Що відбувається на ринку вживаних SUV в Україні. Хто лідирує в сегменті нових та б-в
В Україні визначили моделі-лідери в SUV-класах
У вересні цього року українці купили більше 6 тисяч нових автомобілів, кросоверів серед них 5098 штук, тобто 82,71% частки ринку. Якщо порівнювати з вереснем минулого року, то частка SUV збільшилась на 2,75%.
Якщо брати картину за поточні 9 місяців, частка SUV трохи менша – 82,17% (38 549 штук). Але в порівнянні з аналогічним періодом минулого року вона зросла вже на 6,37%! Тобто, тенденція на збільшення частки ринку сегментом кросоверів зберігається. Останніми місяцями темпи цього зростання трохи уповільнилися, але тенденція подальшого поширення SUV на українському авторинку має своє чітке продовження.
Ще цікаво порівняти, як змінились вподобання покупців в ціновому розрізі. У вересні 11,47% придбаних нових автомобілів були нижнього цінового діапазону, а за дев’ять місяців доступні машини склали 13,37%. За аналогічний період минулого року ці цифри були 13,68% та 21,38%. Тобто, дешевих машин стали купувати значно менше і вони відіграють все менше значення на ринку.
Кросовери ставлять рекорди: в ЄС кожен другий проданий авто, в Україні - більше 80%
В Україні названі регіони-лідери по продажам нових SUV
Основна частина автомобілів середнього цінового діапазону за три квартали цього року склала 65,47%, а у вересні – 67,54%. Тобто, спостерігаємо ріст. Найбільше ж зросла частка преміальних покупок, причому, одразу на 3,95% – до 21,1%. Хоча у вересні цей тренд вже пішов на спад і преміальні авто зайняли 20,9% ринку.
Підсумовуючи ці дані, та й враховуючи загальний ріст ринку аж на 60% за 9 місяців поточного року, висновок однозначний – ми, якщо й не стали на 60% заможнішими, то однозначно стали більш впевненими в майбутньому.
Український авторинок у вересні продовжив зростати
|