Нині дедалі більше компаній усвідомлюють: справжній успіх визначають не тільки фінансові показники. Разом із досягненням своїх цілей для бізнесу не менш важливо дбати про добробут суспільства і мати активну соціальну позицію. Це, зокрема, означає розв’язувати – або принаймні намагатися розв’язати – його найгостріші проблеми.
Інакше кажучи, йдеться про корпоративну соціальну відповідальність – характерну ознаку свідомого бізнесу. Вона вже не перший рік є загальноприйнятим правилом у розвинених країнах і поступово стає новим стандартом і в Україні, насамперед серед великих компаній. І як показує практика, бізнес здатен брати на себе частину відповідальності за долю суспільства й може бути рушієм позитивних змін в таких ключових сферах, як освіта та ринок праці. Наочний приклад – холдинг GM GROUP.
|