Лідером ринку традиційно стала Lada, продажі якої просіли в січні-червні на 63%, до 74 714 автомобілів. На другому місці розташувалася Kia з 58% падінням та 45 571 проданим екземпляром. Замикає трійку Hyundai – мінус 56% та 39 777 машин. Також до першої п'ятірки увійшли Renault і Toyota з однаковим падінням на 60% - до 28 246 і до 18 554 штук відповідно.
На шостому рядку розташувався вітчизняний ГАЗ, який за півроку продав 15 829 автомобілів (-33%), на сьомий - Skoda з 14 649 автомобілями (-72%). Аналогічні у відсотковому вираженні втрати у Volkswagen, який встиг продати 14 458 машин. Дев'яте місце дісталося японському Nissan (-50%, 12 638 штук), а останню позицію зайняв єдиний у десятці китайський бренд — Haval, який втратив 28% покупців і продав 11 652 автомобілі.
На підсумки півріччя впливають показники початку року ще до масштабних змін на ринку. У червні ситуація вже інша: вітчизняні та китайські марки, що залишилися в Росії, піднялися у топ-10, «посунувши» західні. Третє місце в десятці посів ГАЗ, Haval піднявся на шосту сходинку, а восьма дісталася китайській Geely.
Обвалення продажів пояснюється масовим відходом іноземних автобрендів з російського ринку і рекордним зростанням цін, а також зупинкою вітчизняних підприємств через брак комплектуючих. Негативний ефект мали і традиційні весняні канікули на заводах.
У червні український авторинок знову підріс, але все ще становить лише третину від довоєнного
|