Зважаючи на перелік експонентів, на нинішньому паризькому моторшоу домінують французькі автовиробники та переважно… китайці. Щодо німецьких марок, серед них лише Mercedes-Benz. Решта - зосередились на автосалоні у Мюнхені. Тим не менше, у перший тиждень організатори очікують від 300 000 до 400 000 відвідувачів. Незважаючи на обмежений перелік автомобільних марок, їм буде на що подивитися.
Renault
На домашньому автосалоні дуже активно виступив Renault. Зокрема популярна в Україні французька марка презентує повністю електричний позашляховик 4ever Trophy. Обіцяють, що в серію він піде 2025 року. Автомобіль базується на тій же платформі CMF-BEV, що й майбутній електричний Renault 5. З точки зору позиціонування, для електричного Renault 5 він має бути таким же, як Captur для Clio.
У маленького позашляховика, який є переосмисленням концепт-кару 2022 року під назвою Diamond, кліренс більше 20 сантиметрів. Автомобіль стоїть на 19-дюймових колесах, які мають компресори, щоб тиск у шинах можна було регулювати з кабіни. Також позашляховик оснащений карбоновим багажником на даху, де є запасне колесо. Лопата та настили для проїзду по піску зберігаються у верхній частині дверей багажника. Renault 4EVER Trophy має довжину 4,06 метра, ширину 2,1 метра та висоту 1,9 метра. Його колісна база сягає 2,57 метра. На 100% електричний, цей Renault 4EVER Trophy має двигун із обертовим ротором потужністю 100 кВт або 140 кінських сил. Літій-іонний акумулятор концепт-кара має ємність 42 кВт/год.
Renault R5 Turbo 3E на перший погляд може здатися не зовсім дрифтовим автомобілем. Проте, цей електричний концепт-кар безпосередньо натхненний легендарним R5 Turbo 2. R5 має аеродинамічний дизайн, відзначений величезним спойлером і помітними повітрозабірниками. Автомобіль на основі трубчастого шасі оснащений двома електродвигунами, потужність яких становить 380 кінських сил і крутний момент 700 Нм. Все цеі передається тільки на задні колеса. R5 Turbo 3E розганяється від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди, а максимальна швидкість становить 200 км/год. Натхненний піксельним мистецтвом, глітч-артом і відеоіграми, його інтер’єр містить вертикальне ручне гальмо для полегшення дрифтування. Також, тут є десять маленьких цифрових лічильників, які мають форму віджетів.
Багато хто може сказати, що є премʼєри і яскравіші за електричний Renault Kangoo E-Tech Electric. Проте, для тих, хто займається бізнесом, найпривабливішим цілком може бути саме він.
Новий Kangoo E-Tech Electric має 90 кВт двигун (120 к.с.), що видає 245 Н⋅м крутного моменту. У парі з 45 кВт⋅год батареєю автомобіль має запас ходу у 285 км (згідно зі стандартом WLTP). Забезпечити максимальний запас ходу протягом усього року новому Kangoo E-Tech Electric допомагає двозонна кліматична установка, яка працює від теплової помпи. Помпа нагріває повітря взимку і охолоджує влітку, за тим самим принципом, що й реверсивні кондиціонери.
Нова електрична версія має рекордну просторість і містке багажне відділення, комфортний другий ряд і більше простору, ніж у будь-якого іншого транспортного засобу даної категорії. Тут три індивідуальні місця для зручного розміщення трьох дорослих осіб, а також - повітряний дефлектор, що оптимально працює для усіх пасажирів заднього ряду. В салоні понад 49 літрів місця для зберігання, включно із шухлядою Easy Life. Об’ємне багажне відділення на 850 літрів, найкраще у даній категорії. І його можна збільшити до 2,500 літрів завдяки зсувній конструкції другого ряду сидінь (винятково на новому Kangoo E-Tech Electric).
Mobilize Duo - це Renault Twizy майбутнього. Mobilize Duo — новий електричний квадроцикл та бренд групи Renault. Його скляні бічні двері, трубчаста конструкція та світлодіодні фари мають досить авангардний вигляд. Машина має 2,43 метра в довжину, 1,30 метра в ширину і 1,46 метра у висоту. Двомісний салон отримав цифрову панель приладів і тримач для смартфона. Електромотор розганяє малюка до 45 км/год у безліцензійній версії, якою можна керувати з 14 років. Версія, для якої потрібна ліцензія B1, може розвивати швидкість до 80 км/год. Автономність заявлена в 140 км. Mobilize Duo продається лише за підпискою.
Ще один бренд групи Renault - Dacia представив нову версію Duster Matt Edition і концепт-кар Manifesto. Dacia Duster Mat Edition вирізняється своєю унікальною конфігурацією, позначеною ексклюзивним кольором кузова. Позашляховик має бензиновий двигун 1.3 TCe виробництва Renault потужністю 150 кінських сил і автоматичну коробку перемикання передач EDC з подвійним зчепленням.
Дикий пригодницький баггі Manifesto Concept з масивними безповітряними шинами та великою кількістю нефарбованого пластику на колісних арках і грубих нижніх частинах серійно випускати не будуть. Проте, подивитись на нього і помріяти приємно. До речі, пластик з якого він зроблений, насправді є найновішим матеріалом Dacia Starkle. Його виробляють з відходів і збираються використовувати на нових поколіннях Duster та інших майбутніх моделях марки.
Ще один бренд Renault - Alpine презентував водневий спортивний автомобіль - концепт-кар Alpenglow. Він має має 5,21 метра в довжину, 2,14 метра в ширину і 1,02 метра у висоту. Колісні диски нагадують сніжинки, а заднє антикрило натхненне гоночним автомобілем Alpine A220 кінця 1960-х років.
На Паризькому автосалоні від Групи Stellantis дебютував перший електромобіль Jeep. Він також буде доступний з бензиновим і гібридним двигуном. Jeep пообіцяв стати повністю електричним брендом у Європі до 2030 року, і Jeep Avenger є першим кроком компанії до цієї мети. Перший електричний джип має довжину 4,08 метра. Jeep Avenger базується на архітектурі 400 В і оснащений електродвигуном потужністю 156 кінських сил (115 кВт) з 260 Нм крутного моменту. Акумулятор на 54 кВт/год забезпечує запас ходу 400 кілометрів у змішаному циклі або навіть 550 кілометрів у міському циклі за даними протоколу WLTP. У продаж новинка надійде на початку 2023 року. Протягом наступних кількох років Jeep пообіцяв представити ще три електромобілі у своїй лінійці, включаючи позашляховик у ретро-стилі під назвою Recon та топовий Jeep Wagoneer S.
На Паризькому автосалоні вперше був представлений Peugeot 408. Він має вигляд позашляховика-купе і пропонується з акумуляторними гібридними двигунами потужністю 180 і 225 кінських сил.
На стенді Peugeot на Паризькому автосалоні презентували і і довгоочікуваний автомобіль Peugeot 9X8 Hybrid Hypercar. Він має взяти участь у перегонах 24 години Ле-Мана в 2023 році. Гоночний автомобіль гібридний. Він оснащений двигуном V6 з подвійним турбонаддувом на 707 кінських сил і електричним агрегатом на 272 кінські сили.
Преміальний французький бренд DS презентував оновлений кросовер DS 3 Crossback. Оновлений DS 3 отримав розширену решітку радіатора, а також - світлодіодні денні ходові вогні, натхненні тими, що були в DS 4. Його задня частина змінилася. Тут на чорному лакованому тлі написано ім’я виробника. Рестайлінг змінює і модельний ряд двигунів DS 3. У бензиновому варіанті він більше не пропонується з блоком 1.2 PureTech на 100 або 130 кінських сил, а в дизелі доводиться задовольнятися 1.5 BlueHdi на 130 кінських сил. Найбільше вдосконалень отримала електрична модель E-Tense, з потужністю, збільшеною до 156 кінських сил, і батареєю на 54 кВт-год. За словами DS Automobiles, вона дозволяє насолоджуватися автономністю 402 кілометри. Ціни на рестайлінговий DS 3 варіюються від €30 100 до €41 700 залежно від моделі.
Mercedes-Benz став єдиним німецьким автовиробником, який привіз свої новинки до Парижа. Зокрема - новий електричний позашляховик Mercedes-Benz EQE 2023 року. Він має акумулятор ємністю 90 кВт/год та запас ходу більше 550 км. Позашляховик надійде у продаж у 2023 році. Він також матиме заряджену версію AMG потужністю 678 к.с.
Ну і, на кінець, трохи цікавинок.
Перший електричний позашляховик марки Fisker під назвою Ocean також представили у Парижі. Він пропонується в кількох версіях, потужність і автономність яких відрізняються. Позашляховик можна оснастити двигуном потужністю 275 кінських сил і акумулятором із запасом ходу 440 кілометрів. Або вибрати один із двох двигунів, щоб збільшити потужність до 540 кінських сил. Автономність тоді досягає 610 кілометрів. Версія Extreme збільшує потужність до 550 кінських сил та дає 630 кілометрів автономності. У Франції Fisker Ocean пропонується за початковою ціною 41 900 євро. У версії Extreme SUV - від 69 950 євро.
На Моторшоу можна побачити молодого французького виробника Hopium. Цей бренд представляє публіці Hopium Machina Vision - концепт-кар, який є провісником майбутнього водневого седана. Його електродвигун, який працює на водневих паливних елементах, розвиває 500 кінських сил і дозволяє досягати швидкості у 230 км/год. Запас ходу - 1000 км.
Ще один молодий місцевий виробник під назвою NamX представив позашляховик NamX HUV, який також працює на водні. Зараз він перебуває на стадії прототипу, але серійна версія має вийти на ринок до 2025 року. Його дизайн від Pininfarina. NamX HUV також цікавий тим, що пропонує інноваційне рішення для зарядки. Позбавлений традиційного бака, він працює завдяки знімним капсулам, які разом із системою підписки на підзарядку забезпечують йому автономність до 800 кілометрів. Прототип представлений у версії на 300 кінських сил, але також анонсована модель GTH, що розвиває 550 кінських сил.
Власне, із європейських новинок у перший день Моторшоу інших цікавинок не було.
|