Як констатує AUTO-Consulting, за підсумками серпня операторам вдалося реалізувати кінцевим клієнтам 480 одиниць нових вантажівок повною вагою більше 3,5 т, що майже на 15% більше минулого року. Непогане зростання демонстрували легкі сегменти, в той час, як реалізація "Фур" трохи загальмувала (-1%) і великого оптимізму не додавала.
,br.
На цьому фоні європейські оператори почали активно долучатися до забудови спецтехніки на українських підприємствах, що призвело до появи нових моделей. Також активно відмовлялися від російської техніки державні підприємства, які все активніше переходять на європейські шасі. У підсумку лідером у серпні став MAN, якому вдалося схилити на свій бік 17% клієнтів. Другою була Scania з результатом 12%, а ось на третє місце впевнено вийшов Ford, який все активніше розбудовує співпрацю з українськими виробниками. І це вже дало результат.
Потужно працуювали у серпні і дилери Volvo та Renault, тримали стрій і в IVECO. А от лідерами по зростанню у серпні стали JAC та Isuzu, які все частіше можна бачити у переможцях тендерів.
|