У квітні ринок причепної техніки в Україні продовжував знижуватися. Операторам вдалося реалізувати і поставити клієнтам близько 200 причепної техніки. Лідирує у сегменті напівпричепів Schmitz Cargobull, який у квітні обирало 48% клієнтів, а у сегменті причепів у лідерах був Wecon з часткою 50% українського ринку.
За спостереженнями AUTO-Consulting лише Schmitz Cargobull, Stas та Kassbohrer вдалося фінішувати з позитивною динамікою, а у більшості гравців фіксували зниження обсягів постачань.
І якщо у 2023 році домінували зерновози та паливні цистерни, то у 2024 році на перші позиції у клієнтів виходить зовсім інша техніки. Так, найбільші замовлення у квітні розмістили на рефрижератори. Більше того, за данними AUTO-Consulting саме цей сегмент зріс у квітні на 75%. Потужне зростання (+64%) також було зафіксовано у сегменті контейнеровозів та платформ.
А от фаворити минулого року зерновози та паливні цистерни у квітні цікавили клієнтів менше на 74 та 76% відповідно.
Цей приклад яскраво демонструє, як стрімко змінюється український ринок причепної техніки і щоб втримувати лідириючі позиції, потрібно мати пропозицію з великою модельною гамою різноманітної техніки.
Детальніше про ситуацію на ринку напівпричепів - читайте у спеціалізованих звітах AUTO-Consulting.
Щоб бути в курсі подій підписуйтесь на наші соціальні канали.
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
|