Mazda кинула виклик програмі скорочення, випустивши бензинові та дизельні рядні шістки, і тепер вона працює над тим, що, за її словами, буде «ідеальним двигуном внутрішнього згоряння».
Спочатку анонсований у листопаді минулого року, Skyactiv-Z знову потрапив на шпальти. Першою серійною моделлю, яка використовуватиме абсолютно новий двигун, стане CX-5 наступного покоління.
Mazda оновила логотип
Оновлений кросовер Mazda з’явиться наприкінці 2027 року з чотирирядним 2,5-літровим бензиновим двигуном і гібридною установкою, розробленою власними силами. Чотирициліндровий мотор розробляється відповідно до майбутніх норм Euro 7 у Європі та стандартів викидів LEV IV та Tier 4 у Північній Америці.
Mazda стверджує, що нова трансмісія забезпечує «ще вищу термічну ефективність і значно ширший діапазон», ніж існуючі двигуни Skyactiv-G і Skyactiv-X.
Уроки, отримані під час вдосконалення процесу згоряння, будуть застосовані до більших шестициліндрових двигунів. Цікаво, що японський автовиробник також планує використати нещодавно отримані ноу-хау для вдосконалення роторних двигунів. Трохи більше року тому ротаційна інженерна команда була відновлена.
Хоча Skyactiv-X не мав такого бурхливого успіху, на який сподівалася Mazda, план полягає в тому, щоб «ефективно розширити область згоряння SPCCI». Абревіатура розшифровується як Spark Controlled Compression Ignition і «дозволяє двигуну плавно перемикатися між звичайним іскровим запалюванням і компресійним запалюванням, використовуючи іскру для активації обох типів згоряння різними способами», за словами PR-відділу Mazda UK. Мета полягає в тому, щоб забезпечити економію палива, як у дизеля, і початкову подачу потужності з високими обертами та чистішими вихлопними газами, пов’язаними з бензиновими двигунами.
Завдяки Skyactiv-Z і новій технології зменшення втрат тепла Mazda обіцяє «досягти максимального порогу згоряння». Лямбда («λ» у грецькому алфавіті) представляє коефіцієнт еквівалентності повітря та палива. Лямбда (λ) – це коефіцієнт еквівалентності повітря та палива. Коли λ дорівнює 1,0, повітряно-паливна суміш ідеально збалансована під час згоряння. Це оптимальне співвідношення максимізує ефективність і мінімізує викиди, забезпечуючи повне згоряння палива, таким чином зменшуючи шкідливі забруднюючі речовини.
Загальна кількість варіантів двигунів Mazda зменшиться більш ніж на 50 відсотків після появи Skyactiv-Z. Хоча двигун працюватиме набагато чистіше, це не буде за рахунок потужності. Налаштування існуючих двигунів відповідно до нових правил знизило б потужність на 30 відсотків, але Skyactiv-Z відповідатиме суворішим стандартам без втрати потужності.
Як Mazda досягала успіху і будувала репутацію
|