За розрахунками AUTO-Consulting, в минулому році за 1-й квартал нові автомобілі обійшлись українцям в майже 19 млрд. грн. (456 млн. Євро за минулорічним курсом євро). Зростання - +31,4% в гривневому еквіваленті.
Україна демонструє найбільші темпи зростання авторинку в Європі
Український авторинок у березні продемонстрував 28% зростання
Цікаво, що цьогорічний показник в 25 млрд. грн. є і найбільшим навіть у порівнянні з до військовими роками. Наприклад, якщо порівняти фінансову ємність за перший квартал 2021 року, коли на купівлю нових авто було витрачено 606 млн. Євро, що становило за тогорічним курсом біля 20 млрд. грн.
Сегмент SUV в Україні наблизився до максимальних показників і далі вже не зростає
Premium-сегмент в Україні почав стагнувати
Аналогічно, за 1-й квартал 2020-го та 2019-го років нові автівки обійшлись українцям в 550 млн. Євро та 507 млн. Євро відповідно. Це навіть менше цьогорічних показників у європейській валюті.
Такі рекордні показники витрачених коштів пояснюються великим відкладеним попитом на закупівлю нових автомобілів та значним зсувом тренду на купівлю більш коштовних автомобілів. Також на ринку практично відсутній сегмент бюджетних Low Cost автомобілів. Крім того, значний вплив на ринок мають електрокари, які дещо дорожчі за середню вартість нового авто, що купується.
Як дилерські холдинги витримали два роки війни. Показники за 2023 рік
Також, багато коштів витрачається на оновлення автопарків державних структур, які закуповують більш дорогі автомобілі. Ну і в цілому автомобільна інфляція впливає на середню вартість нового автомобіля. Експерти прогнозують, що з відновленням авторинку на купівлю нових авто будуть витрачатись ще більші кошти.
В Україні знизилась середня вартість проданих нових автомобілів. В чому причина?
|