Лідером українського ринку автобусів у липні був черкаський виробник Ataman, якому вдалося зайняти 44% ринку. А от на друге місце у липні вперше за багато місяців вийшов турецький виробник GULERYUZ, завдяки поставці міських машин до одного з міст.
Потроху оживає і сегмент міжміських машин. У липні нові автобуси для таких перевезень постачали IVECO, Temsa, Ataman, Ankai та MAN.
А от сегмент міських 18-метрових автобусів особливо великого класу поки що щзалишається у анабіозі. Міста тільки готуються до тендерів з закупівлі такого транспорту.
Зазначимо, що липневий показник - це вже не тільки шкільні автобуси, на які прийшлося 54% транзакцій у малому класі. Ринок автобусів потроху оживає і виходить на природні показники. За підсумками липня вдалося вже перевищити довоєнні показники (2021 р), що свідчить про відновлення попиту на пасажирський транспорт.
Коли і де на території України вперше почався рух автобусів
|