Маючи великий досвід у розробці гібридних технологій для легкових автомобілів, ZF має науково-дослідні можливості для адаптації цих технологій у життєздатні рішення для комерційних транспортних засобів. Здатність ZF пропонувати технологічні досягнення в різних сферах мобільності дозволяє підрозділу CVS розробляти і виробляти ключові технології для галузі комерційних автомобілів.
"Розробляючи TraXon 2 Hybrid, ми демонструємо, як синергія між нашими підрозділами дозволяє нам швидко і гнучко реагувати на потреби клієнтів і створювати життєздатні технології для ефективної декарбонізації комерційних транспортних засобів", - сказав професор доктор Петер Лайер, член правління ZF і відповідальний за підрозділ "Рішення для комерційних автомобілів".
"Таким чином, ми не тільки задовольняємо мінливі потреби галузі, а й позиціонуємо ZF як сильного і надійного партнера, який задає темп трансформації завдяки гнучкому портфоліо і гнучкому виробництву".
Однією з ключових переваг ZF є широкий асортимент продукції, який задовольняє різноманітні потреби та сфери застосування виробників комерційних транспортних засобів та операторів автопарків. Від інноваційної системи управління рухом транспортного засобу cubiX до запуску повного спектру електроприводів наступного покоління: ZF завжди має можливість розробляти та впроваджувати інновації в усіх своїх підрозділах. Це дозволяє ZF пропонувати виробникам привабливі рішення для розробки більш розумних, безпечних і екологічних транспортних засобів.
Ця сильна сторона в поєднанні з широким асортиментом продукції дозволила підрозділу CVS досягти високих результатів у 2023 році, забезпечивши органічне зростання на 20%, що значно випередило ринок, який зріс на 15%. Провідний у галузі портфель продуктів і системних рішень ZF дозволив компанії випередити ринок у 2023 році.
На шляху до нульових викидів
Завдяки електричним трансмісіям нового покоління ZF електрифікує широкий спектр комерційних транспортних засобів, пропонуючи різноманітні та технологічно відкриті рішення для акумуляторних електромобілів та транспортних засобів на паливних елементах. Комплект E-Mobility Kit, що включає центральні приводи CeTrax 2 і CeTrax 2 dual, а також електричні мости AxTrax 2, AxTrax 2 dual і AxTrax 2 LF, надає виробникам все необхідне для виробництва електромобілів з нульовим рівнем викидів.
AxTrax 2 можна навіть інтегрувати в причіп - новітня концепція ZF, яка ефективно перетворює комбінацію вантажівки та причепа з ДВЗ на гібридний транспортний засіб. Електричний причіп також може збільшити запас ходу електромобіля. Концепція, яка очікує схвалення регуляторних органів, може скоротити викиди пального на 16%, а при використанні варіанту plug-in - навіть на 40%.
Компанія також представила свою нову інноваційну програму синергії гальмування та електроприводу на ZF Global Technology Day. Система оптимізує зв'язок між електроприводом і системою управління гальмами EBS. Додаткова енергія гальмування використовується для рекуперації, збільшує запас ходу автомобіля, а також забезпечує більш плавний запуск.
Рішення для діджиталізації
SCALAR, цифрова платформа ZF для управління автопарком, дозволяє менеджерам автопарків організовувати свої операції за допомогою автоматизованого прийняття рішень на основі штучного інтелекту в режимі реального часу та інструментів підвищення ефективності. Виробники обладнання також можуть скористатися даними SCALAR для вимірювання продуктивності своїх транспортних засобів в реальних умовах. Платформа може працювати з автомобілями, керованими людиною, і з автоматизованими транспортними засобами.
|