Спочатку трохи інсайдерської інформації, яку AUTO-Consulting надали в одному із столичних шинних центрів. За словами фахівців, порівняно із минулим роком, продажі шин впали майже вдвічі. Але це - інформація на сьогодні із урахуванням існуючого попиту. Остаточні результати продажів будуть відомі ближче до кінця сезону.
Новинки зимних шин сезона 2021-2022
Фахівці відзначають зменшення попиту на шини преміального сегменту. Моделі Michelin та Continental стали купувати менше. Найбільше автомобілісти сьогодні цікавляться шинами середнього цінового сегменту. Зокрема, моделями Hankook та Goodyear. Так, добрим попитом користуються моделі Goodyear польського виробництва. Їх почали купувати активніше.
А от популярну у минулому році Hakkapeliitta зараз беруть слабо. Причина - у її російському походженні. Через виробництво на російському заводі, впали і продажі моделей Nordman. Фактично, майже зник з вітчизняного ринку і Bridgestone російського виробництва.
Шин японських брендів на наш ринок зараз завозять небагато. Хоча вони користуються популярністю. Тому вітчизняні автомобілісти почали активніше купувати шини китайських та турецьких виробників - Lassa, Starmaxx. Стабільним попитом користується вітчизняна Premiorri, а саму Rosava, як і раніше, купують менше. Наразі, Premiorri користується більшим попитом, ніж моделі китайських виробників. Хоча, китайські шини теж продаються непогано.
Наведену інформацію підтвердив і керівник відділу легкових шин Goodyear Ukraine Ігор Перепьолкін. Він повідомил AUTO-Consulting, що вітчизняний ринок шин загалом втратив близько 50% свого тогорічного обсягу. Ключові гравці зіштовхнулися зі складнощами: зростання виробничої собівартості, спричиненої в основному фактором енергоносіїв та значно ускладненою доставкою.
Goodyear відновив свою операційну діяльність в Україні з квітня. У липні компанія повернулася до умовно нормального режиму обслуговування клієнтів у безпечних регіонах. Для Goodyear Ukraine ключовим завданням було забезпечити системність поставок зимових шин, враховуючи той факт, що за очікуваннями загальний ринок 2022 року буде в межах 4,5 – 4,8 млн шин, а кількість імпортованих автомобілів за 9 місяців – понад 300 тисяч штук.
Отже, про новинки нинішнього сезону, які виробники шин пропонують в Україні.
Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії Continental, наші автомобілісти матимуть змогу придбати нові комерційні шини VanContact™ A/S Ultra. Їх проектували з метою задовольнити найвищі очікування користувачів комерційного транспорту. Цінова категорія - преміум.
Основні відмінності та переваги:
● Великий пробіг завдяки новій гумовій суміші протектора. На 170% більше, порівняно із моделлю-попередником (VanContact 4Season).
● Ефективність в зимових умовах, завдяки затримувачам знігу та 3D-ламелям. На 110% краще, порівняно із моделлю-попередником (VanContact 4Season).
● Міцність, завдяки солідній конструкції боковини. На 110% більша, порівняно із моделлю-попередником (VanContact 4Season).
Для VanContact™ A/S Ultra розробили нову інноваційну систему наповнювача, яка забезпечує чудовий опір коченню. Крім того, нова гумова суміш із функціональними полімерами забезпечує повільніше зношування протектора, а отже – більший пробіг. До того ж, комфорт водіння гарантований як у перший день, так і після тривалого часу експлуатації шини.
VanContact™ A/S Ultra оснастили необхідною кількістю бічних канавок, які виконують функцію спеціальних снігозатримувачів і дають шині змогу поглинати більше снігу. Це забезпечує більш точне керування, надійне зчеплення, чудове гальмування на снігу та загальну високу стабільність.
Потовщені шари гуми в цегляному дизайні та підняте вздовж усієї окружності ребро, надають боковині особливу стабільність та міцність. Ці властивості забезпечують шині високу довговічність та зменшують ймовірність пошкодження боковини при контакті з бордюром.
Також, за інформацією прес-служби компанії Continental, у цьому сезоні до нас приїдуть дві нові моделі вантажних шин. Це - покращені шини рульової та ведучої осей для регіональних перевезень Conti Hybrid HS5 та Conti Hybrid HD5. Цінова категорія: преміум.
Це всесезонні моделі для універсального застосування: перевезення людей і товарів, будівельного транспорту, будь-яких погодних умов (у тому числі зимових).
Розмірна гама:
Conti Hybrid HS5: 315/70 R22.5, 385/55 R22.5
Conti Hybrid HD5: 315/70 R22.5
Основні відмінності та переваги:
● Більший пробіг завдяки новій гумовій суміші протектора, розробленій спеціально для регіональних перевезень. На 120% більший, порівняно із моделлю-попередником (Conti Hybrid HS3+ і Conti Hybrid HD3+).
● Максимальне зчеплення та чудова керованість за будь-яких погодних умов, завдяки покращеному (у випадку Conti Hybrid HS5) та повністю оновленому (у випадку Conti Hybrid HD5) 5-реберному малюнку протектора. А також - новим повношироким 3D-ламелям
Нові шини п’ятого покоління Conti Hybrid перш за все дозволяють транспортним засобам долати більші відстані, ніж будь-коли раніше, особливо коли мова йде про вимоги регіональних перевезень. Нова суміш протектора з надзвичайно високою кількістю натурального каучуку забезпечує вражаючу міцність і високу однорідність протектора, результатом чого є рівномірне зношування та висока стійкійсть протектора до порізів протягом усього терміну служби шини. Крім того, інтелігентне поєднання двох різних сумішей для зовнішньої частини та основи протектора забезпечує ідеальний баланс надвеликого пробігу і доброго опору коченню, а отже – економію пального. У випадку Conti Hybrid HD5 більші пробіги забезпечує також на 20 мм ширший від попереднього протектор.
Незалежно від місця призначення транспортних засобів атопарку, шини Conti Hybrid HS5 та Conti Hybrid HD5 ніколи не втратять контакт із дорогою під час руху. Шини демонструють неймовірно міцне зчеплення з дорожною поверхнею за будь-яких погодних умов. Надзвичайну міцність протектору надають повноширокі 3D-ламелі, які забезпечують відмінне зчеплення на мокрій та засніженій дорозі протягом усього терміну експлуатації шин. Навіть - до 4 мм залишкової глибини протектора.
Як повідомив AUTO-Consulting Ігор Перепьолкін, у цей зимовий сезон компанія Goodyear виходить із перевіреним портфоліо моделей, вже знайомих українським автовласникам.
Серед флагманських моделей для суворих зимових умов, рекомендують звернути увагу на Goodyear UltraGrip Ice 2 для легкових автомобілів та Goodyear UltraGrip Ice SUV для позашляховиків.
Для шанувальник шипованих шин, моделі: Goodyear UltraGrip Arctic 2/SUV.
Відповідно, шини для помірних європейських зимових умов представлені Goodyear UltraGrip Performance + / SUV.
Вітчизняний виробник шин компанія ROSAVA у зимовому сезоні цього року додала нові типорозміри до тих моделей, які були запущені за «Програмою розробки та запровадження у виробництво нових моделей шин на період 2020-2022 років». Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії, у цій лінійці впровадили інноваційні технології, застосували нові покоління сировини, розробили спеціальні рецептури гуми.
Зокрема, новими типорозмірами з діаметром обода 17 та 18 дюймів розширилася лінійка флагманських зимових шин Vimero-SUV ViaMaggiore Z Plus. Також нові типорозміри отримала сучасна лінійка шин підвищеної комфортності для легкових автомобілів PREMIORRI ViaMaggiore Z Plus. Це - 215/50R17, 225/55R18, 235/60R18, 255/55R18 з індексом швидкості H (210 км /год). Нині ця лінійка налічує 27 типорозмірів від 15 до 18 дюймів.
ViaMaggiore Z Plus - нешипована шина з асиметричним малюнком протектора, яку розробили спеціально для суворих зим. Протектор, розділений на 3 частини, що забезпечує високе зчеплення з дорожнім покриттям за будь-яких погодних умов. Зовнішня частина добре працює на сухому асфальті, середня - на кризі, а внутрішня - на снігу. Ускладі гуми зимова силіка, яку спеціально розробила французька компанія для забезпечення зчеплення із засніженою та крижаною поверхнями. А спеціальний полімер із наявністю реакційних груп від корейської компанії дозволяє зберігати еластичність протекторного шару при вкрай низьких температурах.
Враховуючи зміну клімату і попит на всесезонні шини (особливо у регіонах із м’якою зимою), компанія розширила лінійку всесезонних шин PREMIORRI Vimero-SUV. Ця шина сподобалась не лише українським споживачам, а й користується попитом у Європі, Америці. Лінійка розроблена в 12 типорозмірах від 15 до 18 дюймів, з індексом швидкості H (210 км/год).
Наразі пропонуються нові 5 типорозмірів, які вже доступні на ринку. Це - 225/65R17, 235/55R17, 235/65R17, 225/55R18, 235/60R18.
Цього місяця також випущена дослідна партія ще двох типорозмірів 265/60R18, 265/65R17. Вони пройшли необхідний комплекс випробувань й сертифікаційних тестів. За результатами отримали сертифікат на відповідність Правилу 30. Компанія планує розпочати серійне виробництво, повідомляє прес-служба!
Vimero-SUV розроблялася для міських позашляховиків для експлуатації на ринках із мʼяким зимовим кліматом. Асиметричний протектор із поздовжніми кільцевими канавками і продуманою «дренажною системою» швидко відводять воду або талий сніг із зони контакту з дорожнім покриттям, мінімізуючи ефект аквапланерування, підвищуючи щеплення із засніженими дорогами та скорочуючи гальмівний шлях під час дощу. Нове покоління гумової суміші на основі силіки підсилює тягу шини на мокрому асфальті та знизить опір коченню. Шини забезпечують точність керування на сухому дорожньому покритті, завдяки зовнішнім шашкам, які обʼєднані в єдине ребро.
Також прес-служба Rosava повідомила AUTO-Consulting, що технічні фахівці компанії провели велику роботу щодо розробки нової сучасної моделі всесезонних шин підвищеної комфортності для легкових автомобілів. Вона належить до бренду PREMIORRI. Наразі проводиться комплекс підготовчих робіт щодо її випуску. Новинку планують презентувати у грудні, напередодні 50-річчя випуску першої білоцерківської шини.
AUTO-Consulting тримав відповіді стосовно новинок і від представництва компанії Michelin в Україні. Попри складну економічну ситуацію, представництво компанії Michelin в Україні пропонує кілька зимових та всесезонних моделей шин.
Зокрема, це - дві зимові нешиповані моделі шин та лінійка всесезонних шин. Всі зимові шини мають маркування Mountain Snow Flake, що вказує на придатність до експлуатації взимку. All Season Michelin - шини створені для "повсякденних" умов водіння. Протектор забезпечує збалансований рівень зчеплення на сухих та вологих покриттях, а також прийнятне зчеплення на снігу в регіонах з м'якою погодою взимку.
MICHELIN Alpin 5
MICHELIN Alpin 5 - зимова шина, що поєднує в собі найсучасніші технології. Вона забезпечує відмінні робочі характеристики на будь-яких поверхнях, завдяки новому дизайну протектора, який є продуктивним у трьох областях.
Ефект "rack-and-pinion" забезпечує чіпкість на снігу та підвищує стійкість до аквапланування. Шина створює свій слід на снігу, активуючи ефект "rack-and-pinion", завдяки направленій формі малюнку з великою кількістю канавок та спеціальним блокам протектора.
Ефект "кігтів" - для кращого зчеплення на снігу. Ламелі діють як тисячі маленьких кігтів, які чіпляються за поверхню, та створюють зчеплення. Цей ефект ще більш дієвий при великій кількості ламелей і вони мають спеціальну форму. У порівнянні зі своєю попередницею, нова шина MICHELIN Alpin 5 має на 12% більше протектору і на 16% більше ламелей.
Ефект "сліду" - для більш точного керування - завдяки спеціально розробленому малюнку протектора для самоблокування. Чим більший слід, тим краще зчеплення з дорогою. Шини деформуються при кожному обертанні колеса. Саме тому інженери Michelin зосередилися на спеціально розробленому, зміненому малюнку протектора, який створює ефект самоблокування і підвищує точність керування.
Шина MICHELIN Pilot Alpin 5 перемогла в жовтневому рейтингу журналу "Auto Motor und Sport" в категорії: зимові шини в типорозмірі 245/45 R19 V/W. У коментарі журналу можна прочитати, що динаміка MICHELIN Pilot Alpin 5 оцінена як найкраща, вона відмінно реагує на маневри, гарантує міцне зчеплення з дорогою і забезпечує високу безпеку на снігу.
MICHELIN ALPIN 6
Шина MICHELIN Alpin 6 демонструє відмінні показники зчеплення, прискорення та гальмування на снігу - як у новому, так і в зношеному стані - і має тривалий термін використання.
Alpin 6 орієнтована на вимогливих та обізнаних користувачів, яким потрібна мобільність за будь-яких погодних та дорожніх умов. Шина Alpin 6 забезпечує найкращі в галузі робочі характеристики у новому стані, але по-справжньому демонструє свою перевагу при зчепленні на схилах. Збереження таких властивостей при зношені з'явилась завдяки впровадженню малюнку протектора з високим коефіцієнтом канавок, що еволюціонує та регенерується, з трьома новими інноваціями та технологіями. До них відносяться:
● 3D самоблокувальні ламелі, які дозволяють канавкам з'являтись та розширюватись по мірі зносу шини, збільшуючи водо- та снігоочищення та покращуючи зчеплення з дорогою.
● Нова "камера фаски" в основі канавок для затримання снігу та створення додаткової чіпкості на снігу для покращеного зчеплення та гальмування.
● Багатошарові гумові суміші протектора, завдяки чому в міру зношування шини гумова суміш змінюється, забезпечуючи гнучкість протектора та зчеплення взимку/на снігу незалежно від глибини протектора.
У жовтні MICHELIN Alpin 6 стала переможцем тесту зимових шин ADAC у типорозмірі 225/50 R17.
Лінійка MICHELIN CrossClimate
Лінійка всесезонних шин MICHELIN CrossClimate відповідає потребам водіїв, поєднуючи в собі кращі технології літніх і зимових шин, гарантуючи при цьому високий рівень експлуатаційних характеристик протягом тривалого часу.
Лінійка MICHELIN CrossClimate складається з:
- MICHELIN CrossClimate+ для легкових автомобілів
- MICHELIN CrossClimate SUV
- MICHELIN Agilis CrossClimate для легких вантажівок
Шини лінійки MICHELIN CrossClimate забезпечують високі експлуатаційні характеристики на сухій дорозі, еквівалентні літнім шинам, там, де характеристики зимових шин погіршуються. Гумова суміш з інноваційним складом забезпечує максимальне зчеплення з дорогою незалежно від температури.
Крім того, шини лінійки CrossClimate мають жорсткі блоки протектора, що забезпечують оптимальну безпеку на сухих дорогах. Така жорстка конструкція та блоки протектора зі скошеними краями покращують гальмування на сухій дорозі.
Унікальний малюнок протектора створений для кращої керованості на снігу. V-подібний малюнок протектора максимізує ефект "стійки" на снігу протягом усього терміну служби шини. Цей малюнок протектора також сприяє збільшенню терміну використання шини. Таким чином, від першого до останнього кілометра її робочі властивості змінюються дуже незначно. Крім того, в міру зношування шини в протекторі з'являються нові канавки, які зберігають зчеплення на засніженій поверхні аж до останнього кілометра.
Як змінився попит на шини під час війни
|