Ізраїльський стартап SolCold працює над охолодною плівкою з січня 2016 року і обіцяє запустити її комерційне виробництво наступної осені. Плівка складається з декількох шарів, а її робота заснована на так званій антистоксовій флуоресценції. На сонці матеріал віддає тепло з більшою інтенсивністю, ніж приймає. Швидка втрата енергії супроводжується охолодженням, і якщо таке покриття використовувати, скажімо, в автомобілі можна буде відмовитися від кондиціонера.
Вважається, що плівка може знизити температуру на 20-70 відсотків. При цьому в машині, яка стоїть у тіні і немає покриття SolCold, буде спекотніше, ніж у тій, що обклеєна плівкою і виставлена під палючий сонце. І хоча зараз важко передбачити, коли технологію почнуть використовувати у серійних автомобілях, Volkswagen вже пообіцяв застосувати її в одному з майбутніх концептів. З великою впевненістю можна говорити, що йдеться про електромобіль. |