Як пише Automotive News з посиланням на газету Handelsblatt, поки що переговори між компаніями знаходяться на початковому етапі. Після 2025 року вдасться помітно знизити вартість тягової батареї - найдорожчого елемента в конструкції електромобіля. Volkswagen вже працює над уніфікованими акумуляторними осередками (Unified Battery Cell), масове виробництво яких дозволить здешевити батареї вдвічі.
Німецький концерн веде переговори з кількома потенційними партнерами, які можуть брати участь у проекті. Серед них є і Renault, яка раніше також заявила про готовність вивести на ринок доступний електрокар початкового рівня. Так, вже в лютому 2024 року французька марка представить серійний електричний хетчбек Renault 5, натхненний моделлю R5 70-х років минулого століття. Новинка побудована на платформі AmpR Small та укомплектована батареями ємністю 52 кіловат-години. На одному її заряді електрохетч проїжджає до 400 км. |