У січні 2025 року реєстрація нових автомобілів в ЄС знизилася на -2,6%. Примітно, що основні ринки блоку спостерігали падіння, зокрема Франція (-6,2%), Італія (-5,8%) та Німеччина (-2,8%). Іспанія навпаки зафіксувала зростання на 5,3%. |
У січні електричні транспортні засоби з акумуляторними батареями (BEV) становили 15% частки ринку порівняно з низьким базовим рівнем порівняння в 10,9% у січні 2024 року. Гібридні електричні транспортні засоби різко вийшли вперед, зайнявши майже 34,9% ринку та знову ставши першим вибором для покупців автомобілів у ЄС. Тим часом сукупна частка ринку бензинових і дизельних автомобілів впала до 39,4% у січні 2025 року з 48,7% рік тому.
У січні 2025 року продажі нових електромобілів з акумуляторами зросли на 34% до 124 341 одиниць, захопивши 15% частки ринку. Три з чотирьох найбільших ринків у регіоні, на які разом припадає 64% усіх реєстрацій електромобілів з акумуляторами, зафіксували значний двозначний приріст: Німеччина (+53,5%), Бельгія (+37,2%) і Нідерланди (+28,2%), тоді як у Франції спостерігалося невелике зниження на -0,5%.
Український авторинок почав рік з невеликого падіння
У січні кількість нових реєстрацій гібридно-електричних автомобілів у ЄС зросла на 18,4%, завдяки значному зростанню на чотирьох найбільших ринках: Франції (+52,2%), Іспанії (+23,5%), Німеччини (+13,7%) та Італії (+10,6%). Це призвело до 290 014 одиниць, зареєстрованих у перший місяць 2025 року, що становить 34,9% частки ринку ЄС.
У січні 2025 року кількість гібридних електромобілів, що підключаються до електромережі, знизилася на 8,5% до 61 406 одиниць. Це зниження було зумовлене в основному значним скороченням на ключових ринках, таких як Бельгія (-66,6%) і Франція (-54%). У результаті гібридні електромобілі, що підключаються до електромережі, зараз складають 7,4% від загального обсягу продажів автомобілів у ЄС.
У січні 2025 року кількість реєстрацій бензинових автомобілів суттєво знизилася на 18,9%, причому на всіх основних ринках цей показник спостерігався. Франція зазнала найбільшого падіння, де реєстрація впала на 28,2%, за нею йдуть Німеччина (-23,7%), Італія (-17%) та Іспанія (-11,1%). З 244 763 новими автомобілями, зареєстрованими минулого місяця, частка ринку бензину впала до 29,4% порівняно з 35,4% у тому ж місяці минулого року. Подібним чином, ринок дизельних автомобілів знизився на 27%, в результаті чого частка ринку дизельних автомобілів у січні минулого року становила 10%. Загалом на більшості ринків ЄС спостерігалося двозначне падіння.
У лютому авторинок України повернувся до зростання
|