Skoda додала в гамму RS-моделей електричний кросовер Enyaq RS iV. Технічно він ідентичний вже представленому купеподібному Enyaq RS Coupe iV, тобто оснащений двома електромоторами та батареєю ємністю 82 кіловат-години. З місця до «сотні» електрокар розганяється за 6,5 с, а його максимальна швидкість становить 180 км/г. У стандартне оснащення моделі увійшли матричні фари, радіатор з ілюмінацією, занижена підвіска та мультимедіа із сенсорним дисплеєм діагоналлю 13 дюймів. |
Skoda Enyaq Coupe iV, що дебютував на початку року, першим з електрокарів Skoda зміг похвалитися шильдиком RS. Тепер такий же є і у звичайного Enyaq iV більш практичному кузові SUV. "Заряджений" кросовер доданий до RS-лінійки офіційно, хоча анонсований був ще два роки тому. Enyaq RS Coupe iV та Enyaq RS iV технічно ідентичні. І навіть розгін до ста вони займають однакові 6,5 с.
Модель оснащена двома електромоторами з комбінованою віддачею 306 кінських сил і 460 Нм моменту, що крутить. Тягова батарея має ємність 82 кіловат-години та забезпечує дальність ходу до 500 кілометрів. Зменшити витрату енергії допомагає низький коефіцієнт аеродинамічного опору, що дорівнює 0,265. Заряджання акумулятора з 10 до 80 відсотків займає 36 хвилин, за умови, що машина підключена до 135 кіловатної колонки.
Стандартними для кросовера є 20-дюймові колеса, занижена підвіска (15 мм спереду і 10 мм ззаду), матричні фари і решітка радіатора Crystal Face, що світиться, зі 131 світлодіодом. У салоні – тачскрин діагоналлю 13 дюймів та «віртуальний кокпіт» на 5,3 дюйми, який можна доповнити проекційним дисплеєм з доповненою реальністю. Варіантів обробки два: з сидіннями зі штучної замші або шкіри.
Вартість Enyaq RS iV поки що невідома. Зараз найдорожчий варіант кросовера - 80x SportLine Plus - оцінюється в 51765 фунтів стерлінгів, в той час як купеподібний Enyaq RS Coupe iV пропонують за 54370 фунтів стерлінгів. Очевидно, звичайний Enyaq RS iV виявиться трохи дешевшим за крос-купе.
На що здатний електричний Skoda Enyaq Coupe iV. Перше знайомство
|