Керуючи поточною трансформацією SEAT S.A., CUPRA розпочинає нову главу своєї історії. 2024 рік знаменує собою початок найбільшого продуктового розширення на сьогоднішній день, готуючи презентацію нових героїв для нової ери. Цього року буде представлено CUPRA Tavascan, другу повністю електричну модель бренду, і CUPRA Terramar, електрифікований кросовер. CUPRA також анонсувала оновлення своїх моделей Leon і Formentor, які будуть представлені вже у найближчі тижні. |
SEAT S.A. прихильний до електрифікації Іспанії та в рамках проекту Future: Fast Forward продовжує досягати прогресу в реалізації своїх амбіцій перетворити країну на центр електричної мобільності в Європі. Компанія вже будує завод зі складання акумуляторних систем у Марторелі, а у вересні розпочне трансформацію лінії 1 на своїх підприємствах перед виробництвом CUPRA Raval і Volkswagen ID.2aII.
Звертаючись до проблем сприйняття електромобілів на ринку в Іспанії, Уейн Гріффітс заявив, що «інформування клієнтів про те, що електромобілі є частиною рішення сталої мобільності, а не частиною проблеми, є ключовим разом із покращенням оподаткування та стимулами для покупки електричних транспортних засобів та розвиток зарядної інфраструктури».
Зростаюча інфляція, високі відсоткові ставки, політична нестабільність і конфлікти обіцяють, що цей рік буде складним. Однак завдяки поверненню до зростання бренду SEAT і майбутнім оновленням CUPRA Leon і Formentor, а також абсолютно новим CUPRA Tavascan і Terramar 2024 рік, здається, стане ще одним знаковим роком для компанії.
Крім того, на сьогоднішньому заході, яке пройшло в Барселоні, CUPRA також повідомила про наступний важливий крок у рамках глобалізації, підтвердивши, що бренд буде представлено в Сполучених Штатах.
«До кінця десятиліття CUPRA вийде на ринок США. Ми плануємо запустити електричну версію Formentor на акумуляторі та ще більший електричний кросовер бренду. Цей SUV буде вироблятися на заводах Volkswagen Group у регіоні Північної Америки, включаючи Мексику. Спочатку CUPRA буде представлено в окремих штатах на східному та західному узбережжях, а також у штатах Сонячного поясу. Ми зробимо це за допомогою нової моделі розбудови дилерської мережі», - оголосив Уейн Гріффітс.
Цього року бренд також прискорить свою глобальну експансію відкриттям нових шоу-румів CUPRA City Garages у Стамбулі, Відні та Манчестері, продовжуючи реалізацію амбіцій стати справді глобальним брендом.
Яке майбутнє чекає бренд SEAT в Україні
|