Концепт дійшов до виробництва практично без змін, починаючи від аеродинамічного носа, що нагадує Charger 60-х років, і закінчуючи задньою частиною. Навіть в інтер’єрі зберігся той самий подвійний екран, перемикач передач під пістолетну рукоятку і кругове об’ємне освітлення.
Окрім купе буде й чотиридверний седан, який стане більш просторим і практичним як для людей, так і для багажу, адже максимальний об’єм багажника сягає 1090 л (хоча це лише на 31 л більше, ніж у купе).
Варто також згадати, що майбутній заряджений бензиновий Charger Sixpack буде відрізнятися від попередників своїм зовнішнім виглядом. У той час як електромобілі мають носову частину “R-Wing”, яка пропускає повітря через вентиляційний отвір у капоті, Sixpack має звичайний капот та решітку радіатора.
Протягом першого року виробництва Charger буде доступний лише як електромобіль, і називатиметься Charger Daytona. Спочатку будуть запропоновані дві комплектації Daytona, R/T та Scat Pack, кожна з яких має практично однакову батарею та пару електродвигунів потужністю 335 к.с. і 406 Нм крутного моменту. Однак, в залежності від комплектації, сумарна потужність буде різною. Максимальна потужність R/T становитиме 456 к.с. і 547 Нм, тоді як максимальна потужність Scat Pack – 590 к.с. і 850 Нм.
Протягом першого року виробництва Dodge буде безкоштовно включати комплект Direct Connection Stage Kit . Таким чином, R/T матиме додаткові 40 к.с. від Stage 1, що збільшить його потужність до 496 кінських сил, а Scat Pack матиме 80-сильну модифікацію Stage 2, що збільшить його потужність до 670 кінських сил.
Dodge заявляє, що час розгону від 0 до 100 км/год становить 4,7 секунди, а час проходження чверті милі – 13,1 секунди. Scat Pack розганяється до сотні за 3,3 секунди, а час проходження чверті милі становить 11,5 секунди. Максимальна швидкість відносно невелика – 220 км/год для R/T і 215 для Scat Pack.
До цих двигунів приєднано акумуляторну батарею ємністю 100,5 кВт-год, з яких 93,9 кВт-год – корисна. Очікується, що R/T зможе проїхати на одному заряді 510 км, а Scat Pack – 418 км. За оцінками Dodge, 80% заряду можна поповнити приблизно за 30 хвилин на швидкому зарядному пристрої постійного струму потужністю 350 кВт. Що стосується зарядки змінним струмом, тоді пікова потужність становить 11 кВт, а зарядний пристрій змінного струму Type-2 має заряджати Charger Daytona на 80% від 5 до 7 годин.
Двошвидкісна коробка передач і 800-вольтна батарея, які були на концепті, недоступні для представлених автомобілів. Бо їх приберегли для моделі SRT Banshee, яка з’явиться наступного року, та матиме ще кращі характеристики.
Щоб не відлякати старих клієнтів, буде й звичайна бензинова версія, але її доведеться чекати до наступного року. Вона отримає 3,0-літрову рядну шістку "Hurricane" з подвійним турбонаддувом, яка також буде в лінійці Jeep Wagoneer і нещодавно оновлених Ram 1500.
Назва відсилає до карбюраторних масл-карів Dodge з V8. Будуть доступні дві версії: стандартна – потужністю 420 к.с., й топова на 550 к.с. Обидва двигуни будуть працювати в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і стандартним повним приводом. Буде й можливість відправити всю цю потужність тільки на задні колеса. Як саме, на презентації не пояснили. Швидше за все – програмними налаштуваннями.
В Україні почав працювати новий імпортер Dodge та RAM
|