Перший з них — це публічні закупівлі, заявив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час презентації Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні».
🚌 Додатковим стимулом, за його словами, буде активізація програми «Шкільний автобус» — закупівля 1,5 тис. автобусів українських виробників впродовж трьох років.
🔘 Другий інструмент, який озвучив Прем’єр, це компенсації.
💰 У держбюджет на 2024 рік закладено 1 млрд грн на компенсацію коштів за придбану сільгосптехніку вітчизняного виробництва.
✔️ Планується поширити такий же механізм на спеціальну і будівельну, комунальну техніку тощо.
Таким чином, Уряд системно буде підтримувати автобусобудування в Україні, яке фактично вижило за рахунок державної програми "Шкільний автобус", яку запровадили у минулому році. Це дало змогу зберегти виробництво на трьох українських заводах та реанімувати на ще одному.
Судячи з заяви Шмигаля, цю підтримку буде продовжено, що дасть українським виробникам гарантовані замовлення в умовах війни.
А от виробникам спецтехніки теж є чого порадіти, бо якщо додасться ще компенсація вартості від держави, то це збільшить і обсяги, і привабливість їх виробництва.
На яку сільгосптехніку буде діяти урядова гомпенсація
|