СИЛОВА ЛІНІЯ
Двигуни IVECO Cursor 13 вже роками в експлуатації та підтвердили свою ефективність та надійність. В цьому випадку вони представлені відповідно до екологічних норм Євро 5 із потужністю 430 кінських сил та крутним моментом 2100 Нм.
Трансмісія представлена німецькою коробкою перемикання передач ZF Traxon на 12 передач вперед та 2 передачі назад. Присутня можливість ручного вибору та фіксації певної передачі, а також доступний режим «розгойдування авто» у випадку пробуксовування коліс. Задня вісь із прямою редукцією передає увесь крутний момент на колеса. Задня підвіска має 4 пневматичні подушки, що дуже «пом’якшує» умови перевезення вантажів.
КОМФОРТ ТА ЕРГОНОМІКА ВОДІЯ
Комфорт водія забезпечується кабіною із високим дахом та зручним спальним ліжком. Вона обладнана автономним опалювачем Webasto, кондиціонером, круїз-контролем. Також у кабіні присутні холодильник, сидіння водія на пневматичній підвісці із системою підігріву та надування подушок в поперековій зоні спини водія, центральний замок. Кермова система має гідравлічний підсилювач та регулювання кермової колонки за вильотом та кутом нахилу. Люк на даху з електроприводом та вмонтована аудіосистема додають затишку водію під час перепочинків.
БЕЗПЕКА ЕКСПЛУАТАЦІЇ
Сучасна електронна гальмівна EBS система включає такі системи як ABS, ASR, DBI та BAS. Ефективність гальмівних механізмів забезпечується вентильованими дисковими гальмами на обох осях. Звісно ж, наявна стабілізація курсової стійкості ESP (на тягачах IVECO це вже давно є базовим виконанням). Асистент Hill Holder допомагає водію при рушанні авто на підйомах, без відкочування назад. Світлодіодні денні ходові вогні роблять тягачі видимими на великій відстані в будь-яку пору року. На лобовому вікні розміщений датчик світла, що автоматично вмикає ближнє світло при настанні темряви. А датчик дощу вмикає очищувачі лобового скла. Тобто водій повністю зосереджений лише на дорожній ситуації.
ОСОБЛИВОСТІ КОМПЛЕКТАЦІЇ
Особливі атрибути специфікації дозволяють безпечно експлуатувати тягачі навіть у не зовсім гарних дорожніх умовах. Гібридний передній бампер (металевий 3-х секційний) та високі шини 385/65R22.5 попереду та 315/80R22.5 позаду (виробника Michelin) забезпечують високий кліренс і впевнений рух на місцинах із ускладненими умовами. Металеві решітки на передній оптиці захищають її цілісність від потрапляння великогабаритних елементів.
На вимогу служб ДСНС ці тягачі обладнані особливими сигнально-гучномовними пристроями із LED сигналами синього кольору. А також на передній решітці змонтовано по 4 стробоскопи, щоб авто було гарно видно в дзеркала заднього огляду низьких легкових авто, що рухаються попереду. Візуальне оформлення тягачів теж відповідає всім суворим стандартам служб ДСНС.
Враховуючи особливе завдання, покладене на дану техніку, вона буде слугувати на користь оперативно-рятувальних служб і допомагати їм виконувати таку важливу місію по порятунку життів.
|