Гальмівна система – найважливіша система безпеки в автомобілі. Це означає, що під час її ремонту автосервіси не повинні йти на компроміс щодо якості деталей. Особливо це стосується електромобілів, оскільки їх гальмівна система була розроблена виробником з урахуванням особливих умов експлуатації: гідравлічна гальмівна система має бути особливо чутливою, щоб водій не відчував переходу між електричним (рекуперація) і гідравлічним гальмуванням. Крім того, вона має витримувати тривалі періоди бездіяльності, оскільки при помірному уповільненні використовується лише електричне гальмування.
Для незалежного ринку запчастин ZF Aftermarket постачає широкий асортимент гідравлічних компонентів оригінальної якості під брендом TRW, які можуть бути використані для ремонту багатьох сучасних електромобілів. Новинкою на ринку є, наприклад, головний гальмівний циліндр для моделей на базі модульного набору електрообладнання (MEB) Volkswagen (VW ID.3, ID.4, ID.5, Audi Q4 e-tron та e-tron Sportback, Skoda Enyaq та Cupra Born). Головний гальмівний циліндр ідеально поєднується з електронним підсилювачем гальм від TRW (EBB, Electronic Brake Booster).
Ще одним доповненням до програми TRW є колісні гальмівні циліндри, які компанія постачає для численних моделей із барабанними гальмами. Останні доповнення для електромобілів призначені для таких моделей, як Opel Rocks-E, Renault Zoe і Twingo III, Skoda E-Citigo, VW E-Up, Peugeot 208 II, а також Smart Fourtwo і Forfour. Загалом бренд TRW охоплює майже весь європейський автопарк, маючи понад 600 номерів деталей. Колісні гальмівні циліндри TRW випускаються як в чавунному, так і в алюмінієвому виконанні і виробляються відповідно до специфікацій OE.
Асортимент гідравлічних запасних частин для гальмівної системи TRW доповнюється великим асортиментом гальмівних супортів. Серед новинок – супорти для електромобілів, таких як Audi e-tron, BMW i3 і iX3, а також для численних моделей групи Stellantis, включно з фургонами і автомобілями з високим дахом від Citroën і Peugeot, малолітражками Opel Corsa E і Peugeot E-2008, а також Citroën ë-C4. Також представлені моделі з електричним приводом від Ford, Fiat та Iveco.
ZF Aftermarket рекомендує автосервісам завжди замінювати гальмівні шланги при заміні гальмівних супортів. З досвіду фахівців ZF, цим важливим компонентам часто не приділяють стільки ж уваги, скільки деталям, що зношуються, - гальмівним колодкам і дискам. Однак нові гальмівні шланги забезпечують об'ємний потік гальмівної рідини, зазначений виробником автомобіля, гарантують ідеальний тиск у гальмівній системі, запобігають забрудненню ново установлених запасних частин відкладеннями зі старих шлангів та приводять гальмівну систему до рівномірного й оптимального стану. Гальмівні шланги TRW доступні практично для всіх автомобілів, представлених на європейському ринку, що, поряд з асортиментом гальмівних колодок, дисків і гальмівної рідини, робить бренд TRW комплексним постачальником всього спектру запасних частин для гальмівної системи.
Стрімке зростання: ZF вже випустив 3 млн. електродвигунів
|