Розробка корейців принципово змінює дизайн всього колісного вузла, тому попереду довга і досить специфічна робота зі створення та налагодження нових техпроцесів. Проте рішення цікаве, і головне — воно справді може зробити поїздки взимку безпечнішими.
На шині роблять радіальні канавки, у яких встановлюють спеціальні скоби. Ці зачепи йдуть всередину колісного диска, причому їх частково виготовляють з особливого сплаву з пам'яттю форми. У неактивному стані скоба затиснута і її ніжка має форму літери L, але варто подати струм, як ніжка випрямляється до J і виштовхує зачіп назовні. Виступи, що утворилися, покращують зчеплення з дорогою, плюс водієві не потрібно виходити з машини і робити що-небудь вручну. Інша неочевидна перевага технології - в опущеному стані скоби починають шуміти в міру зношування протектора, сигналізуючи про необхідність заміни шин. |