Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ: Авто новини від AUTO-Consulting - тролей

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: тролей
• Миколаїв отримає 9 нових тролейбусів
• У Хмельницькому презентували 5 нових тролейбусів Еталон Т12240 «Барвінок»
• В Харкові росіяни зруйнували тролейбусне депо
• Харків отримає перші 6 тролейбусів Skoda від Брно
• Кременчук придбає тролейбуси PTS замість Богданів
• Чернігівський тролейбус Еталон Е122 викликав шквал захоплення у Хмельницькому
• Хмельницький отримав перший тролейбус Еталон чернігівського виробництва
• Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів
• Хмельницький незабаром почне отримувати нові тролейбуси українського виробництва
• Концерн Електрон модернізував 10 львівських тролейбусів, додавши їм автономний хід
Ще по тролей...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ

ринок автобусів | Опубліковано - 2024-06-21 16:18:38 (5257 разів прочитано)
Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ - тролей
Останнім часом на тендерах закупівлі громадського транспорту для українських міст, із залучення кредитних коштів Європейського Інвестиційного Банку (ЄІБ), почали перемагати іноземні виробники. Яскравий приклад – перемога турецького Anadolu Isuzu на тендері по поставці автобусів у Миколаїв. Але це тільки початок, бо в AUTO-Consulting проаналізували вимоги до постачальників і змушені констатувати, що українські виробники не мають шансів перемогти, без зміни умов. А як же бути з реальним наповненням змістом програми "Зроблено в Україні"?


Для прикладу візьмемо скандальний київський тендер КП «Київпастранс», в якому він намагається придбати 12 та 18 метрові тролейбуси на загальну суму до €50 млн. Цей тендер вже оголошують втретє. Перша спроба провести таку закупівлю була в листопаді 2022 року, але в ньому ніхто не взяв участі. Вдруге КП «Київпастранс» спробував знову придбати тролейбуси в серпні 2023 року, але й цей тендер виявився невдалим і його було остаточно скасовано.



Замість того, щоб проаналізувати причини невдач і відсутність значного числа учасників, в тому числі і українських виробників, КП «Київпастранс» знову пробує придбати тролейбуси на €50 млн. із залученням фінансування ЄІБ, але «диявол» знову криється в умовах.



По-перше, чомусь у тендері не регламентують навіть приблизну кількість одно- та двосекційних тролейбусів, які намагаються придбати і виставляють це все одним лотом. Тобто, достатньо комусь запропонувати 1 двосекційний тролейбус, а інші – односекційні – все, умову виконано. А вартість цих тролейбусів суттєво відрізняється. І зрозуміло, що учасники будуть намагатися запропонувати меншу кількість містких 18-метрових тролейбусів, а замість них пропонуватимуть 12-метрові дешевші. Тобто, замовник і розпорядник коштів КП «Київпастранс» зовсім не формує те, на що збирається витратити кошти киян.



Друге. Цілком зрозуміло, що Київ мав би максимально сприяти закупівлі тролейбусів українського виробництва. У нас в державі на рівні Кабінету міністрів і Президента проголошена політика максимально сприяння українському виробництву «Зроблено в Україні». А натомість, що ми бачимо в тендерних умовах?



1. Забезпечення тендерної пропозиції подається у сумі EUR 500 000.

2. Сума Забезпечення виконання Контракту в якості відсотка від Ціни Контракту становить п’ять (5%) відсотків від Ціни Контракту.

3. Авансовий платіж: Десять (10) відсотків від Ціни контракту сплачується протягом тридцяти (30) днів після підписання Контракту та після подання вимоги та банківської гарантії у формі, прийнятній для Замовника, на еквівалентну суму, дійсну до моменту поставки Товару.



4. Мінімальний середньорічний оборот в якості основного постачальника в еквіваленті 10 000 000 євро (десять мільйонів євро), розрахований як загальна сума підтверджених платежів, отриманих за контрактами, що знаходяться в процесі виконання або завершені, за останні 5 (п'ять) років (2019-2023 рр.).

5. Учасник тендеру повинен продемонструвати доступ або наявність фінансових ресурсів, таких як ліквідні активи, необтяжені нерухомі активи, кредитні лінії та інші фінансові засоби, окрім будь-яких авансових платежів за контрактом, для виконання наступних вимог щодо грошових потоків: 4 000 000 євро (чотири мільйони євро).



6. Постачальник повинен мати досвід роботи в якості Постачальника: (i) принаймні в одному (1) контракті на суму не менше 12 000 000 євро (дванадцять мільйонів євро) за останні 5 (п'ять) років, або (i) щонайменше у двох (2) контрактах на суму не менше 6 000 000 євро (шість мільйонів євро) за останні 5 (п'ять) років, які були успішно та значною мірою завершені та є аналогічними (транспортні засоби громадського транспорту (трамвай, електричний автобус, тролейбус)) до запропонованого Товару.

7. Учасник тендеру повинен мати успішний досвід аналогічних поставок тролейбусів або електробусів або трамваїв у кількості не менше 100 одиниць за останні 5 (п'ять) років або 50 одиниць за останні 3 (три) роки.




Якщо проаналізувати ці вимоги до учасників тендеру, то стає зрозуміло, що українські виробники виконати їх не зможуть ніколи. І справа навіть не у вартості Забезпечення, яке треба вийняти з обороту і просто покласти («заморозити») на рахунки тендерного комітету. А справа у тому, що ті, хто писали такі умови, зовсім не розуміють стан справ на українському ринку і у виробництві тролейбусів. Складається враження, що автори цього тендеру живуть на іншій планеті, де немає війни, кожне місто купує сотнями нові тролейбуси кожного року, і де рахунки підприємств просто лускаються від зайвих коштів.



AUTO-Consulting трохи розачарує авторів таких тендерів. За підсумками 2023 року всі українські міста придбали лише 27 нових тролейбусів. У 2022 році весь ринок становив 30 тролейбусів, а у 2021 році – 167 одиниць, і тоді левову частку займали білоруські виробники. Де автори тендеру збираються знайти учасника серед українських виробників, який за 3 роки поставив 50 тролейбусів, мав контракт на 12 млн євро і середньорічний оборот 10 млн евро?! Це при загальному ринку у минулому році в 27 штук!



Цілком зрозуміло, що ці умови прописані під іноземні компанії, які працюють на ринку ЄС, де не має ніяких війн і криз, де легко знайдуться учасники, які мають контракти на відповідні суми. Але як же тоді бути з виконанням програми «Зроблено в Україні»? Чому великий київський тендер не дає жодного шансу українським виробникам отримати замовлення і зберігти робочі місця і платити податки? Чому з п’яти українських виробників, які б змогли виготовити для Києва необхідні тролейбуси – жоден не має шансу пройти через ці умови?! Для чого і хто взагалі написав такі умови тендеру, де кошти киян підуть іноземному виробнику?



Як бачите, питань до умов цього тендеру дуже багато, а відповідей – жодної. Цілком очевидно, що ситуація з київським тендером потребує втручання вице-прем’єрки з питань економічного розвитку Юлії Свиріденко, яка опікується програмою «Зроблено в Україні». Київський тендер – це не про виробництво в Україні, це про запрограмовану підтримку іноземних виробників.



Як Уряд намагається стимулювати виробництво автобусів

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автобусів


Цікаве по темі...
• У Хмельницькому презентували 5 нових тролейбусів Еталон Т12240 «Барвінок»
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• У Луцьку викотовили партію шкільних автобусів
• В Харкові росіяни зруйнували тролейбусне депо
• Київський музей ретро автівок збере автобуси, які їздили на маршрутах
• Яка продукція може врятувати виробників автобусів в Україні
• У Кривому Розі на лінію вийшов капітально-відремонтований трамвай
• Які спортивні клуби обрали автобуси TEMSA?
• Київпастранс відреставрував старовинний трамвай до Дня Києва
• Громади Миколаївщини отримали нові шкільні автобуси АТАМАН
• Київському трамваю сьогодні виповнюється 133 роки
• Львів продовжує отримувати швейцарські трамваї
• Місто Кам'янське має намір оновити парк трамваїв у співпраці з "Татра-Юг"
Головні новини
• Продажі електрокарів у Китаї вже перевищують 1 млн. авто в місяць
• В 2025 році асортимент автотехніки в ЗСУ збільшився на 50 зразків
• В яких країнах не визнають українське посвідчення водія
• Renault зазнала шаленних збитків через Nissan
• Українську бронетехніку потрібно швидко захистити решітками від дронів
• Українська САУ “Богдана” отримала нове шасі
• Хто має проходити обов`язковий техогляд у 2025 році?
• Уряд збільшив перелік товарів, які будуть закуповувати лише за умови локалізації
• Прикордонники знайшли найкращу заміну вантажівок ГАЗ-66
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• Громади Харківщини отримали фургони VW Crafter від Уряду Німеччини
• Перевірка автомобіля онлайн: що показує Stat.Vin за VIN-кодом
• В Україні виготовлено нову евакуаторну платформу з краном-маніпулятором
• Opet купуй — СТО модернізуй! Стартувала акція для легкових СТО
• Сумщина отримала 30 автобусів
• Латвія підготувала першу партію повністю нових БТР Patria для передачі в Україну
• У червні український авторинок майже досяг минулорічних показників
• Український забудовник фіксує збільшення попиту на повнопривідні вантажівки 6*6
• В Україні розширили кількість модифікацій компактних 18-тонних автокранів
• Яку нову техніку вже придбала "Укрнафта" за 2025 рік?
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україну приходить великий французький автовиробник
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• У Хмельницькому презентували 5 нових тролейбусів Еталон Т12240 «Барвінок»
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
• Естонія передасть Україні позашляховики, які раніше охороняли кордон з РФ
• Прикордонники знайшли найкращу заміну вантажівок ГАЗ-66
• Задля програм відновлення в Україну поставлено тягач Ford Trucks з розсувним тралом Kassbohrer
Акції у дилерів...
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• Opet купуй — СТО модернізуй! Стартувала акція для легкових СТО
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.