Технічні характеристики трала:
- Робоча платформа з високоміцної конструкційної сталі
- Гузнек базовий
- Механічні опори
- Осі кількістю 3 шт. 12 т , шини R17,5 стаціонарні та одна вісь 12 т , шини R17,5 інерційно-підрульна з барабанними гальмаи та подвійною напівресорою, підвіска пневматична
- Без бортів на робочій платформі
- Апарелі однокладні з механічним приводом від пружин
- Комплект такелажних ланцюгів з речетами 8 шт.
- Кронштейн під запаску, запаска
- Світловідбиваюча смуга по всій довжині та задній частині.
Вантажопідйомність і габарити:
- Вантажопідйомність – 45000 кг
- Повна маса – 60000 кг
- Власна маса – 13000 кг
- Ширина/з розширенням – 2550 мм
- Довжина робочої платформи – 10000 мм
- Довжина гузнека – 4200 мм
- Висота робочої платформи – 950 мм
- Висота сідла тягача – 1400 мм
- Міжосьова відстань 1а-2а-3я-4а осі – 1310 мм
- Навантаження на зчіпний пристрій – 32000 кг
- Навантаження на осі – 48000 кг
- Швидкість – 80 км/год.
Додаткова поворотна вісь - це дуже необхідна функція. Її найважливіша функція - зниження навантаження на головні осі. За допомогою поворотної осі трал при повному завантаженні вкладається в наявні норми граничного осьового навантаження. Також покращується зчеплення коліс авто з дорожнім покриттям у негоду, зменшуються витрати палива та збільшується стійкість авто при маневруванні.
В Україні з`явився новий потужний виробник причепної техніки
|