В ході прес – конференції були озвучені основні задачі впровадження CRM. Олександр Смирнов, директор з продажів, зазначив, що впровадження подібної системи є стратегічним рішенням для подальшого розвитку «Віннер Автомотів», яке має сприяти підвищенню та підтримці належного рівня обслуговування клієнтів. За допомогою програмного забезпечення CRM, автоматизовано існуючі та вже працюючі процеси-продажів «Віннер Автоматів», що надало працівникам компанії чималу кількість нових функціональних можливостей.
Впровадження CRM-системи допомогло створити максимально прозорий, повний та легкий в використанні системи процес взаємодії з клієнтами. Підготовка документів до сплати, їх візування, повідомлення консультантів про заплановані в системі дії, тепер здійснюються в автоматичному режимі, із мінімальним залученням консультантів, що дозволяє їм сконцентруватись на безпосередній роботі з клієнтами.
За допомогою CRM системи, відмітила керівник проекту CRM Скуратівська Вікторія, ми автоматизували створення та розсилання унікальної системи звітності «Віннер Автомотів», отримали механізми для аналізу ефективності роботи з клієнтами. Реалізована можливість функціонального віддаленого доступу до системи, що дозволяє користуватись нею за межами салону.
В ході впровадження системи, було розроблено унікальний, комплексний продукт на базі платформи
Microsoft Dynamics CRM, який адаптовано саме під наші бізнес-процеси автомобільного ринку.
Запуск подібної системи управління взаємовідносин з клієнтами став першим в Україні в сегменті Automotive.
Разом з впровадженням Microsoft Dynamics CRM було модернізовано ІТ- сервіси:
Корпоративна пошта на базі Microsoft Exchange Server; система зберігання даних, резервного копіювання та відновлення; безпечний віддалений доступ на базі Microsoft ISA Server.
Прес-конференція відбулась в режимі презентації, де кожен з учасників прокоментував свої слайди з інформацією про компанію та проект в цілому. Спілкування із представниками мас медіа проходило в жвавій та цікавій для сторін формі. Учасники прес-конференції відповіли на всі поставлені запитання, поділились досвідом впровадження, нюансами етапів роботи над проектом та планами на майбутнє, зокрема, підключення відділу сервісного обслуговування.
Впровадження ефективної інформаційної системи є необхідною умовою успішного розвитку компанії. «Віннер Автомотів» в котрий раз довів, що потреби клієнтів та розуміння їх запитів – наше головне завдання.
|