КАМАЗ так працює на війну, що навіть зменшив відвантаження на цивільний ринокринок вантажівок | Опубліковано - 2023-09-12 17:36:27 (3487 разів прочитано) |
Російський КАМАЗ втрачає свій внутрішній ринок, який заповнюють китайські виробники, а європейські марки пішли з нього після нападу на Україну. Але виявляється, що керівництво КАМАЗу ці тенденції зовсім не бентежать, бо для них головне - постачати вантажівки для війни в Україні. Про це прямо говорить генеральний директор Сергій Когогін. |
КамАЗ готовий виконувати держзамовлення навіть попри шкоду позиціям на ринку. Про це заявив керівник прес-служби заводу Олег Афанасьєв. Цю позицію підтримав і генеральний директор КамАЗа Сергій Когогін: топ-менеджер нарік, що частка заводу на російському ринку вантажівок «упала досить сильно» до 24-25 відсотків. Проте виробництво повнопривідних автомобілів на КамАЗі вважають «основним завданням» та «громадянським обов'язком».
Як бачимо, КАМАЗ є головним постачальником військових вантажівок для армії РФ і повністю підтримує агресивну політику російської влади. Саме тому, КАМАЗ вже давно було включено до санкційного списку і в Україні, і в країнах ЄС та цивілізованого світу. КАМАЗ був виключений навіть зі спортивних змагань, бо з'ясувалося, що через спортивну команду "КАМАЗ-Мастер" провадилася політика впливу та розвідки щодо окремих країн, буцімто під егідою спортивних змагань.
Китайські виробники відкусили у КАМАЗ третину російського ринку самоскидів
|