Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні: Авто новини від AUTO-Consulting - бензовоз

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика Історія автономерів
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: бензовоз
• У мережі KLO розповіли, як війна змусила збільшити парк бензовозів у 3 разів
• Ще одна українська компанія запровадила виробництво 30-кубових бензовозів
• В Україну щодня заходить 300 бензовозів, але цього недостатньо. Коли очіківати насичення ринку?
• Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні
• Оператори нафторинку відшукали ще резерв бензовозів
• Україні вдалося стрімко наростити парк бензовозів. Скільки ще буде тривати паливна криза
• В Україні стрімко зростає парк бензовозів, але потрібно набагато більше
• UPG закупит 200 бензовозов
• Украинский производитель Everlast представил сверхлегкий полуприцеп-бензовоз
• На шасси IVECO Daily выпустили самый компактный бензовоз
Ще по бензовоз...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні

ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-06-17 07:21:51 (7467 разів прочитано)
Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні - бензовоз
Паливний ринок в Україні продовжує ліхорадити. Дефіцит нікуди не зникає, хоча растуть і обсяги імпорту, і сама кількість імпортерів. Намагається усунути усі перепони і держава, спрощуючи проїзд кордону для бензовозів, відмінивши цінове регулювання. Але подолати дефіцит все ж не вдається. AUTO-Consulting розбирався у головних причинах цього явища і можливих напрямках його подолання.


Причини дефіциту палива

Причин дефіциту - декілька. Головна, це повністю нова логістика доставки пального через західний кордон без зберігання на нафтобазах. До війни пальне Україна отримувала, головним чином, з білорусії та росії, переважно залізницею. Працював Кременчуцький нафтопереробний завод. Крім того були поставки морем і імпорт транзитом через ту ж білорусь. 24 лютого все змінилось в один день. Тепер є можливість возити паливо лише через західний кордон і переважно автомобільними шляхами.



І тут виявилось, що у вітчизняних нафтотрейдерів в обігу є лише 1000 бензовозів, якими вони раніше розвозили паливо з нафтобаз до АЗС. А тепер вони повинні їхати у Європу, а потім везти це паливо безпосередньо до АЗС, бо хранити його на нафтобазах вже небезпечно. Інколи, за паливом потрібно їхати за 2000-3000 км, бо у Європі ніхто не розраховував на наші обсяги споживання і приходиться шукати вільні літри.

Нові реалії



Як пояснює співвласник та керівник відділу продажу виробника автоцистер - компанії EVERLAST Дмитро Коваленко, математика тут проста: щоб перевезти потрібну Україні кількість палива, потрібно мінімум 4000-4500 бензовозів, та ще й возити залізницею. Після того, як українські нафтотрейдери скупили всі вільні бензовози, які тільки були у Європі та Україні, вдалося стрімко наростити парк до 2000 бензовозів. Є певний оптимізм і по перевезенням залізницею у західному напрямку, де є різна з ЕС ширина колії. Але дефіцит подолати не вдається, бо потрібно просто ще більше цистерн.



Де їх взяти? Вільних цистер у Європі вже не має - наші скупили все, що хоч якось рухалося і мало відповідний сертифікат ADR. І тоді вітчизняні трейдери почали креативити і возити паливо у відмитих бітумовозах, або спиртовозах.



Як пояснює співвласник компанії EVERLAST Дмитро Коваленко, бітумовоз більш важкий, має меншу ємність 26-28 м3, проти 32-34 м3 у бензовозах, зрозуміло, що він менш рентабельний при перевезеннях, але на певний час може стати в нагоді. За оцінками Дмитра Коваленко, за потреби можна ще залучити з українського ринку до 500 бітумовозів під перевезення нафтопродуктів. Ще якусь частину можна знайти у Європі. Також підійде для перевезень нафтопродуктів і напівпричіп-спиртовоз. Він також має відповідний сертифікат, меншу ємність (30 м3) та більш дорогий, ніж бензовози. Але й таких десь набереться по Україні штук 100.



Чи врятують українські виробники?

Отже вихід у подоланні дефіциту тільки один - замовляти виготовлення нових бензовозів і чекати. Чому чекати? Бо їх виготовляють під замовлення. Так усюди.



В Україні раніше існувало декілька виробників бензовозів, проте із-за війни деякі були пошкоджені, хтось перебуває у процесі релокації, деякі взагалі припинили діяльність.



Новий, але відомий гравець на ринку транспорту для нафтопродуктів - це Завод спецтехніки "Техкомплект". Це підприємство раніше спеціалізувалося на автозаправниках, а зараз планує почати виробляти затребувані напівпричипи-бензовози. Як повідомив AUTO-Consulting директор з продажів "Техкомплект" Артем Синенко: "Ми маємо багаторічний досвід виробництва ємностей для нафтопродуктів і розробка великого бензовозу на фінальній стадії.



Це буде сталева цистерна на 30м3, з передпідготовкою до встановлення нижнього наливу та можливості встановлення насоса через систему гідроприводу. По розробці такої ємності ми звернулися до інжирингової компанії з відповідним досвідом 15 років, так що "дитячих хвороб" не буде, у нас не має часу на розгойдування та допилювання серійного зразка. Вже заказані і всі комплектуючі до перших зразків. Першу партію ми плануємо виготовити 5 одиниць. Далі будемо бачити попит і нарощувати обсяги."



З точки зору можливостей, AUTO-Consulting розглядав і виробника пожежної техніки - "Пожмашина". Це підприємство, також має досвід виробництва паливозаправників та напівпричипів-зерновозів. Але підтвердити, чи спростувати інформацію для AUTO-Consulting про розробку бензовозів, на підприємстві так і не змогли.

Отже бачимо, що власними силами українські виробники закрити усю потребу швидко не зможуть. Максимум, на який можуть поки розраховувати нафтотрейдери - це десь 25 бензовозів у місяць. У перспективі - більше.



Закордон нам допоможе?

Але дефіцит треба ліквідувати негайно. Щоб швидко закрити потребу, українським нафтотрейдером доведеться замовляти бензовози у турецьких та європейських виробників. За інформацією AUTO-Consulting обсяг українських замовлень тільки у Туреччині - вже близько 1000 одиниць. За оцінками фахівців, турецькі Nursan, Ali Riza Usta, Ozgul, в залежності від завантаження, зможуть видавати по 100-150 бензовозів у місяць. Близько 100 одиниць можуть до України постачати Kassbohrer, Schwarzmuller, Magyuar, Sievering та інші европейські виробники.



Тобто, до кінця літа дефіцит бензовозів подолати повністю навряд чи власться, але підійти близько до насичення ринку, що у комплексі з розширенням залізничних перевезень пального, стане значно краще.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• Українське підприємство почало виробництво нового покоління зерновозів
• Волонтери закупили 42 вантажівки DAF Leyland для армії. В планах – ще сотні
• В Україні випустили новий зерновоз на шасі SITRAK
• В Україні виготовили 7-кубовий самосвал на шасі HOWO
• Україна закупає найбільші танкові тягачі Oshkosh M1070
• ДСНС показала, за допомогою якої техніки розміновують Десну
• Китайські вантажівки в росії займають вже майже третину ринку
• Український виробник запропонував новий аграрний самоскид
• На український ринок прибула нова партія вантажівок JAC
• Volkswagen значно посилив свої позиції на українському ринку комерційних автомобілів
• У червні український ринок причепної техніки перевершив довоєнні обсяги
• Польский перевізник розфарбував свій DAF на честь України
• DAF вже випустив 10 000 вантажівок нового покоління
• КАМАЗ потрапив і під американські санкції
• Для наших військових завозять й вантажну спецтехніку
Головні новини
• ЗСУ отримала 50 турецьких бронеавтомобілів BMC Kirpi
• Як змінилися ціни на вживані авто після відміни нульового розмитнення
• Чому клієнти купують електрокари. Результати дослідення
• Mitsubishi Eclipse Cross доступний до замовлення в Україні
• У Києві тимчасово перестали брати оплату за паркування. У чому причина?
• США передадуть Україні 50 броньованих медичних машин M113
• "Сингента" інвестує у транспортну логістику експорту українського зерна
• Доля електрокарів та плагін-гібридів в Німеччині вже досягла 25%
• Українські автоімпортери передали до ЗСУ надзвичайно велику кількість автомобілів
• Honda оновила Fit/Jazz
• "Українська бронетехніка" зберігла можливість виробляти ББМ "Новатор"
• Ілон Маск повідомив, что Tesla Cybertruck буде дорожче, ніж планувалось
• Загальний парк електромобілів та гібридів в Україні перевищив 100 тис. авто
• Які драйвери росту зараз діють на українському автомобільному ринку
• В Україні оновили правила виїзду за кордон на авто
• Кількість імпортерів палива зросла у 5 разів, Як це позначиться на цінах
• Ще в одному сегменті авторинку продажі вже перевищили довоєнні обсяги
• Чи вдалося подолати паливну кризу в Україні?
• В Україні стартовали продажі нового електричного фургона BAIC EV5
• В Україні запустили сервіс розрахунку вартості перереєстрації авто
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Волонтери поставили українським бійцям найкращі позашляховики. Що це за автівки
• В Україні пропонують продовжити нульове розмитнення "для тих, кто не встиг"
• Стартовали продажі великого позашляховика Audi Q6
• Волонтери закупили 42 вантажівки DAF Leyland для армії. В планах – ще сотні
• На запуск «Москвича» витратять більше $80 млн.
• В Україні випустили новий зерновоз на шасі SITRAK
• Франція почала постачати до ЗСУ легку бронетехніку
• В Україні виготовили 7-кубовий самосвал на шасі HOWO
• Що буде з моделями на базі Renault, які планували збирати на АвтоВАЗі
• Презентовано новий Nissan X-Trail 2022 року
• У ВР зареєстрували ще два «автомобільні» законопроєкти
• В Україні спростили відновлення водійських прав
• Якою буде нова Suzuki Grand Vitara
• Внаслідок обстрілу Миколаєва було пошкоджено депо та 18 тролейбусів
• Сервісні центри МВС працюють за принципом екстериторіальності. Що це означає
Акції у дилерів...
• В дилерській мережі Nissan в Україні діють спеціальні ціни на сервісне обслуговування
• Renault в Україні відновлює програму лояльності «Вік має значення»
• На автокрани XCMG з вантажопідйомністю до 100 т діють вигідні пропозиції
• До вересня новий BMW можна придбати за передплатою 50%
• Як необхідно готувати Mitsubishi до спеки. Чек-лист необхідних робіт
• На аксесcуары Renault для активного образа жизни действует акция
• Покупка – Суперрр: на HAVAL действуют выгодные цены к Китайскому Новому Году
• На модельный ряд Mitsubishi 2021 года производства - выгода до 29 000 грн.
• Renault в Украине запускает выгодное зимнее ТО
• В Benish GPS подготовили подарки под ёлку
• К Новому Году FAW Х80 стал доступнее на 22 000 грн.
• Программа лояльности «Вік має значення» для владельцев Renault становится еще выгоднее
• SKODA и Bolt дарят новогодние подарки
• Лучшее зимнее предложение: бестселлер CITROEN C-Elysée доступен со склада с выгодой 30 000 грн.
• Новый сезон – новые приключения. Выгодно подготовьте свой Mitsubishi к зиме
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 044 496 28 50 / 51 / 52
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Экспорт новостей |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.