Спочатку Subaru планувала представити чотири електромобілі до 2026 року, але згідно з переглянутими планами, викладеними новим генеральним директором Ацуші Осакі, японський автовиробник подвоїть цю цифру до восьми, що дасть додаткові два роки – до 2028 року – для виконання поставлених завдань.
До програми увійде новий Subaru Solterra, який незабаром має з’явитися в Австралії, ставши першим електромобілем бренду на цьому ринку.
Інші моделі також будуть засновані на глобальній платформі e-Subaru, розробленій для цілого ряду електромобілів у сегментах легкових автомобілів та позашляховиків.
Очікується, що Subaru наслідуватиме інші бренди, такі як Audi, BMW та Mercedes-Benz, створюючи нові стилі кузовів поряд з існуючими модельними лініями, такими як крос-купе.
За словами Осакі, швидке зростання попиту на електромобілі в США є головним мотивуючим фактором, і новий керівник поставив перед собою середньострокову мету досягти 400 000 продажів електромобілів на рік лише на цьому ринку.
Щоб досягти своїх цілей, Subaru підтвердила, що до 2025 року в Японії зможе виробляти 200 000 електромобілів на рік, а в 2027 році подвоїть цю потужність.
Щоб досягти цієї мети, Subaru уклала нову угоду з Panasonic на поставку циліндричних батарей наступного покоління, які живитимуть електромобіль під брендом Subaru, що надійде у продаж за кордоном в останньому кварталі.
Panasonic вже виробляє батареї для Tesla і веде переговори щодо укладення угод з Mazda, BMW та групою Stellantis.
Toyota спільно з Subaru готують електро кросовер
|