Вже вісімнадцятий рік поспіль читачі відомого німецького видання вибирають найкращі бренди серед виробників автомобільних компонентів, постачальників послуг та інструментів у межах відомої міжнародної премії «Best Cars». Цього року журі голосувало за переможців у 26 категоріях.
Найвищі місця в рейтингу читацьких уподобань посіла продукція Bosch у п’яти категоріях:
• Стартерні акумулятори
• Фільтри
• Свічки запалювання
• Інструменти
• Мережа СТО
Нагороди «Best Brand» є свідченням визнання читачами «auto motor und sport» високої якості та надійності продукції Bosch. Перемога у п'яти номінаціях підтверджує лідерство компанії в різних сферах автомобільної індустрії.
Премія «Best Brand» є однією з найпрестижніших нагород в автомобільній індустрії. Перемога в ній свідчить про те, що бренд користується довірою та повагою читачів «auto motor und sport», а також про високу якість його продукції та послуг.
Премія Best Brand була заснована німецьким автомобільним журналом «auto motor und sport» у 2005 році. Її мета – визначити найкращі бренди в різних категоріях, пов'язаних з автомобільною промисловістю, на основі думки читачів журналу. Голосування проходить онлайн та в друкованому виданні журналу. Переможці визначаються за підсумками голосування читачів.
Bosch відновлює безкоштовні продуктові вебінари по авто компонентам
Bosch Group працює на українському ринку з 1993 року. Це один з найбільших постачальників рішень для автомобільної промисловості та ринку вторинних автозапчастин, а також важливий постачальник промислових технологій і побутової техніки в країні. Продажі Bosch Україна у 2022 фінансовому році досягли 119 млн євро. У компанії працює 342 співробітники (станом на 31 грудня 2022 року). У Львівській області діє завод по відновленню автомобільних стартерів. У Київській області працює сервісний центр Bosch з обслуговування електроінструментів. У Києві розташовано навчальний центр Bosch для працівників автомайстерень. Навчальні центри «Академії Bosch» знаходяться у Львові, Одесі та Харкові.
Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. В компанії працює близько 421 тис. співробітників у світі (станом на 31 грудня 2022 року. Обсяг продажів компанії в 2022 році склав 88.2 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сегменти: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика і будівельні технології. Як провідний постачальник в галузі IoT (інтернет речей), Bosch пропонує інноваційні рішення для розумних будинків, Промисловості 4.0 та підключеної мобільності. Bosch втілює бачення сталої, безпечної та захоплюючої мобільності. Компанія використовує власну експертизу в галузі сенсорних технологій, програмного забезпечення, послуг, а також власну хмару IoT, щоб пропонувати своїм клієнтам підключені крос-доменні рішення з єдиного джерела. Стратегічна мета Bosch Group — сприяти повсякденній взаємодії з продуктами та рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені чи виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі завдяки інноваційним продуктам, які викликають захоплення. Якщо коротко, то Bosch створює технології, які "Винайдено для життя". До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 470 дочірніх та регіональних компаній у понад 60 країнах. З урахуванням партерів із продажів та обслуговування, виробнича, інженерна та торгова мережа Bosch охоплює майже всі країни світу. Маючи понад 400 представництв, компанія Bosch з першого кварталу 2020 року стала вуглецево-нейтральною. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційна сила. 85 500 співробітників у галузі досліджень та розробок, до числа яких входять близько 44 000 розробників програмного забезпечення, працюють в 136 підрозділах компанії Bosch по всій планеті.
|