Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км: Авто новини від AUTO-Consulting - CITROEN

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: CITROEN
• Укрпошта продовжує поповнювати автопарк новими автівками Citroen Jumper
• Новий CITROEN e-C3 назвали кращим в категорії «Автомобілі ціною до 25 000 євро»
• На Паризькому Автосалоні 2024 презентований концепт нового CITROEN C5 Aircross
• На Паризькому Автосалоні 2024 дебютували нові CITROEN С4 та С4 Х
• На Паризькому Автосалоні 2024 CITROEN представить повністю оновлений модельний ряд
• Citroen експериментує зі спеціальними версіями для меломанів
• CITROEN CX святкує 50-річний ювілей
• Citroen поставив фармацевтичній компанії партію авто в лізинг
• Кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою до 90 тис. грн.
• В Україні оголошено ціни на новий CITROEN Jumpy
Ще по CITROEN...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-02-09 15:44:23 (2684 разів прочитано)
Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN
Можливість спокійно здійснювати далекі подорожі є однією з головних перешкод для сприйняття електричних моделей потенційними клієнтами-покупцями. У відповідь на це багато виробників почали пропонувати моделі зі значним діапазоном автономного пробігу, але з важкими та великими акумуляторними батареями – це впливає не лише на вартість електромобіля, але й на зростання споживання енергії та, відповідно, зменшення автономного пробігу. Однак Бренд CITROЁN свідомо обрав інший шлях, віддавши перевагу акумуляторам розумного оптимального розміру: компактним, легким, доступним.
Щоб реально це продемонструвати, Бренд CITROЁN співпрацює з UTAC, провідною та визнаною у світі тестовою групою в галузі автомобільних випробувань, що проводить нормативні сертифікації та технічні випробовування. Поставлене питання було простим, але дуже важливим: скільки часу потрібно, щоб подолати 1000 км на електромобілі, а саме на Новому CITROЁN ë-C4 X? Схоже питання задає кожен потенційний клієнт-покупець, коли стикається з такими характеристиками, як розмір батареї, сертифікований запас ходу, швидкість заряджання. Водночас, зазвичай бракує повного розуміння, як всі технічні характеристики використовуються – як вони перетворюються на реальні кілометри в реальному світі. Щоб забезпечити певні «контрольні точки», тестовій групі UTAC було доручено провести випробування в абсолютно схожих умовах з електромобілями-конкурентами моделей CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X, а саме: Renault Mégane e-Tech, Volkswagen ID 3, MG 4.

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

Підсумки наступні: електромобіль CITROЁN ë-C4 X став найшвидшим у пробігу 1000 км за загальним часом, що включає безпосередньо рух та підзарядку акумулятора – результат становив 11 годин 57 хвилин. Іншим учасникам знадобилося на 14-67 хвилин більше, щоб подолати аналогічну дистанцію. Отримані результати, згідно з вимірюваннями тестової групи UTAC, пояснюються меншим споживанням енергії та оптимізованою тривалістю заряджання, що підтверджує правильність технічного вибору, зробленого для електромобіля-седана CITROЁN ë-C4 X та, відповідно, спорідненого електричного хетчбека CITROЁN ë-C4.

Тьєрі Коскас (Thierry Koskas), генеральний директор Бренду CITROЁN, прокоментував отримані результати: «Тест, проведений експертною групою UTAC, підтверджує наш правильний стратегічний вибір: акумулятор оптимального розміру, який забезпечує достатній запас ходу понад 400 км, знижує вартість першочергової покупки, позитивно впливає на зменшення споживання енергії, й водночас – дозволяє безтурботно подорожувати на далекі відстані завдяки ефективності швидкої зарядки. Використання електромобілів серії CITROЁN ë-C4 можливе на щоденній основі, для будь-яких умов та подорожей – я підтверджую цю ефективність у реальних умовах під час своїх власних подорожей».

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

01. Підсумковий протокол випробувань
Чотири моделі електромобілів, що проходили випробування UTAC на трасі Мортефонтейн (Mortefontaine), та отримані результати:

Модель / Батарея / Пробіг (за WLTP в змішаному циклі) / Вага
Citroën ë-C4 X 54 kWh 420 km 1 603 kg
MG 4 64 kWh 435 km 1 694 kg
Renault Mégane 60 kWh 450 km 1 670 kg
Volkswagen ID 3 58 kWh 425 km 1 790 kg

Ці моделі електромобілів тестувалися протягом двох днів за ідентичної погоди, дотримуючись аналогічного маршруту та умов випробувань:
- Рух зі стабільною швидкістю 120 км/год. на високошвидкісному кільці траси Мортефонтен (Mortefontaine).
- На початку тесту електромобіль заряджається до 100% стану заряду акумулятора (SOC).
- Рух припиняється, коли рівень заряду акумулятора досягає 10% ємності акумулятора.
- Потім електромобіль заряджається до 80% ємності акумулятора. Заряджання відбувалося на зарядних станціях потужністю 100 кВт та зарядних станція потужністю 50 кВт, відповідно до можливих потужностей в певному місці.
- Ця послідовність їзди та підзарядки повторюється до досягнення загальної відстані 1000 км.

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

02. Отримані результати випробувань
Кожні 100 кілометрів пробігу водії фіксували середнє споживання енергії (кВт*год. на 100 км); отримані наступні результати:

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

Загалом для подолання відстані 1 000 км водіям довелося зробити в середньому п’ять зупинок, щоб зарядити акумулятори, при цьому чергуючи зарядні станції потужністю 50 кВт та 100 кВт, що пояснює різний час підзарядки.

03. Переваги електромобілів CITROЁN ë-C4 X та CITROЁN ë-C4, як ідеальних компаньйонів для щоденних коротких поїздок та довготривалих багатокілометрових подорожей
Вимірювання та дослідження, проведені експертами з тестової групи UTAC, підтвердили факт – електромобіль CITROЁN ë-C4 X потребує менше часу на заряджання та споживає менше енергії порівняно з іншими моделями-конкурентами. Поєднання цих двох факторів дозволило йому подолати залікову тестову дистанцію 1 000 км лише за 11 годин і 57 хвилин, що майже на 15 хвилин краще найближчого конкурента.

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

Кілька особливостей та характеристик, що пояснюють цей результат:
Електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X мають конструкцію, яка ідеально підходить як для повсякденних коротких поїздок, так і для довготривалих багатокілометрових тривалих подорожей. Адже крім комфорту для повсякденних коротких поїздок, електромобілі серії CITROЁN ë-C4 пропонують усі основні переваги та характеристики, що дозволяють клієнтам спокійно подорожувати навіть на великі відстані:
- компактний розмір й порівняно невелика вага акумуляторної батареї, що забезпечує розумне споживання енергії;
- оптимізований час заряджання завдяки можливості «швидкої зарядки» з потужністю до 100 кВт та оптимізованою кривою заряджання «час/потужність»;
- покращене споживання електроенергії завдяки наявності теплового насосу, а також гігрометричного датчика (вимірює вологість повітря) для оптимізації роботи кліматичної системи;
- новий енергетично-ефективний електродвигун;
- оптимізована аеродинаміка, що включає використання заднього спойлера та аеродинамічні обтічні накладки під кузовом; також використані шини з низьким опором коченню тощо.

Пропозиція моделей, адаптованих до різних потреб різних клієнтів:
Щоб задовольнити потреби різних клієнтів-покупців, електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X доступні з двома варіантами акумуляторів та електродвигунів:
- Електромобіль CITROЁN ë-C4 потужністю 100 кВт/136 к.с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 50 кВт*год. та запасом ходу до 357 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).
- Електромобіль CITROЁN ë-C4 потужністю 115 кВт/156 к.с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 54 кВт*год. та запасом ходу до 420 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).
- Електромобіль CITROЁN ë-C4 X потужністю 100 кВт/136 к.с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 50 кВт*год. та запасом ходу до 360 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).
- Електромобіль CITROЁN ë-C4 X потужністю 115 кВт/156 к.с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 54 кВт*год. та запасом ходу до 420 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

Можливості «швидкої зарядки» для електромобілів CITROЁN
Замість того, щоб постійно возити з собою важкий та дорогий акумулятор, краще мати акумулятор оптимального розміру та ваги, який можна швидко заряджати за потреби – ось головна ідея електромобілів CITROЁN. Можливо це здається дивним на перший погляд, проте виявилось більш ефективно робити регулярні короткі зупинки для підзарядки, ніж долати великі відстані зі значно довшими зупинками.

Серед іншого, цей ефект також пояснюється т.зв. «кривою зарядки» (співвідношення часу заряду та можливої потужності заряду), адже «крива зарядки» поступово спадає зі збільшенням рівня заряду батареї. Тобто, заряджання відбувається швидше на початку, ніж у кінці заряджання акумулятора. Відповідно, потрібно більше часу, щоб зарядити акумулятор від 80% до 100%, ніж від 0% до 80% його ємності. Тому користувачі не тільки економлять час зарядки, але й власні гроші. Оскільки, наприклад на більшості зарядних станцій у Франції, вартість «швидкої зарядки» розраховується за хвилини використання. Тому для тривалої подорожі ефективніше зробити кілька коротких зупинок для заряджання, щоб скористатися найвищою потужністю заряджання за короткий час та зменшити витрати на заряджання.

Найкращий компроміс для щоденних потреб та довготривалих подорожей
Електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X пропонують ідеальне рішення для щоденних коротких поїздок та довготривалих багатокілометрових подорожей. Зручний комфорт приваблює багатьох клієнтів під час коротких поїздок на роботу, з дітлахами в школу, або з друзями на відпочинок: безшумне водіння, плавний рух без ривків та вібрації, динамічне прискорення та нульові викиди вуглекислого газу (CO2). Для щоденних поїздок оптимальним є заряджання батареї від стандартної розетки або пристрою типу «Wall Box»: в офіс вранці або ввечері, коли власник повертається додому тощо – це забезпечує час заряджання та радіус дії, які цілком задовольняють потреби. Крім того, максимально можливий діапазон автономного пробігу дозволяє рухатись кілька днів взагалі без підзарядки електромобіля. А для здійснення далеких подорожей, відповідно, оптимальним є варіант «швидких зарядок».

Нагадаємо, що Бренд уже пропонує українським покупцям сучасний та комфортний електромобіль CITROЁN ё-С4 у варіанті зі збільшеним акумулятором: дізнайтесь про нього більше на офіційному сайті CITROЁN в Україні! Або обирайте автомобіль до вподоби на онлайн-складі бренду прямо зараз.

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• В Україні представили новий справжній позашляховик – Ineos Grenadier. Перші враження
• В Україні з`явився автомобіль за 630 тис. грн.
• В Україні оголосили ціни на новий Renault Duster
• Skoda представила новий кросовер Kylaq за $10 тис.
• Стартувало серійне виробництво нового позашляховика Volkswagen Tayron. В Україні - вже в 2025 році
• В Україні почали приймати замовлення на новий Renault Duster
• Renault у 2025 році повність оновить модельний ряд на українському ринку
• Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?
• Mazda виводить на ринок наступника Mazda 6 - EZ-6
• Представлений новий Chevrolet Aveo. Як тепер виглядає модель
• В Україні стартували продажі нового Honda Civic
• Броньована Toyota LC300 по-українськи: REFORM серійно виробляє броньовані позашляховики
• Прикордонники отримали від ФРН броньовані позашляховики Toyota Land Cruiser 300
• В Україні починаються продажі нової позашляхової версії Nissan X-Trail N-Trek
• У Німеччині назвали найкращі автомобілі 2024 року
Головні новини
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• Якими були маловідомі луцькі фургони до появи "Волинянки"
• Україна отримає 6 систем ППО від Німеччини
• З початку року сервісні центри МВС здійснили більше 2 млн. реєстрацій транспортних засобів
• Автомобілі-"Фантоми" знову виїдуть на дороги для фіксації порушень ПДР
• В Україні набирають популярність потужні самоскили SHACMAN Х3000
• Opet пропонує моторні оливи для MAN, DAF та інших авто Euro-5
• Чим здивувала чеська Jawa
• На Skoda Octavia діє акційна ціна зі знижкою до 87 000 грн.
• Яких змін у законопроєкт про Євро-6 буде добиватися Федерація роботодавців
• Громади Прикарпаття отримали 17 шкільних автобусів
• В Україні діє спеціальна цінова пропозиція на тентовані вантажівки DongFeng CL90
• Як показали себе на фронті бронемашини LC79 APC-SH Fighter2
• ОККО закупила ще 30 автотягачів Scania Super
• В цьому році поліція оштрафувала майже 180 тис. людей за непристебнутий ремінь безпеки в авто
• Особливості використання авто взимку: 9 простих лайфхаків
• Яке оснащення отримали українські броньовані медичні автомобілі
• В Україні почали забудовувати автовишки на повнопривідному шасі DAYUN CGC1121
• Новий DS E-TENSE FE25 розпочинає ювілейний 10-тий сезон на перегонах Formula E
• З 1 січня 2025 року в Україні знову підвищуються акцизи на пальне
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українські підрозділи ДСНС почали отримувати нові машини 4х4 від українського виробника
• ЗСУ отримали нові українські бронетранспортери БТР-4Е
• В Україні з`явився автомобіль за 630 тис. грн.
• В Україні оголосили ціни на новий Renault Duster
• З 1 січня 2025 року в Україні знову підвищуються акцизи на пальне
• Чим здивувала чеська Jawa
• DAF поставив в Україну надлегкі тягачі XF
• Європейська компанія вже закупила 1500-у вантажівку DAF
• Стартувало серійне виробництво нового позашляховика Volkswagen Tayron. В Україні - вже в 2025 році
• В Україні почали приймати замовлення на новий Renault Duster
• Як будуть позбавляти водійських прав водіїв-ухилянтів від мобілізації
• Бронеавтомобілі «Козак» отримали захист від дронів-камікадзе
• В Україну прибула перша найпотужніша вантажівка Volvo FH16 Aero 780 к.с.
• Renault у 2025 році повність оновить модельний ряд на українському ринку
• Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?
Акції у дилерів...
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• На Skoda Octavia діє акційна ціна зі знижкою до 87 000 грн.
• В Україні діє спеціальна цінова пропозиція на тентовані вантажівки DongFeng CL90
• Пропозиція для СТО: «Купуй Opet – отримуй стійку у подарунок»
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
• BMW X3 xDrive30d доступні за спеціальною ціною
• Бузкова п’ятниця від «Хапай авто»: 500 знижка + 500 на допомогу
• Чорна п`ятниця з Mitsubishi: знижка 5% на кросовери*
• Чорна п’ятниця! -$200 на всі системи автобезпеки Benish
• На обрані товари BMW діє спеціальна пропозицієя до -60%
• В AUTOGROUP можна вигідно підготувати автомобіль до зими
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
• Твій перший новий автомобіль: SEAT Arona доступний від 299₴ на день
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.