Як Ducati вдалося здобути світову славу. Мотоісторії
Автобізнес LIFE | Опубліковано - 2022-10-29 19:50:34 (6712 разів прочитано)
А чи знали ви, що до Другої світової війни Ducati взагалі не займалася мотоциклами, а випускала радіотехніку. Після війни підприємство було націоналізоване за співпрацю з фашистським режимом Муссоліні, і держава різко змінює сферу діяльності Ducati.
Відтепер, Ducati повинна була стати виробництво недорогих транспортних засобів. У 1948 Ducati починає випускати мотовелосипеди з двигуном Cucciolo (їх конструкцію Ducati теж передала держава), вона і профінансувало лінію з їх виробництва. І на початок 50-х Ducati займає 50% італійського ринку в даному класі.
До речі, італійська держава тоді стимулювала перехід і приватних великих та малих підприємств у регіоні Модени та Емільї-Романьї до випуску мотоциклів. І це дало просто вибух мотовиробництва у Італії. Навіть Maserati не встояла від спокуси випустити мотоцикли під власною маркою. А кількість невеличких виробників мотоциклів тоді рахувалася десятками, чи навіть сотнями.
І ось тут відбувається ще один поворотний момент у історії Ducati, що показує, наскільки важлива роль особистості, навіть для державного підприємства. На Ducati приходить видатний конструктор Фабіо Тальоні. Його перший мотоцикл Ducati Grand Sport з 98-кубовим двигуном, крутився до 9000 об/хв та розвивав 130 км/год. Тільки уявіть, у 50-ті у нас ще їздили 98-кубові «Киянини» КМЗ К-1Б, що ледве розвивали 50 км/год, а аналогічні за об'ємом Ducati вже тоді брали максималку в 130 км/год!
Тальоні застосовує знамениту десмодромну систему ГРМ у двигунах Ducati, конструює клітчасту раму, L-подібні двигуни та ще безліч інших фірмових «фішок» Ducati. Саме його творіння роблять Ducati відомим і ключовим виробником мотоциклів у Італії.
Але епоха Тальоні закінчилася і у 1983 році Ducati майже банкрутує. Щоб врятувати компанію, її з державної власності продають італійській Cagiva. Починається новий розквіт Ducati, вже як виробника спортбайків. Рік за роком нові моделі Ducati стають все кращіми, а успіхи у мотоспорті все переконливішими. Важко навіть сказати, яких титулів не вдавалося здобувати мотогонщикам на Ducati.
Таку амбіційну компанію помічають навіть світові автовиробники, і у 2012 році Ducati стає власністю Volkswagen Group. Тепер Ducati, разом з Lamborghini є найбільш емоційними брендами у портфелі VW.
Детальніше про історію Ducati та її епохальних моделей - дивіться у цьому відео з музею легендарної марки.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.