Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні: Авто новини від AUTO-Consulting - бензовоз

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: бензовоз
• Аграрна компанія обрала нові бензовози на шасі Renault C
• Техкомплект нарощує виробництво бензовозів та паливозаправників
• Повнопривідний IVECO T-WAY вперше став основою для бензовоза APZ-11
• На шасі FORD Trucks виготовлено черговий 11-кубовий бензовоз
• Мережа ОККО продовжує інвестувати у власний парк бензовозів і підписала нові контракти
• Ісландія придбала для потреб ЗСУ бензовози
• В Україні виготовили 5-кубовий бензовоз на шасі FOTON
• За півроку війни український парк бензовозів збільшився на 5500 машин
• В Україні можливо провести планове технічне обслуговування та ремонт бензовозів
• У мережі KLO розповіли, як війна змусила збільшити парк бензовозів у 3 разів
Ще по бензовоз...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні

ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-06-17 07:21:51 (12513 разів прочитано)
Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні - бензовоз
Паливний ринок в Україні продовжує ліхорадити. Дефіцит нікуди не зникає, хоча растуть і обсяги імпорту, і сама кількість імпортерів. Намагається усунути усі перепони і держава, спрощуючи проїзд кордону для бензовозів, відмінивши цінове регулювання. Але подолати дефіцит все ж не вдається. AUTO-Consulting розбирався у головних причинах цього явища і можливих напрямках його подолання.


Причини дефіциту палива

Причин дефіциту - декілька. Головна, це повністю нова логістика доставки пального через західний кордон без зберігання на нафтобазах. До війни пальне Україна отримувала, головним чином, з білорусії та росії, переважно залізницею. Працював Кременчуцький нафтопереробний завод. Крім того були поставки морем і імпорт транзитом через ту ж білорусь. 24 лютого все змінилось в один день. Тепер є можливість возити паливо лише через західний кордон і переважно автомобільними шляхами.



І тут виявилось, що у вітчизняних нафтотрейдерів в обігу є лише 1000 бензовозів, якими вони раніше розвозили паливо з нафтобаз до АЗС. А тепер вони повинні їхати у Європу, а потім везти це паливо безпосередньо до АЗС, бо хранити його на нафтобазах вже небезпечно. Інколи, за паливом потрібно їхати за 2000-3000 км, бо у Європі ніхто не розраховував на наші обсяги споживання і приходиться шукати вільні літри.

Нові реалії



Як пояснює співвласник та керівник відділу продажу виробника автоцистер - компанії EVERLAST Дмитро Коваленко, математика тут проста: щоб перевезти потрібну Україні кількість палива, потрібно мінімум 4000-4500 бензовозів, та ще й возити залізницею. Після того, як українські нафтотрейдери скупили всі вільні бензовози, які тільки були у Європі та Україні, вдалося стрімко наростити парк до 2000 бензовозів. Є певний оптимізм і по перевезенням залізницею у західному напрямку, де є різна з ЕС ширина колії. Але дефіцит подолати не вдається, бо потрібно просто ще більше цистерн.



Де їх взяти? Вільних цистер у Європі вже не має - наші скупили все, що хоч якось рухалося і мало відповідний сертифікат ADR. І тоді вітчизняні трейдери почали креативити і возити паливо у відмитих бітумовозах, або спиртовозах.



Як пояснює співвласник компанії EVERLAST Дмитро Коваленко, бітумовоз більш важкий, має меншу ємність 26-28 м3, проти 32-34 м3 у бензовозах, зрозуміло, що він менш рентабельний при перевезеннях, але на певний час може стати в нагоді. За оцінками Дмитра Коваленко, за потреби можна ще залучити з українського ринку до 500 бітумовозів під перевезення нафтопродуктів. Ще якусь частину можна знайти у Європі. Також підійде для перевезень нафтопродуктів і напівпричіп-спиртовоз. Він також має відповідний сертифікат, меншу ємність (30 м3) та більш дорогий, ніж бензовози. Але й таких десь набереться по Україні штук 100.



Чи врятують українські виробники?

Отже вихід у подоланні дефіциту тільки один - замовляти виготовлення нових бензовозів і чекати. Чому чекати? Бо їх виготовляють під замовлення. Так усюди.



В Україні раніше існувало декілька виробників бензовозів, проте із-за війни деякі були пошкоджені, хтось перебуває у процесі релокації, деякі взагалі припинили діяльність.



Новий, але відомий гравець на ринку транспорту для нафтопродуктів - це Завод спецтехніки "Техкомплект". Це підприємство раніше спеціалізувалося на автозаправниках, а зараз планує почати виробляти затребувані напівпричипи-бензовози. Як повідомив AUTO-Consulting директор з продажів "Техкомплект" Артем Синенко: "Ми маємо багаторічний досвід виробництва ємностей для нафтопродуктів і розробка великого бензовозу на фінальній стадії.



Це буде сталева цистерна на 30м3, з передпідготовкою до встановлення нижнього наливу та можливості встановлення насоса через систему гідроприводу. По розробці такої ємності ми звернулися до інжирингової компанії з відповідним досвідом 15 років, так що "дитячих хвороб" не буде, у нас не має часу на розгойдування та допилювання серійного зразка. Вже заказані і всі комплектуючі до перших зразків. Першу партію ми плануємо виготовити 5 одиниць. Далі будемо бачити попит і нарощувати обсяги."



З точки зору можливостей, AUTO-Consulting розглядав і виробника пожежної техніки - "Пожмашина". Це підприємство, також має досвід виробництва паливозаправників та напівпричипів-зерновозів. Але підтвердити, чи спростувати інформацію для AUTO-Consulting про розробку бензовозів, на підприємстві так і не змогли.

Отже бачимо, що власними силами українські виробники закрити усю потребу швидко не зможуть. Максимум, на який можуть поки розраховувати нафтотрейдери - це десь 25 бензовозів у місяць. У перспективі - більше.



Закордон нам допоможе?

Але дефіцит треба ліквідувати негайно. Щоб швидко закрити потребу, українським нафтотрейдером доведеться замовляти бензовози у турецьких та європейських виробників. За інформацією AUTO-Consulting обсяг українських замовлень тільки у Туреччині - вже близько 1000 одиниць. За оцінками фахівців, турецькі Nursan, Ali Riza Usta, Ozgul, в залежності від завантаження, зможуть видавати по 100-150 бензовозів у місяць. Близько 100 одиниць можуть до України постачати Kassbohrer, Schwarzmuller, Magyuar, Sievering та інші европейські виробники.



Тобто, до кінця літа дефіцит бензовозів подолати повністю навряд чи власться, але підійти близько до насичення ринку, що у комплексі з розширенням залізничних перевезень пального, стане значно краще.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• Задля програм відновлення в Україну поставлено тягач Ford Trucks з розсувним тралом Kassbohrer
• На Хмельниччині запустили новий комплекс з виробництва спецпричепів
• В Україні налагодили встановлення КМУ на тягачі
• Український вироник робить ставку на потужні самоскиди на базі IVECO та SHACMAN
• Вперше в історії великовантажна електрична вантажівка перетнула Ла-Манш на паромі
• JAC достроково розпочав поставки в Україну техніки Євро-6
• На базі повнопривідних VOLVO 6x6 виготовлено велику партію автокранів
• Комунальники обрали нову модель самоскида на базі SHACMAN X3000
• Volvo та Renault Trucks провели зустріч з кузовобудівниками України
• Вантажівки DAYUN CGC1331 отримали нову професію в Україні
• В Україні розпочато співробітництво SCANIA та французької BENALU LEGRAS GROUP
• Renault Trucks буде предлагати і вантажні електровелосипеди також
• JAC вже відвантажує замовникам забудовану спецтехніку стандарту Євро-6
• На шасі вантажівок Renault Trucks освоїли новий тип надбудови
• DAF XD знову названо «Вантажівкою року»
Головні новини
• У червні український авторинок майже досяг минулорічних показників
• Український забудовник фіксує збільшення попиту на повнопривідні вантажівки 6*6
• В Україні розширили кількість модифікацій компактних 18-тонних автокранів
• Яку нову техніку вже придбала "Укрнафта" за 2025 рік?
• Заклади освіти Харківщини отримали перші 4 з 18 нових шкільних автобусів
• Український бронеавтомобіль демонструє гарні показники на випробуваннях
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Німеччина передала до підрозділів НГУ чергову партію пікапів та всюдиходів
• Що визначає надійність техніки та обладнання? Гідравлічні оливи Opet
• На шасі HYUNDAI EX10 виготовили бортову вантажівку з КМУ Industrie
• DS 7 у 2025 році отримав нові виконання: витончений DS 7 Pallas та люксовий DS 7 Etoile
• Вперше у світі автомобіль самостійно доїхав із заводу до покупця
• Силам Оборони передали партію броньовиків GYURZA-01
• Як техніка на базі DAYUN працює в тергромадах
• В Дії тепер доступна нова послуга заміни техпаспорту онлайн
• Представлений оновлений Temsa Prestij SX 2025. Що змінилось?
• У 2025 році системи автоматичного зважування вантажівок зафіксували на третину менше порушень
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Як IVECO відзначає 50-річчя компанії. Історія та досягнення
• В ЗСУ почнуть використовувати безпілотні автомобілі UGV Protector із запасом ходу до 400 км
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україну приходить великий французький автовиробник
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• У Хмельницькому презентували 5 нових тролейбусів Еталон Т12240 «Барвінок»
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
• Естонія передасть Україні позашляховики, які раніше охороняли кордон з РФ
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Задля програм відновлення в Україну поставлено тягач Ford Trucks з розсувним тралом Kassbohrer
• Підбитий Roshel Senator на трьох колесах зміг евакуювати наших військових
Акції у дилерів...
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.