● Renault є другим найбільш продаваним брендом в Європі в 2023 році з ростом на 25% в 3-му кварталі і на 22% з початку року (726 938 продажів). Renault випереджає конкурентів у С-сегменті з ростом на 36% з початку року.
● Renault підтверджує своє лідерство на французькому ринку, як у продажах легкових автомобілів - 206 734 (+18% порівняно з 2022 роком), так і в продажах комерційних автомобілів - 80 422 (+12%). Austral лідирує в сегменті C-SUV з 22 700 продажами.
● Renault продовжує випереджати конкурентів на ринку комерційних автомобілів з двозначним зростанням продажів у всьому світі (+21%) і особливо в Європі (+26%). Renault є європейським лідером на ринку комерційних фургонів.
● Renault оголосить свій "міжнародний бізнес-план до 2027 року" 25 жовтня 2023 року.
Різке збільшення продажів гібридних електромобілів на 48%, до 127 224 одиниць, дозволило бренду Renault досягти значного прогресу на ринку електрифікованих автомобілів. Цей сплеск продажів гібридних електромобілів призвів до загального зростання продажів електрифікованих автомобілів на 19%, до 200 000 проданих автомобілів. Ключову роль у цьому помітному успіху відіграли моделі Austral і Arkana, на які припало відповідно 65% і 55% продажів у версії HEV. Крім того, європейський запуск Espace показав багатообіцяючий початок продажів у Франції та Іспанії, з планами розширення в інших європейських країнах з жовтня 2023 року.
Продажі електричного Megane E-Tech цього року склали понад 35 000 одиниць. Він зробив значний внесок у продажі електромобілів Renault, забезпечивши майже 54% від загального обсягу продажів, який сягнув 64 854 одиниць. В Європі на частку Megane E-Tech electric припадає 2,2% ринку електромобілів.
З метою подальшої диверсифікації пропозиції електромобілів бренду, у 2024 році розпочнеться цілорічний продаж електромобіля Scenic E-Tech electric, представленого на Мюнхенському автосалоні у вересні минулого року. Прийом замовлень на Scenic E-Tech electric відкриється до кінця 2023 року.
Renault продовжує випереджати конкурентів на ринку комерційних автомобілів, демонструючи двозначне зростання продажів. За перші 9 місяців 2023 року світові продажі досягли 281 404 одиниць (+21%), а в Європі продажі зросли на 26% до 214 255 одиниць, при зростанні ринку на 14%.
Такі динамічні показники в Європі були досягнуті завдяки успіху флагманських продуктів бренду - Express (+25%), Kangoo (+33%), Trafic (+29%) і Master (+13%).
|