador, 1958-2014: 4 мільйони
Візьміть один із застарілих британських дизайнів та експортуйте його до Індії, де є потреба в дешевому, надійному транспорті, і ви отримаєте Hindustan Ambassador. Розроблений на основі Morris Oxford Series 3, Ambassador все ще часто зустрічається на дорогах Індії в якості таксі. Завдяки своїй простоті він може впоратися з величезною кількістю зловживань і кілометрів пробігу. Деякі з них навіть були реімпортовані до Великої Британії у 1990-х роках, доки законодавство про викиди та безпеку не поклало цьому край.
37) Pontiac – Grand Am, 1973-2006: 4 мільйони
Grand Am, можливо, не був таким привабливим, як Pontiac Trans Am але Grand виправдовував свою назву, завдяки кращим продажам. За 33 роки свого перебування в автосалонах він розійшовся тиражем у 4 мільйони. Це було в часи розквіту великих моторів, і ви могли придбати Grand Am з 455-кубовим (7,5-літровим) V8, хоча виробництво закінчилося в 2006 році, коли зняли з виробництва 2,2-літровий чотирициліндровий двигун.
Сама марка Pontiac була ліквідована після Великої рецесії в 2010 році.
38) Mazda – 3, 2003 – по теперішній час: 4,2 мільйона
Mazda може бути відома тим, що випускає найпопулярніший у світі спортивний автомобіль MX-5, але наріжним каменем її виробництва є більш буденна модель 3. Представлена на заміну так собі 323-й моделі, її чіткий дизайн та шасі від Ford Focus зробили її однією з найкращих у своєму сегменті.
З тих пір трійка є незмінним лідером продажів для Mazda і за півтора року було продано в чотири рази більше, ніж MX-5. Нове покоління моделі щойно з'явилося у продажу на більшості основних ринків.
39) Nissan – Qashqai, 2006 – дотепер: 4,2 мільйона
У каталозі Nissan є кілька моделей, що продаються багатомільйонними тиражами, і не в останню чергу Sunny. Однак Qashqai – відомий у США як Rogue Sport – займає перше місце, оскільки його ім'ям названа найбільша за кількістю продажів лінійка в історії компанії.
Це вражаючий показник, якщо врахувати, що перший Qashqai з'явився лише у 2006 році, але він став великим хітом, і вже через 21 місяць після запуску з конвеєра на північному сході Англії зійшло понад півмільйона моделей другого покоління. Це означає, що кожні 62 секунди з конвеєра виїжджає новий автомобіль.
40) Subaru – Legacy, 1988 – дотепер: 4,8 мільйона
Незважаючи на всю зухвалість моделей Impreza, натхненних ралі, саме більш зріла Legacy є основою продажів Subaru протягом останніх 30 років. Звичайно, цей модельний ряд седанів і універсалів мав свій момент на лісових етапах, відомий завдяки Коліну МакРею за кермом.
Однак, він більше підходить для сімейних подорожей, як сімейний універсал та потужний буксир, і зараз він регулярно продається близько 300 000 одиниць щороку, більша частина з них – на американському ринку.
41) Suzuki – Wagon R, 1993 – дотепер: 5,2 мільйона
Suzuki Wagon R був постійним переможцем у рейтингу найбільш продаваних автомобілів Японії протягом усього свого життя, а до 2008 року його продажі досягли 3 мільйонів одиниць. Значною мірою цей успіх пояснюється тим, що він відповідає суворим правилам своєї країни щодо розмірів автомобілів K-cars.
Завдяки максимальному збільшенню простору в салоні на обмеженій площі, Wagon R пропонує достатньо місця для сім'ї, не захаращуючи при цьому міські вулиці. Новітні моделі тепер доступні з гібридною силовою установкою, що робить їх ще більш пристосованими до умов міста.
42) Kia – Sportage, 1993 – дотепер: 6 мільйонів
Життя Sportage не виглядало таким багатообіцяючим, коли він вперше з'явився у продажу в 1993 році. Продажі йшли повільніше, ніж очікувалося, і його погана керованість не сприяли цьому. Тоді Hyundai купила Kia і перезапустила Sportage у 2004 році. Не будучи останнім словом у стилі, він потрапив на гребінь хвилі продажів позашляховиків, що призвело до появи елегантної моделі 2010 року, яка завершила прихід Kia в якості важливого гравця.
43) Buick – Le Sabre, 1959-2005: 6 мільйонів
Коли Buick випустив перший Le Sabre в розпал ери плавників і хрому наприкінці 1950-х років у США, він був конкурентом Cadillac на кожному сантиметрі своєї значної довжини. Він залишався вибором для тих, хто любить строгі костюми, протягом 1960-х років, але 70-ті роки не були до нього добрими, і до моменту свого занепаду Le Sabre був роздутим і незграбним. З іншого боку, він додав 6 мільйонів продажів до прибутку GM.
44) SEAT – Ibiza, 1984 – теперішній час: 6 мільйонів
SEAT Ibiza був випущений на ринок зі значним родоводом завдяки внеску в дизайн від Porsche, Karmann та ItalDesign. Це допомогло досягти 1,3 мільйона продажів до того, як Volkswagen взяв кермо влади над іспанською компанією, і модель другого покоління 1993 року стала базуватися на платформі Polo. З тих пір вона користується успіхом; 130 243 Ibiza знайшли свій дім у 2019 році.
45) Fiat – Uno, 1983-1994: 6,2 мільйона
Враховуючи, що Fiat випустив оригінальну модель 500 і сучасну ретро-версію, можливо, буде несподіванкою дізнатися, що його найбільший продавець – коробчатий Uno. Проте не варто недооцінювати важливість цього суперміні в період його розквіту, коли він розходився, як холодне морозиво в літній день. Назва походить від єдиного склоочисника, а версія Turbo ie була однією з найшвидших у своєму класі свого часу.
46) Skoda – Octavia, 1998 – дотепер: 6,3 мільйона
Колись Skoda була об'єктом жартів, але хто зараз сміється? Це чеська компанія, що належить VW, йде до банку з прибутком, отриманим від понад 6 мільйонів Octavia, які вона випустила з моменту запуску автомобіля в 1998 році. Октавія залишається найпопулярнішим автомобілем у кількох європейських країнах і входить до багатьох топ-10 списків найбільш продаваних автомобілів.
47) MINI – хетч, 1959 – до сьогодні: 6,4 мільйона
Оригінальний Mini Іссігоніса у своїй найпростішій дводверній формі було продано понад 3,75 мільйона екземплярів, включно зі швидкими моделями Cooper. BMW ризикнула відродити бренд MINI у 2001 році, створивши сучасну інтерпретацію улюбленого класичного маленького автомобіля (на фото). Це була авантюра, яка з лишком окупилася завдяки більш ніж 2 мільйонам продажів нових моделей хетчбеків на сьогоднішній день.
Спритна керованість, гостре рульове управління і чудовий зовнішній вигляд – все це сприяє тому, що, як і оригінал, зухвалі версії Cooper продаються дуже добре. У 2018 році на більшості ринків з'явилася у продажу оновлена модель з фейсліфтингом, яка вирізняється задніми ліхтарями із зображенням британського прапора.
48) Audi – A4, 1998 – дотепер, 6,9 млн.
Зараз важко уявити собі дорожній пейзаж без Audi A4, хоча він був випущений на ринок відносно недавно, порівняно з його запеклим конкурентом, BMW 3 серії. Незважаючи на це, продажі A4 зростали з року в рік, чому сприяла його репутація солідності та можливість повного приводу.
49) Mitsubishi – Lancer, 1973 – теперішній час: 7,4 мільйона
Хто сказав, що секс продає? Не Mitsubishi, це точно, оскільки Lancer завжди викликав захоплення лише у своїх найекстремальніших ралійних версіях. У той час як моделі Evo потрапляють у заголовки газет, саме звичайні моделі Lancer складають переважну більшість з 7,3 мільйона продажів.
Зазвичай продається у формі седана, але були й хетчбеки та універсали, і він продовжує користуватися успіхом у Китаї й донині.
50) Peugeot – 206, 1998-2013: 8,4 мільйона
Модель 206 повернула частину бадьорості, яка зробила успіх Peugeot 205 таким успішним. Привабливий дизайн і низка економічних двигунів поєднувалися з трьох- і п'ятидверними кузовами з люком. Згодом з'явився CC зі складним металевим дахом та версія Estate.
Всі вони виявилися популярними, і коли в 2006 році європейські продажі закінчилися з появою 207, 206 продовжував продаватися ще сім років завдяки популярності в Китаї та Південній Америці, завдяки чому продажі перевищили 8 млн. екземплярів.
51) Mercedes-Benz – C-Class, 1994 – теперішній час: 10,2 мільйона
Успіх W202 C-Class був побудований на репутації, яку Mercedes здобув завдяки чудовому 190-му кузову. Орієнтований на BMW 3 серії, С-клас був більше націлений на комфорт, ніж на зовнішню керованість. Такий підхід спрацював тоді і продовжує працювати сьогодні, оскільки продажі маленького Mercedes не набагато відстають від мюнхенського конкурента, незважаючи на майже на 20 років менший термін присутності на ринку. Нове п'яте покоління C-Class було представлено на початку 2021 року.
52) Chevrolet – Malibu, 1964 – дотепер: 10,3 мільйона
Завжди орієнтований на покупців середньорозмірних автомобілів, Malibu залишається основним продуктом американського ринку вже шість десятиліть, завдяки чому його продажі перевищили 10 мільйонів. На початку Chevrolet пропонував його з підвищеними характеристиками, щоб конкурувати з мускул-карами 1960-х років, тоді як у подальшому житті він став більше орієнтуватися на економічність, ніж на швидкість. Остання версія тепер пропонується з гібридною силовою установкою. З відходом Impala, Malibu є єдиним седаном Chevrolet, який зараз продається в США.
53) Oldsmobile – Cutlass, 1961-1999: 11,9 мільйонів
Cutlass викликає приємні спогади у багатьох з 11,9 мільйонів нових покупців завдяки гарному зовнішньому вигляду попередніх поколінь. Пізніші моделі продовжували пропонувати пристойну продуктивність і хорошу керованість, навіть якщо зовнішній вигляд став більш м'яким. Оригінальний автомобіль 1961 року також примітний тим, що використовував повністю алюмінієвий 3,5-літровий V8, який став більш відомим у ряді автомобілів Rover та Land Rover. Емблема Oldsmobile зникла з нових автомобілів у квітні 2004 року.
54) Hyundai – Elantra, 1990 – дотепер: 13,7 мільйонів
Якщо вас попросять назвати найбільш продаваний автомобіль в історії, Elantra, швидше за все, не згадає ніхто, окрім найпалкіших шанувальників Hyundai. Частково успіх цього автомобіля полягає в тому, що він виглядає невибагливим, але при цьому є недорогим і надійним транспортом. Hyundai все ще продає автомобіль, який багато хто знає як i40, але вже зі значком Elantra, тож кількість продажів продовжує зростати.
55) BMW – 3 Series, 1975 – до сьогодні: 13,7 мільйона
3-я серія стала визначальною для кожної епохи, в якій вона продавалася, від фанкового седана 1970-х років до суворих седанів 1980-х, універсалів і кабріолетів, а також до нульових років. Ця еволюція була повністю спланована, іноді зі сміливими кроками вперед, а іноді з обережними змінами. Це дозволило 3-й серії залишатися лідером у своєму класі за продажами та привабливістю для водіїв. Нове, сьоме покоління, з'явилося в автосалонах у 2019 році.
56) Renault – Clio, 1991 – дотепер: 15 мільйонів
Понад 15 мільйонів Clio знайшли свої домівки. Це був величезний успіх для Renault, і Clio є глобальною історією успіху завдяки різним версіям, що продаються на різних ринках. Ця всесвітня популярність виводить цей суперміні у лідери продажів серед одномодельних автомобілів. П'яте покоління автомобіля з'явилося в автосалонах у 2019 році.
57) Opel/Vauxhall – Corsa, 1982 – дотепер: 18,6 млн.
Ім'я Corsa вперше з'явилося в 1982 році для покупців континентальної Європи. У Великобританії автомобіль був відомий як Nova і був проданий тиражем у більш ніж півмільйона з 1982 по 1993 рік, коли британці перейняли ім'я Corsa для другого покоління цього суперміні. Відтоді продажі злетіли ще вище, і він продовжує входити до трійки лідерів продажів у багатьох країнах Європи.
58) Honda – Civic, 1972 – дотепер: 20 мільйонів
Сучасна Honda Civic має стрімкий, вибагливий вигляд, далекий від базового хетча, з якого почалася ця багатомільйонна династія продажів. Проте Civic завжди відрізнявся відмінним співвідношенням ціни та якості, щедрою комплектацією та двигунами, що забезпечують економне споживання пального. Моделі Type R не так сильно переймаються останнім пунктом, але вони відіграли свою роль у створенні легенди Civic.
Нещодавно Honda оголосила про майбутнє закриття свого британського заводу в Суїндоні, який виробляє Civic; наступне покоління, яке має з'явитися у 2021 році, збиратимуть лише в Японії та США.
59) Volkswagen – Golf, 1974 – донині: 35,5 мільйонів
Подумайте про бестселер Volkswagen, і багато хто згадає про Beetle, але Golf вже давно перевершив показник свого знаменитого предка – 21,5 мільйона екземплярів. У 2013 році VW побудував свій 30-мільйонний Golf, який був моделлю 1.6 TDI BlueMotion.
Зараз, після 35-мільйонної позначки, Гольф виробляється зі швидкістю 2000 штук на день щодня роками. У 2020 році було представлено нове покоління.
60) Ford – F-серія, 1948 – дотепер: 43 мільйони
Повоєнні США були побудовані Ford F-серії, який випускався в різноманітних версіях. Пікап залишається найпопулярнішим транспортним засобом у США, регулярно випереджаючи за продажами більш економні та комфортні легкові автомобілі. У чому привабливість? Проста, міцна конструкція в поєднанні з низькою ціною і величезною лояльністю клієнтів, які хочуть, потребують або просто люблять те, що пропонує цей пікап. Нове покоління F-150 було представлено у 2020 році.
61) Toyota – Corolla, 1966 – дотепер: 46 мільйонів
Toyota Corolla є найбільш продаваним автомобілем у світі з дуже великим відривом, чого вона досягла всього за вісім років виробництва, витіснивши Volkswagen Beetle з лідируючих позицій. Отже, Corolla є королем і залишається найпопулярнішим вибором у багатьох країнах. Тривалий термін виробництва та безліч кузовів також допомагають їй утримувати це звання, і це призвело до того, що Toyota випускає один автомобіль у світ кожні 15 секунд. Також допомагає те, що модель останнього покоління, яка надійшла у продаж у 2019 році, є одним з найкращих гібридів, які ви можете придбати на сьогоднішній день.
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
|