,br>
Без КАМАЗу, з його астрономічними бюджетами та жорсткою тактикою, стримування вчотирьох наздогоняючих, зараз шанси на перемогу мають усі. І від цього слідкувати за перегонами одне задоволення.
Кожен етап - новий лідер. Шостий етап взагалі виграв 20-річний хлопчина Мітчел ван ден Бринк. Наймолодший переможець етапу за усю історію Дакару! А чи можливо було таке, коли там виступали КАМАЗи? Звичайно ні. А тепер можливо, бо це і є спорт.
Причому сказати, що IVECO або команда Team De Rooy отримали значну перевагу? - Ні. Зовсім ні. Дуже потужно виступає Алеш Лопрайз на Praga, та й хлопці на TATRA Baggyra теж дуже вдало ведуть перегони. А наприклад, Мартин Мацик частенько плутає карти команді Де Роя з першого етапу. Та й Герт Хузінк на Renault вже встиг виграти 3 етап, але сьогодні зійшов з дистанції із-за проблем з двигуном.
Я вже і не пам'ятаю, коли були такі захоплюючі перегони. Мабудь ще у 80-і. І від цього Дакар тільки виграє.
Станом на 6 етапів лідирує екіпаж Мартина ван ден Бринка на IVECO Powerstar. Другий Алеш Лопрайз на Praga, а третій - Янус ван Кастерен на IVECO. Але різниця у часі між ними не така й велика, То ж усе може змінитися на будь-якому етапі. І такий Дакар мені подобається більше. Це знову перегони гонщиків, а не бюджетів. |