Оновлена Audi A3
Audi A3 слідом за своїми одноплатформниками Volkswagen Golf та Skoda Octavia, отримало масштабне оновлення, яке включає свіжий інтер'єр, нові фари та більш потужний двигун для версії S3.
Оновлена A3 спочатку надійде в продаж з двома силовими агрегатами: 1,5-літровим бензиновим м'яко-гібридним 35 TFSI і 2,0-літровим дизельним 35 TDI. Обидва агрегати пропонують незмінну потужність 148 к.с.
Денні ходові вогні тепер мають чотири різні "світлові підписи", між якими користувачі можуть перемикатися, щоб індивідуалізувати зовнішній вигляд свого автомобіля. Кожен підпис має свій власний графічний образ, коли автомобіль заблокований або розблокований.
Світловий підпис сучасних авто. Хто яскравіше підкреслює свій бренд?
У всіх комплектаціях з'явився цифровий дисплей приладів Audi Virtual Cockpit і триспицеве кермо. Оновлена центральна консоль тепер включає підлокітник у стандартній комплектації та зменшений селектор перемикання передач для автоматичної коробки. Також з'явилася нова опціональна стереосистема, яка замінила систему Bang & Olufsen, що встановлювалася раніше, на систему Sonos.
Чому аудіоінженерам складніше налаштувати звук в електромобілі?
Оновлений A3 також має нову версію інформаційно-розважальної системи Audi, що працює на 10,1-дюймовому центральному дисплеї. На певних ринках Audi запропонує кілька функцій на замовлення, включаючи можливість додати адаптивний круїз-контроль, асистент дальнього світла і двозонний кондиціонер.
У Німеччині ціна 35 TFSI Sportback складе 35 650 євро, а за седан доведеться доплатити ще 800 євро. Пізніше цього року з'явиться оновлена Audi S3 з модернізованим 2,0-літровим двигуном, потужність якого зросла до 329 к.с., а також системою розподілу крутного моменту, яка раніше пропонувалася на RS3.
Hyundai Ioniq 5 N
Hyundai Ioniq 5 N офіційно в Україні недоступний, а в США N-модель коштує на $8700 більше, ніж топова комплектація Ioniq 5 – від $67 475 у повній комплектації.
І ця ціна включає в себе багато приємних бонусів. Покупці отримують вдвічі більше кінських сил, ніж у топової комплектації звичайного Ioniq 5, а також покращене охолодження акумулятора, потужніші передні гальма з чотирма гальмівними механізмами і сильним рекуперативним гальмуванням, ковані диски, більш агресивний дизайн та переналаштовану підвіску.
Ford Mustang Mach E GT Performance і Tesla Model Y Performance коштують як базовий Ioniq 5 N, але обидва мають приблизно на 100 кінських сил менше. В порівнянні з родичами по концерну, Ioniq 5 N коштує на $5000 більше, ніж потужний Kia EV6 GT, але менше за Genesis GV60 Performance.
Однак Hyundai зробив Ioniq 5 N набагато цікавішим за побратимів по платформі, включивши "N Grin Boost" – режим підвищеної потужності, який збільшує потужність до 641 к.с. на час до десяти секунд. Він також імітує "ручне" перемикання передач, та режим для дріфтингу. Він також має на 65 к.с. більше, ніж Kia, і на 158 к.с. більше, ніж GV60.
Lotus Emira V6
Lotus Emira – це середньомоторне спортивне купе. Модель V6 First Edition оснащена 3,5-літровим двигуном V6 Toyota 2GR-FE в парі з нагнітачем Edelbrock 1740.
Його потужність досягає 400 кінських сил, а крутний момент і час розгону від 0 до 100 км/год залежать від типу трансмісії. Emira V6 з шестиступінчастою механічною коробкою передач має 420 Нм крутного моменту і може розігнатися до 97 км/год за 4,3 секунди. Моделі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач видають до 430 Нм і досягають тієї ж швидкості за 4,2 секунди.
Компанія Lotus вже підтвердила появу Emira V6 First Edition. Його стартова ціна в США склала $105 900, що виявилось на $12 000 більше попередньо анонсованої. Пізніше має з’явитися дешевша версія Emira First Edition, яка буде коштувати від $73 900. Emira є важливою моделлю для бренду, оскільки вона замінить Elise, Exige та Evora і стане останньою моделлю бренду з двигуном внутрішнього згоряння.
В Україні з’явився один з найдорожчих електрокросоверів
Maserati Grecale Folgore
Перший електромобіль італійського бренду надійшов у продаж та стане одним з шести нових електромобілів Maserati до 2025 року. Деякі неофіційні дилери в Україні пропонують його замовити за ціною біля $165 тисяч.
Середньорозмірний позашляховик буде продаватися разом з існуючим бензиновим Grecale, а також електричними версіями відроджених Granturismo і Grancabrio.
Grecale Folgore був розроблений, щоб скласти конкуренцію майбутнім Porsche Macan EV та Audi Q6 E-tron. Його двомоторна силова установка розвиває 550 к.с. і 800 Нм крутного моменту, а час розгону від 0 до 100 км/год становить 4,1 секунди. Батарея ємністю 105 кВт-год забезпечує запас ходу до 500 км і може бути заряджена на 20-80% всього за півгодини.
Водій може обирати між чотирма режимами руху: Max Range, GT, Sport та Offroad. У стандартній комплектації всі автомобілі оснащені пневматичною підвіскою.
Grecale Folgore зовні і всередині практично ідентичний бензиновому автомобілю, за винятком ексклюзивного лакофарбового покриття Rame Folgore, яке змінює колір залежно від кута освітлення, та використовує перероблені рибальські сітки в інтер'єрі.
З 2025 року Maserati випускатиме лише електромобілі, приєднавшись до інших європейських преміум-брендів під парасолькою Stellantis: Alfa Romeo, DS та Lancia.
Polestar 3
Хоча Polestar 3 був представлений у жовтні 2022 року, виробництво розпочалося лише минулого місяця. Перші автомобілі зійшли з конвеєра в Китаї, а виробництво в США в Південній Кароліні розпочнеться за кілька місяців.
Базова двомоторна модель Polestar 3 має комбіновану потужність 489 к.с. і 800 Нм крутного моменту, що достатньо для розгону від 0 до 100 км/год за п’ять секунд. У більш динамічних версіях Performance потужність збільшується до 517 к.с. і 910 Нм, що дозволяє досягти спринтерського розгону за 4,7 секунди.
Придбання версії Performance означає, що ви згодні зі значним зниженням ефективності, оскільки запас ходу зменшується на 58 км порівняно зі звичайним Polestar 3.
Всі Polestar 3 з двома двигунами та повним приводом мають батарею ємністю 111,0 кіловат-годин, яку можна швидко заряджати постійним струмом потужністю до 250 кіловат.
Що стосується пакетів оснащення, то Plus Pack пропонує 21-дюймові колеса, підігрів задніх сидінь та 1610-ватну аудіосистему Bowers & Wilkins з 25 динаміками та сабвуфером. В салоні Polestar має сидіння, виготовлені з "екологічного матеріалу MicroTech з метою захисту тварин".
Поставки Polestar 3 клієнтам на обраних ринках розпочнуться у другому кварталі цього року. Скажімо, в США ціни починаються від $74 800.
Rivian R2 та R3
Новий Rivian R2 виглядає як зменшений R1S, пропонує два ряди сидінь і коштує від $45 000 в США.
Він розширив лінійку Rivian до трьох моделей, приєднавшись до R1T та R1S. Цей позашляховик покликаний конкурувати з іншими старожилами цього сегменту, такими як Tesla Model Y, Ford Mustang Mach-E та багатьма іншими. Однак, як і слід було очікувати від Rivian, він має більш позашляховий характер, ніж спортивний Mustang Mach-E.
Rivian R2 мамє три різні версії: одномоторна RWD, двомоторна AWD і тримоторна (один мотор спереду, два мотори ззаду) AWD. Будуть доступні два розміри акумуляторних батарей, і Rivian стверджує, що більша батарея буде здатна забезпечити запас ходу біля 500 км, та вона буде поставлятися з портом NACS, а не CCS. Крім того, тримоторний електромобіль повенен розганятись від 0 до 100 км/год менш ніж за 3,0 секунди!
Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт
R2 побудований на новій платформі, розробленій для середньорозмірних автомобілів, тобто він не має спільних елементів з R1 або R1S. Rivian також заявляє, що використовує нову акумуляторну технологію під назвою 4695. Це циліндрична комірка, яка набагато більша, ніж елементи живлення, які Rivian використовує для своїх R1S і R1T. Сам акумуляторний блок структурний, з верхньою частиною, яка виконує роль підлоги транспортного засобу. Rivian не називає швидкість заряду, але каже, що зарядка від 10 до 80% займе менше 30 хвилин на швидкому зарядному пристрої.
Стартова ціна R2 становитиме близько $45 000. Поставки заплановані на першу половину 2026 року, а виробництво відбуватиметься на заводі в Нормаль, штат Іллінойс.
На презентації Rivian R2 автовиробник здивував усіх ще меншим і дешевшим кросовером – R3. Колісна база R3 на 12,5 см менша, ніж у R2, хоча вони створені на спільній платформі, яка передбачає одно-, дво- і тримоторні силові установками.
R3 виглядає набагато більш схожим на хетчбек, ніж R2, але на відміну від більшості хетчбеків, R3 має підйомне заднє скло, що відкривається незалежно, щоможе бути корисним для людей, яким доводиться перевозити довгі предмети, наприклад, дошки для серфінгу. Він також має передній багажник і, що цікаво, два бардачки.
Оскільки R3 базується на R2, він, швидше за все, запропонує ті ж самі конфігурації трансмісії та варіанти акумуляторних батарей. Очікується, що запас ходу R3 становитиме понад 300 миль (480 км) і зможе заряджатися від 10 до 80% менш ніж за 30 хвилин. Клієнти також зможуть обирати між одним електродвигуном, що приводить у рух задні колеса, та двома електродвигунами, що забезпечують повний привід. Буде також спортивна версія під назвою R3X. Поставки R2 мають розпочатися в першій половині 2026 року.
VW ID.3 GTX та ID.7 GTX Tourer
Для ентузіастів Volkswagen літери “GTI” мають велику вагу вже майже 50 років, адже оригінальний Golf GTI вперше був показаний у 1975 році на автосалоні у Франкфурті-на-Майні. Але з настанням електричної ери любителям швидких VW доведеться звикнути до нової абревіатури. Зустрічайте ID.3 GTX, перший електричний хот-хетч марки, та ID.7 GTX Tourer, спортивний електричний універсал.
ID.3 GTX доступний у двох варіантах. Стандартна версія має потужність 282 к.с., тоді як модель Performance – 322 к.с. Це означає, що сумарна потужність постійного синхронного двигуна більша, ніж у бензинового GTI, і більша, ніж у Golf R в електричній моделі Performance. Обидві версії GTX виробляють 545 Нм крутного моменту і мають задній привід. Volkswagen заявляє, що стандартний GTX розганяється до 100 км/год за 6,0 секунд, а модель Performance – за 5,6 секунди. Максимальна швидкість для двох моделей EV обмежена на рівні 180 та 200 км/год відповідно.
Батарея ємністю 79,0 кВт-год розташована в центрі підлоги для оптимального розподілу маси. ID.3 GTX може заряджатися потужністю до 175 кВт, при цьому батарея заряджається з 10 до 80% всього за 26 хвилин при підключенні до пристрою швидкої зарядки постійного струму. Volkswagen прогнозує запас ходу в 600 км у досить оптимістичному європейському тестовому циклі WLTP.
Потужний універсал ID.7 GTX Tourer має дещо потужнішу силову установку з двома двигунами, які забезпечують 335 кінських сил на всі чотири колеса. Постійний синхронний двигун на задній осі – це той самий 282-сильний агрегат, що й на ID.3 GTX, тоді як передня вісь обходиться асинхронним двигуном потужністю 108 к.с. Максимальна швидкість обмежена 180 кілометрів на годину, але дані про прискорення не розголошуються.
Батарея ID.7 GTX має ємність 86,0 кВт-год і може заряджатися до 200 кВт. Очікується, що зарядка батареї з 10 до 80% займе менше 30 хвилин. Запас ходу не згадується, але завдяки додатковій потужності та повному приводу він має бути меншим за 685 км, які долає звичайний ID.7 Tourer, незважаючи на більшу ємність акумулятора.
ID.7 GTX Tourer має такий самий дизайн бампера, як і ID.3 GTX, а також ідентичні 20-дюймові колеса та чорну глянцеву обробку. Інтер’єр отримав аналогічні оновлення: більш спортивні передні сидіння з підігрівом та червоною обшивкою. Червона прострочка також з’являється на панелі приладів, дверях та кермі. Ціни на VW ID.3 GTX починаються від 40 тисяч євро, а універсальний ID.7 GTX Tourer в Європі коштуватиме приблизно від 60 тисяч євро.
Висновок
Окрім оновленої Audi A3 навряд чи ще якась модель офіційно надійде на український ринок. А про те як співіснують офіційні імпортери з “сірими” дилерами на AUTO-Consulting нещодавно вийшов цикл матеріалів:
Шлях до цивілізації: Як конкурувати з «перекупами» та які перспективи у офіційних дилерів на ринку вживаних авто
Чи є переваги купівлі вживаних автомобілів в офіційній дилерській мережі?
Шлях до цивілізації: Чому клієнти обирають вживані авто у офіційного дилера?
Яким бачать майбутнє автобізнесу провідні автомобільні холдинги України
Шлях до цивілізації: Як найбільші українські дилерські холдинги працювали з вживаними авто у 2023 році
Чи планують офіційні дилери розширювати кількість автосалонів з продажу вживаних автомобілів
|