У середу профспілка робітників автомобільної промисловості США (UAW) та Ford досягли попередньої угоди, яка передбачає підвищення заробітної плати на 25% для 57 000 працівників протягом чотирьох з половиною років, що поклало край страйку на деяких з найбільших заводів автовиробника.
Фінансовий директор Ford Джон Лоулер на брифінгу для ЗМІ в четвер заявив, що компанія відкладе частину запланованих багатомільярдних інвестицій у нові виробничі потужності з виробництва електромобілів, посилаючись на "величезний тиск на ціни".
Як і багато інших автовиробників, Ford "намагається знайти баланс між ціною, маржею і попитом на електромобілі", – сказав Лоулер.
General Motors раніше цього тижня також відкликав свій прогноз на 2023 рік і заявив, що відкладе на рік відкриття заводу з виробництва електричних вантажівок в Мічигані.
Згідно з даними LSEG, скоригований прибуток на акцію Ford у третьому кварталі в 39 центів не дотягнув до середнього прогнозу Уолл-стріт в 45 центів.
Ford заявив, що його підрозділ з виробництва електромобілів отримав більший, ніж очікувалося, збиток до виплати відсотків і податків у розмірі 1,3 млрд доларів. Компанія прогнозувала річний збиток підрозділу Ford Model e в розмірі $4,5 млрд.
Автовиробник заявив, що його бізнес електромобілів зазнав "різкого падіння" цін і прибутковості, і що клієнти не готові платити за електромобілі більше, ніж за аналогічні моделі з двигуном внутрішнього згоряння і гібридні моделі.
Виручка Ford у третьому кварталі зросла на 11% до $44 млрд, а прибуток склав $1,2 млрд порівняно зі збитками у розмірі $827 млн роком раніше.
Автовиробник заявив, що його підрозділ комерційних автомобілів Ford Pro та підрозділ автомобілів з ДВЗ та гібридних автомобілів Ford Blue продемонстрували вищі показники виручки, EBIT та рентабельності у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Загальний економічний збиток від страйків "Детройтської трійки" автовиробників сягнув $9,3 млрд, повідомила консалтингова компанія Anderson Economic Group на початку цього тижня.
Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт
|