Позашляховик став на 67 мм довшим (тепер 4946 мм) та на 17 мм вище (1820 мм) попередника. Колісна база збільшена на 74 мм, до тих 2997 мм, що у нового флагмана. Спойлер на п'ятих дверях став ще довшим, а максимальний діаметр коліс тепер не 22, а 23 дюйми.
Порівняно з попередником відстань між рядами сидінь збільшена на 31 мм, а об'єм багажника зріс із 780 до 835 літрів. Третій ряд не пропонується навіть за доплату: ця опція перейшла до «великого» Рейнджу. Для оббивки використовується дорога тканина, але передбачені варіанти зі шкірою, включаючи дорогу напіванілінову. Гамма включає комплектації S, SE, HSE та Autobiography, а протягом першого року продажів буде доступна ще й найбагатша версія First Edition.
Гама двигунів доволі широка. Дизельні D250 (249 к.с.), D300 (300 к.с.) та D350 (350 к.с.) оснащені рядною «шісткою» 3.0 власного сімейства Ingenium. Найпотужніший дизельний Ranger Rover Sport може розігнатися до 100 км/год за 5,9 с. Бензинові версії P360 (360 л.с.) та P400 (400 л.с.) теж мають трилітрові мотори Ingenium. Причому і дизельні, і бензинові "шістки" штатно мають 48-вольтовий стартер-генератор, який працює в рамках системи старт-стоп і допомагає у перші секунди розгону.
На вершині гами розташувалася версія P530 із бензиновим двигуном V8 потужністю 530 л.с. та 750 Нм.
У Європі основна ставка зроблена на гібриди, що заряджаються. Порівняно з колишньою моделлю тягова батарея переїхала з багажника під підлогу салону, її ємність збільшена з 13,1 до 38,2 кВт∙год, а зарядний роз'єм тепер у задньому крилі (раніше було вбудовано у радіаторні грати). Пробіг у суто електричному режимі - 113 км за циклом WLTP, а в "реальному житті" розробники обіцяють близько 88 км. |