Як повідомив виконавчий директор Fiat та директор з маркетингу Stellantis Олів’є Франсуа, це рішення «спрямоване на подальше зміцнення лідерства Fiat як бренду радості, фарб та оптимізму». Популярний відтінок зникне з фірмової палітри з червня 2023 року, а нові кольори бренду будуть натхненні італійським морем, сонцем, небом і землею.
«Італія – країна фарб, а ми хочемо надихати людей жити з оптимізмом і позитивом», – підкреслив топ-менеджер.
Першим, хто «приміряє» нову філософію бренду, стане електромобіль Fiat 600e, прем’єра якого відбудеться вже 4 липня. Крос-хетчбек довжиною 4,1 метра буде побудований на платформі CMP, але ні його «техніку», ні комплектації у Fiat не розкривають.
Fiat відроджує легендарний Topolino
|