На зміну вподобань наших автомобілістів вплинуло багато факторів. Серед них не лише економічна ситуація в Україні та дефіцит деяких моделей. Простежуються і деякі загальноєвропейські тренди. Зокрема, у прес-службі компанії “Рено Україна” AUTO-Consulting повідомили, що найпомітніша зміна, яка відбулася, це – зростання попиту на електромобілі. Цей клас виріс втричі, порівняно із минулим роком. Щодо кардинальних змін у вподобаннях по моделям із двигунами внутрішнього згоряння, у компанії їх не бачать. Наприклад, Duster, як був бестселлером серед моделей Renault, так ним і лишився.
Совсем другой Renault Duster. Тест-драйв
Тенденцію зростання цікавості до електрокарів відзначили і в прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна”. Так, тут вже не перший місяць фіксують значне збільшення попиту на електромобіль Nissan LEAF.
Почувствуйте разницу. Первое знакомство с официальным Nissan Leaf
У прес-службі компанії “Стеллантіс Україна” також відзначають значне зростання інтересу покупців до електромобілів та гібридів. З початку року в компанії змогли анонсувати ціни на Opel Mokka-e, DS 3 Crossback E-Tense, Peugeot e-Rifter. Також зараз проходить сертифікацію та вивчається попит на новий вид мобільності - Citroen Ami Cargo серед бізнес середовища.
Крім цього, у прес-службі зазначають, що клієнти шукають найвигідніші умови на ринку. Потенційні покупці не завжди готові чекати на авто з поставки і бажають здійснити придбання день в день. Щоб спростити цей пошук, “Стеллантіс Україна” пропонує використовувати онлайн склади, які має кожен з брендів компнії. На них представлені ті авто, які є в наявності і їх можна купити вже сьогодні.
Peugeot – https://cars.peugeot.ua/
Citroen – https://cars.citroen.ua/
DS – https://store.dsautomobiles.ua/
Opel - https://store.opel.ua/
За інформацією прес-служби компанії “Єврокар” попит на нові автомобілі SKODA на разі перевищує можливості автовиробництва. Тож важко говорити про тенденції в уподобаннях покупців. Довоєнні складські запаси повністю розпродано, а серед доступних клієнтам моделей мають перевагу кросовери Kodiaq та Karoq.
В любое место в любую погоду. Тест-драйв обновленного Skoda Kodiaq Scout 4х4
Звичайно, вибір покупців зумовлювала і наявність певних нових моделей окремих марок у вільному продажі. На думку прес-служби компанії “ММС Україна”, велика кількість клієнтів обирали для придбання саме ті моделі Mitsubishi, які вже були в салонах дилерів та на складах в Україні.
У прес-службі компанії “АВТ Баварія Україна” повідомляють, що важко сказати, чи відбулися зміни у вподобаннях, оскільки дефіцит моделей BMW та Mini, на жаль, триває й надалі.
Як змінився модельний ряд автомобілів у провідних операторів авторинку
Доля SUV встановила абсолютний рекорд за весь час Незалежності України
Які трансформації відбуваються на українському авторинку, у зв`язку з новими реаліями
Про те, що зараз ще важко казати про виражену тенденцію змін вподобань вітчизняних автомобілістів, AUTO-Consulting повідомили і в прес-службі компанії “Субару Україна”. В умовах досить сильного дефіциту автомобілів усіх брендів в цілому, покупці намагаються задовольнити пріоритетні потреби. Зокрема: надійність, якість, співвідношення ціни та якості. Менш суттєві критерії, які раніше були досить важливими для покупців, зараз, при виборі автомобіля не розглядаються, як основні, - констатують у прес-службі.
За таких умов можна сказати, що добре хоча б те, що незважаючи на війну, в Україні не зник попит на нові моделі автомобілів. А всі тренди уподобань вітчизняних автомобілістів повною мірою стануть відчуватися, коли в автосалонах зникне дефіцит. І про них AUTO-Consulting обов’язково розкаже докладніше.
Український авторинок у серпні почав тектонічні зміни і переформатування
|