Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні: Авто новини від AUTO-Consulting - бензовоз

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: бензовоз
• Ісландія придбала для потреб ЗСУ бензовози
• В Україні виготовили 5-кубовий бензовоз на шасі FOTON
• За півроку війни український парк бензовозів збільшився на 5500 машин
• В Україні можливо провести планове технічне обслуговування та ремонт бензовозів
• У мережі KLO розповіли, як війна змусила збільшити парк бензовозів у 3 разів
• Ще одна українська компанія запровадила виробництво 30-кубових бензовозів
• В Україну щодня заходить 300 бензовозів, але цього недостатньо. Коли очіківати насичення ринку?
• Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні
• Оператори нафторинку відшукали ще резерв бензовозів
• Україні вдалося стрімко наростити парк бензовозів. Скільки ще буде тривати паливна криза
Ще по бензовоз...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні

ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-06-17 07:21:51 (11174 разів прочитано)
Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні - бензовоз
Паливний ринок в Україні продовжує ліхорадити. Дефіцит нікуди не зникає, хоча растуть і обсяги імпорту, і сама кількість імпортерів. Намагається усунути усі перепони і держава, спрощуючи проїзд кордону для бензовозів, відмінивши цінове регулювання. Але подолати дефіцит все ж не вдається. AUTO-Consulting розбирався у головних причинах цього явища і можливих напрямках його подолання.


Причини дефіциту палива

Причин дефіциту - декілька. Головна, це повністю нова логістика доставки пального через західний кордон без зберігання на нафтобазах. До війни пальне Україна отримувала, головним чином, з білорусії та росії, переважно залізницею. Працював Кременчуцький нафтопереробний завод. Крім того були поставки морем і імпорт транзитом через ту ж білорусь. 24 лютого все змінилось в один день. Тепер є можливість возити паливо лише через західний кордон і переважно автомобільними шляхами.



І тут виявилось, що у вітчизняних нафтотрейдерів в обігу є лише 1000 бензовозів, якими вони раніше розвозили паливо з нафтобаз до АЗС. А тепер вони повинні їхати у Європу, а потім везти це паливо безпосередньо до АЗС, бо хранити його на нафтобазах вже небезпечно. Інколи, за паливом потрібно їхати за 2000-3000 км, бо у Європі ніхто не розраховував на наші обсяги споживання і приходиться шукати вільні літри.

Нові реалії



Як пояснює співвласник та керівник відділу продажу виробника автоцистер - компанії EVERLAST Дмитро Коваленко, математика тут проста: щоб перевезти потрібну Україні кількість палива, потрібно мінімум 4000-4500 бензовозів, та ще й возити залізницею. Після того, як українські нафтотрейдери скупили всі вільні бензовози, які тільки були у Європі та Україні, вдалося стрімко наростити парк до 2000 бензовозів. Є певний оптимізм і по перевезенням залізницею у західному напрямку, де є різна з ЕС ширина колії. Але дефіцит подолати не вдається, бо потрібно просто ще більше цистерн.



Де їх взяти? Вільних цистер у Європі вже не має - наші скупили все, що хоч якось рухалося і мало відповідний сертифікат ADR. І тоді вітчизняні трейдери почали креативити і возити паливо у відмитих бітумовозах, або спиртовозах.



Як пояснює співвласник компанії EVERLAST Дмитро Коваленко, бітумовоз більш важкий, має меншу ємність 26-28 м3, проти 32-34 м3 у бензовозах, зрозуміло, що він менш рентабельний при перевезеннях, але на певний час може стати в нагоді. За оцінками Дмитра Коваленко, за потреби можна ще залучити з українського ринку до 500 бітумовозів під перевезення нафтопродуктів. Ще якусь частину можна знайти у Європі. Також підійде для перевезень нафтопродуктів і напівпричіп-спиртовоз. Він також має відповідний сертифікат, меншу ємність (30 м3) та більш дорогий, ніж бензовози. Але й таких десь набереться по Україні штук 100.



Чи врятують українські виробники?

Отже вихід у подоланні дефіциту тільки один - замовляти виготовлення нових бензовозів і чекати. Чому чекати? Бо їх виготовляють під замовлення. Так усюди.



В Україні раніше існувало декілька виробників бензовозів, проте із-за війни деякі були пошкоджені, хтось перебуває у процесі релокації, деякі взагалі припинили діяльність.



Новий, але відомий гравець на ринку транспорту для нафтопродуктів - це Завод спецтехніки "Техкомплект". Це підприємство раніше спеціалізувалося на автозаправниках, а зараз планує почати виробляти затребувані напівпричипи-бензовози. Як повідомив AUTO-Consulting директор з продажів "Техкомплект" Артем Синенко: "Ми маємо багаторічний досвід виробництва ємностей для нафтопродуктів і розробка великого бензовозу на фінальній стадії.



Це буде сталева цистерна на 30м3, з передпідготовкою до встановлення нижнього наливу та можливості встановлення насоса через систему гідроприводу. По розробці такої ємності ми звернулися до інжирингової компанії з відповідним досвідом 15 років, так що "дитячих хвороб" не буде, у нас не має часу на розгойдування та допилювання серійного зразка. Вже заказані і всі комплектуючі до перших зразків. Першу партію ми плануємо виготовити 5 одиниць. Далі будемо бачити попит і нарощувати обсяги."



З точки зору можливостей, AUTO-Consulting розглядав і виробника пожежної техніки - "Пожмашина". Це підприємство, також має досвід виробництва паливозаправників та напівпричипів-зерновозів. Але підтвердити, чи спростувати інформацію для AUTO-Consulting про розробку бензовозів, на підприємстві так і не змогли.

Отже бачимо, що власними силами українські виробники закрити усю потребу швидко не зможуть. Максимум, на який можуть поки розраховувати нафтотрейдери - це десь 25 бензовозів у місяць. У перспективі - більше.



Закордон нам допоможе?

Але дефіцит треба ліквідувати негайно. Щоб швидко закрити потребу, українським нафтотрейдером доведеться замовляти бензовози у турецьких та європейських виробників. За інформацією AUTO-Consulting обсяг українських замовлень тільки у Туреччині - вже близько 1000 одиниць. За оцінками фахівців, турецькі Nursan, Ali Riza Usta, Ozgul, в залежності від завантаження, зможуть видавати по 100-150 бензовозів у місяць. Близько 100 одиниць можуть до України постачати Kassbohrer, Schwarzmuller, Magyuar, Sievering та інші европейські виробники.



Тобто, до кінця літа дефіцит бензовозів подолати повністю навряд чи власться, але підійти близько до насичення ринку, що у комплексі з розширенням залізничних перевезень пального, стане значно краще.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• В Україні з`явився ще один виробник автокранів
• Українські виробники пожежної автотехніки опинилися на межі банкрутства через зупинку закупівель ДСНС
• В Україні знайшли доступну альтернативу повнопривідним шасі для пожежних автоцистерн
• На Заводі Альфатекс почали виготовляти вантажівки з додатковою кабіною
• В Україні представили новий будівельний самоскид
• "Сканія Україна" підготувала першу групу жінок-водіїв. Це буде новий тренд
• В Україні стартувало збирання вантажних автомобілів JAC
• На українському ринку з'явилися 18-тонні автокрани на шасі Daewoo Trucks
• DAF демонструє рекордні результати з виробництва вантажівок у 2023 році
• Завод "Альфатекс" запропонував снігоприбиральну техніку з миттєвою поставкою
• Литва передасть Україні військові вантажівки Renault D
• Як Україна буде розміновуватися. Огляд цивільних машин для розмінування
• Український агрохолдинг запровадив електронну чергу для перевізників на всіх своїх виробничих об'єктах
• В Україні виготовили партію причепів для перевезення легкої будівельної техніки
• Техкомплект розширює асортимент виробництва автовишок COMET на нових шасі
Головні новини
• Чому Apple закрила автомобільний проект?
• Які цікаві світові новинки представлені за останній тиждень
• В Україні стартують продажі великих туристичних автобусів Temsa HD
• Мерія Лондона буде передавати авто, що здані на утилізацію. На черзі - перші 50 швидких
• Для Ford Trucks доступний повний асортимент олив Opet
• Уряд затвердив механізм підтримки виробничих проектів. Які інвестори можуть розраховувати на компенсації витрат
• На шасі DAYUN виконали автомобіль для обслуговування та ремонту контактних мереж
• Iveco розширює партнерство ще з одним виробником
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• Заряджена легенда: У чому переваги офіційного Ford Mustang Mach-E перед версіями з ринку США
• Які шедеври світового автопрому створив Марчелло Гандіні
• Стало відомо, хто сприяв підписанню меморандуму Міноборони з південнокорейським виробником пікапів
• ООН придбала машини для розмінування Харківщини
• Ford Trucks та IVECO підписали Меморандум про взаєморозуміння
• Стала відома ціна першого електромобіля Xiaomi
• Європарламент схвалив нові стандарти викидів Євро-7
• Український виробник пропонує сток дорожніх комбінованих машин МДКЗ на базі JAC N120
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У Вінницю поставили 2 автобуси VDL
• Українські виробники пожежної автотехніки опинилися на межі банкрутства через зупинку закупівель ДСНС
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Потужний український виробник автобусів реформував виробництво і отримав експортний контракт на 2024 рік
• Стали відомі подробиці нової версії САУ "Богдана"
• Вінничина отримала 30 автобусів українського виробництва
• В Сумах стартувало виробництво міських автобусів
• Великий український автохолдинг запустив продаж вживаних автомобілів з гарантією
• В Україні знайшли рідкісну мотоколяску Київського мотозаводу
• В Україні з`явився ще один виробник автокранів
• В Урядових колах заговорили про 10% податок на купівлю авто
• Українським прокурорам і поліцейським передали 50 нових Toyota Land Cruiser Prado
• В Україні з’явився один з найдорожчих електрокросоверів
• В Україні пропонується вся лінійка автобусів та електробусів Otokar
• У лютому український авторинок продовжив зростати. Статистика продажів
• Чим здивував Женевський автосалон 2024
• Українські виробники пожежної автотехніки опинилися на межі банкрутства через зупинку закупівель ДСНС
• На український ринок поставлять велику партію найдоступніших пікапів
Акції у дилерів...
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
• Характер, що надихає. BMW 3 серії в наявності за спеціальною ціною
• В березні на Renault Koleos та Renault Captur діють акційні ціни
• Акція від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки
• Розпочни сезон з Honda. На мотоцикли Honda діють спеціальні ціни
• На динамічний фастбек PEUGEOT 408 2023 року знижено ціни
• Сезон ваших переваг. На автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва діє спеціальна пропозиція
• Спільна акційна пропозиція від Opet та АВТЕК
• 7-місний кросовер Mazda CX-9 доступний по спеціальній ціні від 1 539 500 грн.
• На Mazda CX-5 діє спеціальна цінова пропозиція
• Renault в Україні запускає вигідну сервісну акцію по заміні оливи двигуна
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.