Додавання стартера-генератора знизить витрату на 10 відсотків, але ніяк не вплине, скажімо, на буксирувальні можливості. Більше того, на гібридних «Хайлаксах» з'явиться система старт-стоп, помітно зменшиться шумо- та вібронавантаженість. Також обіцяно покращену продуктивність. Іншими словами, пікапи з 48-вольтовою системою будуть трішки потужнішими.
Нинішній Hilux, в залежності від ринків, пропонується із заднім або повним приводом, з бензиновими та дизельними моторами та двома трансмісіями на вибір: «механікою» або автоматом. Дизель 1GD-FTV, який стане основою MHEV-установки, розвиває 204 кінські сили та 500 Нм крутного моменту. Молодший агрегат 2.4 видає 150 сил 400 Нм, бензиновий 2.7 - 166 сил та 245 Нм.
|