Нова версія електрокара оснащена повним двомоторним приводом, амортизаторами MagneRide з особливими налаштуваннями і має збільшений на 20 міліметрів дорожній просвіт. Ще машина має їздовий профіль RallySport. Він оптимізує привід під гравійні дороги, а також спрощує рух снігом.
По суті, це перший "Мустанг" для гравійних доріг та перший електричний Ford, створений під натхненням від ралійних перегонів. У нього двомоторна силова установка з віддачею в районі 487 кінських сил і 881 Нм моменту, що крутить, батарея ємністю 91 кіловат-година і недоступне для інших версій Mustang Mach-E оснащення.
Піднята підвіска тут доповнена новими пружинами та амортизаторами MagneRide з особливими налаштуваннями. Діаметр передніх гальмівних дисків збільшено до 385 мм. Штатні супорти замінені на червоний Brembo. До списку їздових режимів додано профіль RallySport. Він допускає глибокі ковзання, робить відгуки лінійними, а також задіює агресивніші налаштування демпфування. Пресет спочатку створювався для гравію, але, за словами Ford, підходить і для їзди снігом. Особливо у поєднанні із заводськими шинами Michelin CrossClimate2.
Прийом замовлень на Mustang Mach-E Rally відкриють на початку 2024 року. Орієнтовна ціна - 65 тисяч доларів. Замовити кросовер можна буде в одному з шести кольорів: Grabber Blue, Shadow Black, Eruption Green, Grabber Yellow, Star White та Glacier Gray. Гоночні смуги на капоті включені до стандартного оснащення. |