Насичений сенсорними екранами інтер’єр восьмого покоління Volkswagen Golf та електромобілів сімейства ID, виявився непопулярним серед клієнтів, що спонукало компанію повністю змінити підхід до дизайну.
Дизайнер інтер'єру VW Даріус Ватола (Darius Watola) сказав, що концепт ID 2all "демонструє новий підхід до всіх моделей" і є відповіддю на "нещодавні відгуки клієнтів".
Генеральний директор VW Томас Шефер нещодавно заявив, що підхід з сенсорними екранами "завдав великої шкоди" бренду.
Новий інтер'єр має ряд фізичних (і з підсвічуванням) кнопок для клімату і поворотний контролер на центральному тунелі для управління екраном на панелі приладів, як у BMW iDrive.
Окрім основного центрального сенсорного екрану для інформаційно-розважальної системи, тут також є екран для інформації про водіння. Ватола каже, що такий дисплей в полі зору водія має вирішальне значення для безпеки. Він сказав, що "клієнти в Європі мають інший погляд", ніж на інших світових ринках, та хочуть "більше фізичних кнопок".
Революція також стосується використання матеріалів, оскільки VW прагне поступово відмовитися від твердого пластику, клею, шкіри та хрому. Майже кожна поверхня в ID 2all м'яка на дотик, завдяки поєднанню тканин та алькантари. Також використовуються деякі види деревини та металів.
Ватола висловив бажання бачити якомога більше особливостей і матеріалів від концепту до серійного автомобіля у 2025 році. Однак важливіше втримати серійну модель в межах 25 тисяч євро.
Мають залишитись розумні ніші для зберігання, такі як складна нижня половина задньої лавки, що дозволяє покласти велосипед у простір для ніг задніх пасажирів, а також місце для зберігання під підлогою 490-літрового багажника, достатнє для трьох ящиків з напоями.
Також увагу приділено зменшенню кількості деталей, наприклад, на дверях, які об'єднують дверні ручки та підлокітник в один блок.
В концепті ID 2all Андреас Міндт, який раніше працював в Bentley, хоче поєднати практичність з любов’ю до деталей, щоб зробити бренд симпатичнішим в очах молоді з почуттям гумору. Щодо нових інтер'єрів, Міндт сказав, що вони будуть "кращої якості та приємнішого дизайну", а "клієнти кажуть, що чистого сенсорного екрану недостатньо, і вони очікують фізичних перемикачів та циферблатів для важливих функцій".
Окрім інтер'єру, концепт демонструє нову мову дизайну екстер'єру бренду, яка запозичена з класичних моделей, таких як Beetle, Golf та Polo.
Новий суперник для Peugeot e-208 та Opel Corsa-e стане першою моделлю, яка використовуватиме довгоочікувану платформу MEB Entry, розроблену Volkswagen Group. Вона також буде використана для серійної версії концепту Cupra Urban Rebel, майбутнього кросовера Skoda і другої моделі Volkswagen: компактного кросовера, який матиме більш суворий дизайн ніж T-Cross й T-Roc.
Коли він досягне стадії виробництва, то займе місце під номером ID 3 в лінійці електромобілів компанії, причому VW описує його як "такий же просторий, як Golf, і такий же доступний, як Polo".
Важливо, що ID 2all демонструє абсолютно нову мову дизайну, яка буде використовуватися на всіх майбутніх електромобілях компанії. Це частина масштабного оновлення бренду, що має на меті, за словами боса Шефера, "додати бренду Volkswagen ще більше любові".
Ця філософія передбачає, що компанія використовує свою спадщину як ключову відмінність від нових конкурентів на ринку електромобілів (китайських зокрема). ID 2all має продемонструвати більше спільного з Polo та Golf, ніж з ID 3.
Раніше Volkswagen представив концепт кросовера ID Life, який був призначений для попереднього перегляду першої моделі MEB Entry, але зараз його відклали на полицю після того, як він отримав погані відгуки.
Примітно, що Міндт і його команда розробили нову концептуальну модель всього за шість тижнів, і їм довелося працювати в обхід вже встановлених фіксованих точок платформи MEB Entry.
Довжина ID 2all становить 4050 мм, що робить його трохи коротшим за нинішній Polo, але його 2600-міліметрова колісна база значно довша, що забезпечує набагато більший внутрішній простір. Він має 490-літровий багажник, а при складених задніх сидіннях – усі 1330 літрів.
Примітно, що платформа MEB Entry є передньопривідною, в той час як електромобілі, побудовані на існуючій платформі MEB, пропонують задньопривідні та повнопривідні варіанти. Мотор новинки буде виробляти 223 к.с., а заявлений запас ходу ID 2all становить до 450 км.
Рішення перевести платформу на передній привід було прийнято з метою максимізації простору, доступного для багажу. Платформа може мати батареї двох розмірів – 38 кВт*год і 56 кВт*год – кожна з яких використовує різні технології акумуляторних елементів. У той час як максимальний заявлений запас ходу складає 450 км для 56-кіловатної батареї, моделі початкового рівня вартістю 25 тисяч евро будуть оснащені меншим акумулятором.
Volkswagen стверджує, що батарея на 58 кВт*год в ID 2all зможе зарядитися на 10-80% приблизно за 20 хвилин, а максимальна швидкість заряджання становитиме 125 кВт. Максимальна швидкість автомобіля складає 160 км/год, а час розгону від 0 до 100 км/год – менше 7,0 секунд.
Серійну версію покажуть у 2025 році, а потім запустять у виробництво в Іспанії, поряд із близькими моделями Cupra та Skoda. Це буде один з 10 електромобілів, які Volkswagen випустить до 2026 року, включаючи підтягнутий ID 3, довгобазовий Volkswagen ID Buzz, седан ID 7 та компактний позашляховик, який приєднається до ID 2all на MEB Entry.
Цікаво, Volkswagen також працює над електромобілем, стартова ціна якого становитиме менше 20 000 євро.
Volkswagen показав нове покоління Transporter. Він здивував багатьох і ось чому
|