Серед спікерів бракувало керівника компанії “Авто-Регіон”, Дмитра Дмитровича Гайдамахи, який з перших днів повномасштабної війни добровільно приєднався до складу зведеного загону військової частини А7375, 206-го окремого батальйону територіальної оборони. Брав участь у обороні Києва, звільненні Гостомеля, Мощуна та Чорнобиля. Після поранення в результаті артилерійського обстрілу в селищі Горенка, Дмитро Гайдамаха поновився на службі та продовжує виконувати бойові завдання.
Звісно, маючи такого бойового засновника, компанія не стоїть осторонь війни, допомогаючи Збройним силам України не лише фінансово, але й безкоштовним ремонтом техніки, пальним та запчастинами. За два роки війни компанія у вигляді податків сплатила понад сто мільйонів гривень. Минулого року в якості матеріальної допомоги було передано на потреби ЗСУ три мільйони гривень.
За 20 років ТОВ “Авто-Регіон” виросла від звичайного дилера, до дистриб'ютора і повноцінного автовиробника. За цей час в Україну було поставлено понад 2500 вантажних автомобілів Daewoo Trucks.
В Україну прибули перші 10-тонники Daewoo DEXEN з адаптивним круїз-контролем
В Україні сформували сток з 50 автобусів Temsa PRESTIJ SX на 30 місць
З 2021 року компанія почала співпрацю з турецьким виробником автобусів Temsa. Минулого року між компаніями була підписана угода про спільне виробництво і вже було досягнуто локалізацію у 20%. Через відеозв’язок на конференції був присутній Хакан Коралп (Hakan Koralp), віце-президент з продажу Temsa. Висловивши підтримку нашим воїнам, він здивований такою активністю українського партнера під час війни. Наразі вивчаються нормативні вимоги повʼязані з Законом «про локалізацію» і вже обговорюють збільшення ступеню виробництва в Україні до 25% у цьому році.
Temsa підготувала для українського ринку шкільний автобус
Вантажівки Daewoo Trucks значно розширюють пропозицію на українському ринку
Особлива увага до нашого дуже перспективного ринку зрозуміла. Продажі транспортних засобів та техніки ТОВ “Авто-Регіон” в минулому році досягли рекордних показників. В тому числі, завдяки перемогам в тендерах та державній програмі “Шкільний автобус”.
Але й попит на автобуси Temsa приємно здивував. У 2023 році було взагалом реалізовано 26 автобусів, з яких тільки ПАТ “Укрнафта” придбала 12 шт, ще один спеціалізований шкільний автобус AR-SB-29-TEMSA було поставлено для Терешківської громади.
Також вразив попит на новий напрямок компанії – пікапи бренду TATA. Пікапи на сьогодні є дуже затребуваним продуктом, особливо для потреб Збройних сил України. У 2023 році було підписано вже декілька контрактів на постачання. Як повідомив AUTO-Consulting заступник директора ТОВ "Авто-Регіон" Віталій Пасічний, у 2024 році компанія планує реалізувати 350 машин, а за потреби – й більше.
На український ринок поставлять велику партію найдоступніших пікапів
Здається, планів у команди компанії ще на 20 років. Зокрема, були озвучені плани виробництва електричних автобусів. Микита Гайдамаха, керівник напрямку виробництва автобусів, готовий завозити автобуси на паливних елементах. Приємно, що вітчизняні компанії борются на два фронти: задля перемоги у війні та на перспективу. Так, завдяки стрімкому розвитку минулого року в компанії збільшили штат працівників на 30%. А зараз підприємство проходить процедуру оформлення в якості стратегічного об’єкту, що дозволить фахівцям Авто-Регіону не хвилюватись стосовно мобілізації, працюючи в автотранспортному секторі на благо держави.
В Україні сформували склад з 200 вантажівок під забудову спецтехнікою
|