Stellantis заявляє, що платформа STLA Large буде призначена для автомобілів D- і E-сегментів, кросоверів та позашляховиків. Іншими словами, вона буде призначена для середніх і великих автомобілів. Для довідки, підтримувана довжина буде від 4764 до 5126 мм, а ширина – від 1897 до 2030 мм. Вона також буде дуже гнучкою, оскільки Stellantis заявляє про значні можливості регулювання звисів, колісної бази (від 2870 до 3075 мм), розміщення підвіски та розташування силового агрегату.
Варіабельність силових агрегатів вражає. Підтримуються передньо-, задньо- і повнопривідні компонування. Будуть запропоновані одно- та двомоторні компонування. Двигуни внутрішнього згоряння також будуть доступні, як в якості основного рушія, так і у вигляді гібрида. Судячи з усього, двигуни можуть бути встановлені як поздовжньо, так і поперечно.
Будуть запропоновані акумуляторні батареї ємністю від 85 до 118 кВт-год, причому Stellantis стверджує, що автомобілі в стилі седан можуть мати запас ходу до 500 миль. Батареї також будуть доступні у 400- та 800-вольтовому виконанні. Stellantis також зазначила, що платформа може "легко прийняти майбутні технології зберігання енергії, коли вони досягнуть виробничої готовності". Це натяк на те, що компанія розглядає різні хімічні склади акумуляторів і, можливо, навіть твердотільні батареї, які можна буде легше додавати в майбутньому. Крім того, платформа розрахована на вражаючу потужність. Stellantis заявляє, що деякі моделі на цій платформі зможуть розвивати швидкість від 0 до 100 км/год за 2 секунди. Диференціали з обмеженим прослизанням для покращення передачі потужності також розглядаються для цієї платформи.
Всі ці деталі добре узгоджуються з інформацією, наданою раніше для концептуальних Dodge Charger Daytona Banshee та Jeep Wagoneer S. Перший був представлений з обома архітектурами напруги батареї і широким спектром електромоторів потужністю від 456 до 670 кінських сил в залежності від специфікації. І це лише для 400-вольтової системи; інформації для 800-вольтового варіанту не було надано. Ми також бачили фотографії шасі Charger, на яких, схоже, передбачено встановлення ДВЗ, ймовірно, версії Hurricane I6.
Високопродуктивний Wagoneer S також підходить для цієї платформи і має очікувану потужність 600 кінських сил. В Stellantis зазначили, що ця платформа також підтримуватиме дорожній просвіт до 28,7 см і шини діаметром до 32,6 дюймів, що є важливими для позашляховиків, зокрема бренду Jeep.
Терміни запуску платформи STLA Large в серію також збігаються з термінами запуску Charger і Wagoneer S. За даними від Stellantis, перші автомобілі на платформі Large будуть вже цього року – від Dodge та Jeep. Але з'являться й інші моделі: Alfa Romeo, Chrysler і Maserati також матимуть автомобілі на великій платформі, причому вісім автомобілів з лінійки Stellantis будуть випущені до 2026 року.
|