Європейська комісія найближчими тижнями проведе перевірки китайських автовиробників у рамках розслідування питання про те, чи слід запроваджувати мито для захисту європейських виробників електромобілів. Інспектори відвідають BYD, Geely та SAIC. За словами джерел Reuters, слідчі не планують відвідувати некитайські бренди, виробництво яких знаходиться в Китаї, такі як Tesla, Renault та BMW. |
Розслідування, розпочате у жовтні та розраховане на 13 місяців, спрямоване на те, щоб визначити, чи отримують дешевші електромобілі китайського виробництва несправедливу вигоду від державних субсидій. Розслідування, назване Китаєм протекціоністським, призвело до ескалації напруженості між Пекіном та ЄС.
У документах Європейської комісії з розслідування йдеться, що воно знаходиться на «стадії ініціації», а перевірочні візити мають відбутися ближче до 11 квітня. Деталі візиту є конфіденційними.
У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами
Частка автомобілів китайського виробництва на ринку електромобілів Європейського Союзу зросла до 8% і може сягнути 15% у 2025 році, при цьому ці електромобілі зазвичай продаються на 20% дешевше, ніж моделі, вироблені в ЄС.
Відносини між Китаєм і ЄС стали напруженими через такі чинники, як тісніші зв’язки Пекіна з Москвою після початку СВО. ЄС прагне зменшити свою залежність від другої за величиною економіки світу, особливо щодо матеріалів та продуктів, необхідних для переходу до «зеленої» економіки.
Як розібратися в китайських автомобільних брендах. Хто кому належить?
Американські законодавці хочуть, щоб Байден підвищив мита на китайські автомобілі
У той же час китайські виробники електромобілів, від лідера ринку BYD до дрібніших конкурентів Xpeng і Nio , активізують зусилля щодо розширення за кордоном, оскільки конкуренція всередині країни посилюється, а внутрішній ріст уповільнюється. Багато хто зробив поставки до Європи пріоритетом.
За підсумками 2023 року Китай може стати найбільшим експортером автомобілів у світі
|