Geely не розкриває технічних подробиць розробки, обмежуючись лише її вражаючою характеристикою – 300 кілометрів за п'ять хвилин. Для порівняння, зарядка китайської XPeng Motors, представлена в серпні, має потужність 480 кіловат і додає енергії на 200 кілометрів за ті ж п'ять хвилин. Tesla Superchargers видають 150-250 кіловат, зарядки європейської Ionity – 350, ABB – 450.
Ще більш потужні станції є в розпорядженні китайського GAC (500 кіловат), а фірма Desten має в своєму розпорядженні 900 кіловат. Щоправда, заряджати такий пристрій може лише один автомобіль – Piech GT.
Те саме стосується і зарядки Geely, яка підходить тільки для первістка його суббренду Zeekr, електрокара 001. Він укомплектований акумулятором Qilin від Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL), які, як очікується, будуть вироблятися масово з 2023 року.
Представлені нові акумулятори, що нададуть запас ходу в 1000 км
|